Guerini.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:52 schreef tdrone het volgende:
wie was ook alweer die gast van t-mobile of deutsche telekom die toen gevallen is vanwege een toeschouwer
quote:Het leverde hem een prestigieuze zege op in de etappe naar L'Alpe d'Huez, die echter vooral om een andere reden de geschiedenis in zou gaan: op nog geen twee kilometer van de top botste Guerini, die een kleine voorsprong had op zijn achtervolgers, tegen een foto-toerist. Hij kwam ten val, leek kansloos voor de etappezege maar wist uiteindelijk toch nog alleen de finish te bereiken. De (Duitse) fotograaf zou later die avond zijn excuses komen aanbieden in het hotel van Guerini, die de excuses aanvaardde.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:52 schreef tdrone het volgende:
wie was ook alweer die gast van t-mobile of deutsche telekom die toen gevallen is vanwege een toeschouwer
Hehe, inderdaad. Dat was behoorlijk geniaal. Je zag een aantal renners ook vreemd opkijken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:56 schreef I0_0I het volgende:
Je had die Tour of California dit jaar eens moeten zien, iedereen liep daar in carnavalspakken die berg op.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:22 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Zoals één van de commentatoren van Sporza het tijdens de Giro zei: "jaren geleden was de duivel nog grappig, maar dat was lang geleden."
quote:
Respect dat je dat kan vinden.quote:
Wat een ontzettende droplulquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Was dan wel geen meeloper, maar wel net zo stom.
Wel hilarisch commentaar overigens.![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waar ik me ook aan erger, zijn de mensen die al 6 uur ergens op een Alp op dezelfde vierkante meter staan, maar 5 seconden voor er renners passeren, toch plots beseffen ze dat ze liever aan de overkant staan.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waar ik me ook aan erger, zijn de mensen die al 6 uur ergens op een Alp op dezelfde vierkante meter staan, maar 5 seconden voor er renners passeren, toch plots beseffen ze dat ze liever aan de overkant staan.
twitter:laurenstendam twitterde op zaterdag 02-07-2011 om 18:25:54People! Please stay off the road! LtD reageer retweet
twitter:Mark_Renshaw twitterde op zaterdag 02-07-2011 om 18:36:00Thanks to all the spectator's who didnt stand on the road today. All you people who did, your bloody crazy! Stand back please... Thankyou reageer retweet
twitter:RGUpdate twitterde op zaterdag 02-07-2011 om 18:40:39Brrrr,wat een dag!Veel valpartijen en 'bijna valpartijen' door publiek op de weg,alles ging goed tot de laatste 2km!Rare val maar ik ben ok! reageer retweet
twitter:simongerrans twitterde op zaterdag 02-07-2011 om 19:04:52Stage 1. Lots of spectators, lots of roundabouts, lots of traffic islands, lots of spectators on the road & lots of crashes. Love the TdF! reageer retweet
Zelfs in vlakke etappes staan de fans al in de weg schijnbaar.twitter:tomasvaitkus twitterde op zaterdag 02-07-2011 om 19:05:29Why some people are so crazy?U not gonna see more if u go on the road!Just stay on the sidewalk.And most crazy is ... http://tmi.me/ctH5B reageer retweet
Anderzijds zie je ook steeds vaker renners die op voetpaden/fietspaden rijden en allerlei stuntjes uithalen (via een parking, op een ander rijvak, etc...) om toch maar 5 plaatsen op te schuiven, die mogen ze van mij allemaal uit koers nemen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:18 schreef marcodej het volgende:
Zelfs in vlakke etappes staan de fans al in de weg schijnbaar.
Dat is een Duitser.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:31 schreef TWP het volgende:
Die Belgische duivel stond alweer als een gek te springen langs de route vandaag.
Ohquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat is een Duitser.
http://en.wikipedia.org/wiki/Didi_Senft
Ja, en dan je Lightweight wiel à 2000 euro in de prak rijdenquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:49 schreef Gitank2 het volgende:
Alpe d'huez, altijd feest met alle malloten bij elkaar.
Wat nog leuker is: de mensen die het leuk vinden om de hond mee te nemen en dan het liefst niet aan te lijnen.
Geweldig die vent compleet beteuterd achter gelatenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:22 schreef franklop het volgende:
Flecha had in de Vuelta zo'n geniale actie, dat ie de vlag meenam van een supporter.
Even zoeken
Voila;
http://www.koreus.com/vid(...)apeau-americain.html
Renshaw?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:18 schreef marcodej het volgende:
twitter:Mark_Renshaw twitterde op zaterdag 02-07-2011 om 18:36:00Thanks to all the spectator's who didnt stand on the road today. All you people who did, your bloody crazy! Stand back please... Thankyou reageer retweet
Die Fransen liggen helemaal dubbel als ze op twitter die berichten lezen, want we denken dat ze Engels spreken!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:18 schreef marcodej het volgende:
twitter:laurenstendam twitterde op zaterdag 02-07-2011 om 18:25:54People! Please stay off the road! LtD reageer retweet
twitter:RGUpdate twitterde op zaterdag 02-07-2011 om 18:40:39Brrrr,wat een dag!Veel valpartijen en 'bijna valpartijen' door publiek op de weg,alles ging goed tot de laatste 2km!Rare val maar ik ben ok! reageer retweet
twitter:simongerrans twitterde op zaterdag 02-07-2011 om 19:04:52Stage 1. Lots of spectators, lots of roundabouts, lots of traffic islands, lots of spectators on the road & lots of crashes. Love the TdF! reageer retweet
Zelfs in vlakke etappes staan de fans al in de weg schijnbaar.twitter:tomasvaitkus twitterde op zaterdag 02-07-2011 om 19:05:29Why some people are so crazy?U not gonna see more if u go on the road!Just stay on the sidewalk.And most crazy is ... http://tmi.me/ctH5B reageer retweet
Idioten inderdaad bij die Nederlandse bocht. Ik zag ook nog een idioot die een meter of 10 meeliep en vervolgens geslagen werd door iemand anders die langs de kant stondquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:35 schreef PirE het volgende:
Ik veerde even op toen de auto van de koersdirecteur keihard moest remmen voor een oranje mongool in bocht 7. Volgende keer gewoon gas geven en doorrijden.
Tevens gespot. Rennende gast met duits vlaggende die bijna getackeld werd door een iemand in een oranje shirt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |