Ligt er maar net aan waar je huis woont.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:23 schreef FUFR het volgende:
ik vind het een kleine faal in de opvoedings hoor mex
Ieder kind moet naar de Efteling!
Mijn ouders hebben nog zo'n foto waar ik als mini van drie jaar aan het hek van Hans en Grietje sta met ogen als schoteltjesquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:23 schreef FUFR het volgende:
ik vind het een kleine faal in de opvoedings hoor mex
Ieder kind moet naar de Efteling!
kan ik me wel voorstellen, vanuit Friesland is misschien net iets té.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan waar je huis woont.
Ik ben vroeger ook nooit geweest, helemaal niet erg want ik ga echt geen 3,5/4 uur onderweg zijn om door een park heen te sjouwen.
Die gaat niet over de kopquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:24 schreef weerstandje het volgende:
durf nog steeds niet in die over de kop boot
en een ouder per groepjequote:Op donderdag 23 juni 2011 15:24 schreef Inu het volgende:
Minimaal 1x per jaar naar de Efteling
En meestal lopen die kiddos toch allemaal in clubjes, dus dan is er altijd wel 1 verstandige bij met een horloge enzo
ja maar jouw huis was op de verkeerde plaats!quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan waar je huis woont.
Ik ben vroeger ook nooit geweest, helemaal niet erg want ik ga echt geen 3,5/4 uur onderweg zijn om door een park heen te sjouwen.
ik spreek je graag als je kinderen hebt..quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ook dat nog, waar maak je je druk om zeg!
zeilen en skutsjesilen en naar slagharen en hellendoorn en dierentuin Emmen en en en enquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja maar jouw huis was op de verkeerde plaats!
jij kon dan weer makkelijk fierljeppen..
als ik perse over mn nek wil steek ik wel een vinger in mn keelquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:24 schreef weerstandje het volgende:
durf nog steeds niet in die over de kop boot
dan spreek ik je nooit meerquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik spreek je graag als je kinderen hebt..
hmpf een dierentuin zonder leeuws!quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zeilen en skutsjesilen en naar slagharen en hellendoorn en dierentuin Emmen en en en en
quote:
naar de zeehonden van Pieterburen!quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zeilen en skutsjesilen en naar slagharen en hellendoorn en dierentuin Emmen en en en en
echt wel, al moet ik zelf het zaad aanleveren!quote:
JAH! zelf zeehondjes knuppelen!quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naar de zeehonden van Pieterburen!
En wadlopen!
Naar Rottumeroog!
Geef maar aan Colt dan, gullie kennen wel iets moois maken samen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
echt wel, al moet ik zelf het zaad aanleveren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |