quote:The series is part of the The Voice franchise and is based on a similar competition format in The Netherlands entitled The Voice of Holland. The show is hosted by Carson Daly, with Alison Haislip serving as the backstage and social networking correspondent. The winner will receive $100,000 and a record deal with Universal Republic. Christina Aguilera, Cee Lo Green, Maroon 5 lead vocalist Adam Levine, and Blake Shelton are the judges and vocal coaches. As the competition progresses, Aguilera, Green, Levine, and Shelton will be joined by singers Reba McEntire, Monica, and Sia Furler, and music producer Adam Blackstone. Furler will coach alongside Aguilera, Maroon 5 music director Blackstone with Levine, Monica with Green, and McEntire with Shelton.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:12 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Waar downloaden jullie alles van de voice of america?
ik las "waarom downloaden jullie..."quote:
Jah dat dacht ik al dat je het verkeerd begrepen had. Ik ga ff een kijkje nemen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:52 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
[..]
ik las "waarom downloaden jullie..."
Ik download van usenet. HD kwaliteit
sowieso komt zij wel in de finale, waarschijnlijk samen met javierquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:56 schreef UltraR het volgende:
Ah, gelukkig het Dia bashen is begonnen, ik vroeg me al af of ik nog wel op FOK zat.
Zoals ik altijd al zeg, je stelt geen reet voor als je geen haters hebt, en nu blijkt fantastische Diadie gelukkig ook te hebben. Niets staat de winst nu meer in de weg.
ik kijk alles, het jurycommentaar sinds is vaak grappigquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kijken jullie de hele show eigenlijk? Ik spoel altijd door tot de optredens en de uitslag. Die jury+backstage-onzin boeit me niet, ik vorm m'n eigen oordeel wel
ik vind em ook erg goed!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:43 schreef MrEarcheese het volgende:
.. Ik ben echt verslaafd aan Moves Like Jagger nu, trouwens. Het is té catchy.
Ik denk dat ik hem nog een aantal keer moet horen voor ik hem écht leuk ga vinden.quote:
Zoals ik al eerder schreef. Losing my religion is 1 van mijn favoriete nummers of all time. Ik hield echt m'n hart vast toen m'n favoriete Voice-kandidaat Dia dat nummer ging doen, ik zou het haar niet in dank afnemen als ze dat nummer zou verkrachten, maar ik vond het echt fantatisch, zelfs recht doen aan het origineel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:54 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
sowieso komt zij wel in de finale, waarschijnlijk samen met javier
maar bashing en haters ? nee hoor, haar eerste optredens vind ik erg mooi maar dit laatste optreden was het gewoon echt totaal niet
quote:Op donderdag 23 juni 2011 07:51 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
huh??Sorry. Ik had de uitslag gezien en ging ervan uit dat ik intelligent genoeg was om de 4 namen uit m'n hoofd te kunnen typen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu doet hij wat rustiger aan en dan is het weer niet goed! Zo is er altijd wel wat te zeggen van zijn performence.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:06 schreef Sushimonster het volgende:
Team Dia
Ik dácht eerst dat ik het heel vet ging vinden dat Javier Fix You ging doen, maar hij wist het nog te verneuken ook. Waar hij niet mocht losgaan maar zich gewoon aan de noten moest houden van zijn coach leek 'ie echt verveeld, waar 'ie wel losging werd het er niet beter op. Zoals zijn coach ook al zei: "Je moet het oorspronkelijke lied wel respecteren." En dat doet hij dus niet.
3 kwartier! 10 minuten drama per coach die zegt hoe geweldig hun kandidaten wel niet zijn. En af en toe een liedje ertussendoor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:25 schreef Joooo-pi het volgende:
Hoe lang duurt de resultshow wel niet?? Ik ben em aan het binnenhalen. Deze is 1.3Gb, en de show van gister 1.7Gb.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:42 schreef Tazmaniac het volgende:
De lengte van een show heeft weinig met de grootte van een bestand te maken
Dan had je de avi, denk ikquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:49 schreef D. het volgende:
Mijn reguliere uitzending was 700mb trouwens
Het resultaat van het melken van de koeienquote:
Ik had gemist dat er een extra show wasquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:51 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Het resultaat van het melken van de koeien
oftewel de uitzending met de uitslagen wie er naar de finale gaan n.a.v. stemmen van kijkers en jurypunten.
Yep, aviquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:50 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dan had je de avi, denk ik
Ik had de mkv.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:43 schreef Joooo-pi het volgende:
Zat ff Dia te zoeken op youtube. Leuke rock muziek van Meg & Dia
Ja, net als deze:quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:00 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
knip
Je herkent d'r gewoon bijna niet meer. Wel een lied dat snel in je hoofd gaat zitten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |