Ligt er maar net aan waar je huis woont.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:23 schreef FUFR het volgende:
ik vind het een kleine faal in de opvoedings hoor mex
Ieder kind moet naar de Efteling!
Mijn ouders hebben nog zo'n foto waar ik als mini van drie jaar aan het hek van Hans en Grietje sta met ogen als schoteltjesquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:23 schreef FUFR het volgende:
kan ik me wel voorstellen, vanuit Friesland is misschien net iets té.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan waar je huis woont.
Ik ben vroeger ook nooit geweest, helemaal niet erg want ik ga echt geen 3,5/4 uur onderweg zijn om door een park heen te sjouwen.
Die gaat niet over de kopquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:24 schreef weerstandje het volgende:
durf nog steeds niet in die over de kop boot
en een ouder per groepjequote:Op donderdag 23 juni 2011 15:24 schreef Inu het volgende:
Minimaal 1x per jaar naar de Efteling
En meestal lopen die kiddos toch allemaal in clubjes, dus dan is er altijd wel 1 verstandige bij met een horloge enzo
ja maar jouw huis was op de verkeerde plaats!quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan waar je huis woont.
Ik ben vroeger ook nooit geweest, helemaal niet erg want ik ga echt geen 3,5/4 uur onderweg zijn om door een park heen te sjouwen.
ik spreek je graag als je kinderen hebt..quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ook dat nog, waar maak je je druk om zeg!
zeilen en skutsjesilen en naar slagharen en hellendoorn en dierentuin Emmen en en en enquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja maar jouw huis was op de verkeerde plaats!
jij kon dan weer makkelijk fierljeppen..
als ik perse over mn nek wil steek ik wel een vinger in mn keelquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:24 schreef weerstandje het volgende:
durf nog steeds niet in die over de kop boot
dan spreek ik je nooit meerquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik spreek je graag als je kinderen hebt..
hmpf een dierentuin zonder leeuws!quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zeilen en skutsjesilen en naar slagharen en hellendoorn en dierentuin Emmen en en en en
quote:
naar de zeehonden van Pieterburen!quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zeilen en skutsjesilen en naar slagharen en hellendoorn en dierentuin Emmen en en en en
echt wel, al moet ik zelf het zaad aanleveren!quote:
JAH! zelf zeehondjes knuppelen!quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naar de zeehonden van Pieterburen!
En wadlopen!
Naar Rottumeroog!
Geef maar aan Colt dan, gullie kennen wel iets moois maken samen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
echt wel, al moet ik zelf het zaad aanleveren!
en de apenheul! maar een aap meenemen is nooit gelukt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
wij gingen naar Koningin Julianatoren
'nen kleine dikke rooiequote:Op donderdag 23 juni 2011 15:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Geef maar aan Colt dan, gullie kennen wel iets moois maken samen.
lemonpartyquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Geef maar aan Colt dan, gullie kennen wel iets moois maken samen.
doe je mee danquote:
het lag niet aan de apen, die wilden welquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
en de apenheul! maar een aap meenemen is nooit gelukt.
o nee was in duinerel ik ben ook in zo veel parken geweest.quote:
nee...quote:
ik zou graag een plaatje posten maar dan krijg ik een banquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
die snap ik niet helemaal... maar moet ik hem naar de camping sturen?
google maar es en dan afbeeldingen..quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dat mag altijdquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik vind het ook.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:23 schreef FUFR het volgende:
Kan ik dat downloaden op een snelle manier?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:33 schreef FUFR het volgende:
Mexi!!
klique!!
http://www.mixcloud.com/a(...)ink&utm_content=html
doe maar gewoon uitleggen zonder plaatje danquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou graag een plaatje posten maar dan krijg ik een ban
had je ook een kamertje onder de trap?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind het ook.Ging sowieso nooit naar pretparken.
Neequote:Op donderdag 23 juni 2011 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
had je ook een kamertje onder de trap?
onmogelijkquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
doe maar gewoon uitleggen zonder plaatje dan
en zet je filter ff uit...quote:
verwend nest!quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:36 schreef Inu het volgende:
Wij zijn ook 2 keer naar Euro Disney geweest toen ik klein wasEn Fantasialand en Walibi Flevo en Apenheul en ongeveer elke dierentuin behalve Artis en dan 100x naar de Efteling of courze
je bedoelt speakers maar ik begrijp.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wel vaak Apenheul! En Juliana Toren één keer en toen waren er van die helikopters aan zo'n ding hangend en ging ik heeeeeeeeeeeeeeeeel hard huilen en schreeuwen omdat ik bang was dat ze weg zouden vliegen.
FUFJE dat ding klinkt fuckkkking lekker trouwens, moet ik eens even gaan uitproberen met mijn boxen thuis.
neeeee dat waren foliantjes!quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wel vaak Apenheul! En Juliana Toren één keer en toen waren er van die helikopters aan zo'n ding hangend en ging ik heeeeeeeeeeeeeeeeel hard huilen en schreeuwen omdat ik bang was dat ze weg zouden vliegen.
FUFJE dat ding klinkt fuckkkking lekker trouwens, moet ik eens even gaan uitproberen met mijn boxen thuis.
Foliantjes?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neeeee dat waren foliantjes!
[ afbeelding ]
Tof! Vooral alle kleine kiddo attracties overslaan (behalve als Sam perse wil natuurlijk), daar staan de langste rijen. Alles wat over de kop gaat is meestal maar een minuut of 20quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:40 schreef FUFR het volgende:
wij gaan dit jaar ook nog naar E.Disney en parijs...
maar hoe en wanneer, wat een uitzoekwerk
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:44 schreef -moppie- het volgende:
volgens mij vind colt pijpen niet zo leuk om te doen.
met voorbedachte rade.quote:
lijkt me logistiek niet helemaal optimaalquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
met voorbedachte rade.
maar als jij een zak over je hoofd doet mag jij het misschien wel bij hem doen.
hoeft maar een gat in te zitten hoor, dus waarom niet optimaal?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
lijkt me logistiek niet helemaal optimaal
hij wil toch ook door mijn haren kroelen?
zou jij beter moeten weten dan ik, gelukkigquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hoeft maar een gat in te zitten hoor, dus waarom niet optimaal?
kroelt hij door het haar dan?
quote:
moet ik ff bellen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
drie kwartier verder en de telefoon is nog niet gegaan. Best logisch als het hele bedrijf naar dezelfde bijeenkomst is
bedankt voor de info.. zal het doorgeven.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
als je goede kwaliteit puur zaad wil moet je ook rukken en niet pijpen.
zuiplap!quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
er zou van mij best bier in de drankjesautomaat mogen zitten nu
nee was een joseph capriati mixzquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:13 schreef febster het volgende:
Fufrrrr! Heb je weer een setje online gezet? Zo ja, dan wil ik hem ook in mijn PM of staat ie op je muziekwolk?
Avifauna, daar ben ik inderdaad ook nogal 'ns naar toe geweest. En Duinrell en een of andere speeltuin in NoordHolland... maar wij gingen ook nooit naar de Efteling. Helaas... geloof dat ik 16 was toen ik er voor het eerst kwam.quote:
Het lijkt wel een beetje op een dino.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
mijn nagellakkwastje heeft een rugvin
[ afbeelding ]
Ja, bij bennebroek! Hoe heette dat nou?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Avifauna, daar ben ik inderdaad ook nogal 'ns naar toe geweest. En Duinrell en een of andere speeltuin in NoordHolland... maar wij gingen ook nooit naar de Efteling. Helaas... geloof dat ik 16 was toen ik er voor het eerst kwam.
Lineushof! Googlequote:Op donderdag 23 juni 2011 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, bij bennebroek! Hoe heette dat nou?
Linnaeushof ja! Nostalgiequote:Op donderdag 23 juni 2011 22:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Lineushof! Google
Dat Bennekom maakte het goed Googlebaar.
wij mogen altijd gratis bij AH naar binnenquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb het andersom, 8 flessen bier op en het voelt als tweesterkte moppie!
Ik had wel mijn bloes binnenstebuiten aan vanmorgen
ik zei al tegen mijn baas, dat doe ik ook altijd met onderbroeken als ze vies zijn dus kijk niet zo raarquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:54 schreef FUFR het volgende:
mooie bloeze, nieuw?
Nee, ik draag m binnenstebuiten
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb het andersom, 8 flessen bier op en het voelt als tweesterkte moppie!
Ik had wel mijn bloes binnenstebuiten aan vanmorgen
In het donker, moest je er wel heul vroeg uit zekers?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
beetje laat uit bed, haasten, in het donker aankleden, dan kredde da
kun jij je onze slaapkamert nog herinneren?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
In het donker, moest je er wel heul vroeg uit zekers?
neequote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kun jij je onze slaapkamert nog herinneren?
Het enige wat niet zwart of donkerrood is in onze slaapkamer is het plafond, dus het is er altijd donkerquote:
soort sm slaapkamer dus?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het enige wat niet zwart of donkerrood is in onze slaapkamer is het plafond, dus het is er altijd donker
Bijna weekend, kan je bijslapen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:08 schreef Inu het volgende:
Ik moet ook vaak kleren pakken in het donker, omdat J. wel door mag slapen![]()
Gister tweede opening gehad, dus nu echt helemaal op
ik vond het meer een hoerenkotquote:
Dan moeten die ook maar uitslapen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, heb beloofd morgenochtend de hondjes van vrienden uit te laten....
ja zolang je ze niet triggert is er wenig aan de hand.quote:
Doe ik vaak ook ja, maar als ik moe ben wil ik gewoon slapen...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:14 schreef FUFR het volgende:
Leg dan gewoon allemaal je kleren 's avonds klaar! Doet ik ook..
maar ik ben dan wel altijd als laatste op..
Ze slapen niet bij ons, vanwege poezebeest... Maar ik moet ze vanavond ook doen, dus als ik ze dan gewoon laat doe, kunnen ze morgen ook later, toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja zolang je ze niet triggert is er wenig aan de hand.
Natuurlijk en anders moet je even dweilen maar das ook niet zo erg.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:20 schreef Inu het volgende:
[..]
Doe ik vaak ook ja, maar als ik moe ben wil ik gewoon slapen...
[..]
Ze slapen niet bij ons, vanwege poezebeest... Maar ik moet ze vanavond ook doen, dus als ik ze dan gewoon laat doe, kunnen ze morgen ook later, toch?
dat helpt niet tegen buitenstebinnenheidquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:14 schreef FUFR het volgende:
Leg dan gewoon allemaal je kleren 's avonds klaar! Doet ik ook..
maar ik ben dan wel altijd als laatste op..
angstzaaierijquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:53 schreef bleiblei het volgende:
Ze beweren bij Tellsell dat je met een RFID scanner op afstand gegevens van Creditcards kan overnemen en daarom verkopen ze de alumawallet, een aluminium portomonnee die dat voorkomt.
Voor zover ik weet zit er heul geen RFID chip in een CC, dus hoe kan je in godsnaam met een RFID scanner gegevens van CC's lezen.
Valt zo een reclame niet onder oplichting?
Och, je hebt gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik vond het meer een hoerenkot
no offense SQ
en het scheelt blauwe schenenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Och, je hebt gewoon gelijk.
Wat dat betreft moeten we dat rode gewoon een keer wit ofzo verven. Wordt het geheel stukken beschaafder.
ik wilde net hetzelfde zeggenquote:
ik ben niet van suiker, maar met deze regen smelt ik zelfsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:00 schreef bleiblei het volgende:
Skuu, wat doe jij met lunch? Zullen we ergens in de stad lunchen?
lees ook even de schlechte reviews van dat dingquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:53 schreef bleiblei het volgende:
Ze beweren bij Tellsell dat je met een RFID scanner op afstand gegevens van Creditcards kan overnemen en daarom verkopen ze de alumawallet, een aluminium portomonnee die dat voorkomt.
Voor zover ik weet zit er heul geen RFID chip in een CC, dus hoe kan je in godsnaam met een RFID scanner gegevens van CC's lezen.
Valt zo een reclame niet onder oplichting?
neu waarom zou je.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Och, je hebt gewoon gelijk.
Wat dat betreft moeten we dat rode gewoon een keer wit ofzo verven. Wordt het geheel stukken beschaafder.
mijn vrouw strijkt en vouwt op dusdanige wijze dat het me alleen met sokken en onderbroeks kan overkomen..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat helpt niet tegen buitenstebinnenheid
van mij wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:38 schreef Inu het volgende:
Ik heb een vraag en ben ongeduldigAls ik via mn werk bij Surfspot hardware bestel en kado geef, mag het dan commercieel gebruikt worden?
Nee, ik heb een medewerkers-inlog via mn werk...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:40 schreef FUFR het volgende:
je hebt toch een studieinlog?
surfspot is voor studenten als ik, niet voor bedrijven
De KB zal wel als onderwijsinstelling tellenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:40 schreef FUFR het volgende:
je hebt toch een studieinlog?
surfspot is voor studenten als ik, niet voor bedrijven
Hehe, je besteld er dus 1 en krijgt er 4 voor de prijs van 4quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
lees ook even de schlechte reviews van dat ding
Geweldig die reviews!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hehe, je besteld er dus 1 en krijgt er 4 voor de prijs van 4.
eh...door ons?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:16 schreef bleiblei het volgende:
Hoe denk je dat ze erachter waren gekomen als je het gewoon gedaan had zonder vragen?
Nou, als de belastingdienst eventueel komt checken hoe die eraan komt? Of als het een kado is is het prima?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:16 schreef bleiblei het volgende:
Hoe denk je dat ze erachter waren gekomen als je het gewoon gedaan had zonder vragen?
Hoe vaak ben je/is ie door de belastingdienst gecheckt?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:28 schreef Inu het volgende:
[..]
Nou, als de belastingdienst eventueel komt checken hoe die eraan komt? Of als het een kado is is het prima?
Nog niet, hij is nog niet officieel begonnenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je/is ie door de belastingdienst gecheckt?
En dan zegtie "cadeautje van vriendin". Voila opgelost.
Of is het voor je pa en heeftie jaarlijks de FIOD op de stoep staan?
Je moet het wel redelijk bont maken wil je ze op bezoek krijgen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Nog niet, hij is nog niet officieel begonnen
En weet niet of hij ook gecheckt is... maar die koopt wel alles gewoon legaal...
Was het een systeembeheerder ofzo?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
bb, ik heb jou over 20 jaar gezien
Man van eind veertig, dikke bos grijsblond haar, dikke bril, spijkerbroek, gympies, overhemd en een colbertje
ja, maak je ergens anders druk over..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:28 schreef Inu het volgende:
[..]
Nou, als de belastingdienst eventueel komt checken hoe die eraan komt? Of als het een kado is is het prima?
niet waar, BD komt juist vaak bij beginnersquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je moet het wel redelijk bont maken wil je ze op bezoek krijgen.
Daarnaast is het een cadeau, trekt ie dus niet BTW af van belastingdienst dus heeft de belastingdienst er weinig mee te maken.
of zo'n projectleidertiep!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja geen idee, dat stond niet op z'n rug
Kan ook best een sales tiepje zijn
Ja? Oh, dat wist ik dan niet. Maar als ie dat ding niet op kosten van de zaak koopt doet het er iig. niet toe.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet waar, BD komt juist vaak bij beginners
weet je hoe belachelijk hard het nu regentquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:57 schreef -moppie- het volgende:
Hoe laat ga je lunchen SQ? het is bijna borreltijd....
Hmm. das ook niet leuk nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet je hoe belachelijk hard het nu regent
We wilden een kwartier geleden gaan maar toen werd de baas gebeld en die hangt nog steeds aan de lijn, nu moeten we wachten tot het droog is
vet!quote:
Wat valt jullie op?quote:Woensdag 22 juni: Rotterdamse daklozen demonstreren voor het stadhuis van Rotterdam. Ze protesteren tegen het sluiten van de nachtopvang.
Ze dragen bijna allemaal een spijkerbroek?quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:18 schreef bleiblei het volgende:
En autoverkopers.
Maar hij staat er nog SQ en we zijn morgen welkom.
Ja, heb geen zin om naar Amsterdam te gaan om daar tot de conclusie te komen dat ie al verkocht isquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:25 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
je gaat vragen of je naar een auto mag komen kijken?
vast wel want dat moet zoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, heb geen zin om naar Amsterdam te gaan om daar tot de conclusie te komen dat ie al verkocht is. Maar wat betreft die autoverkopers
. Doelde ik op het tiepe die in termen als "karretje" en "lekker aantal peekaatjes" praat
. Colt kennende valt ie niet in die categorie. Of is ie @ work wel zo
.
nee, we krijgen een extragratis liftquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:44 schreef -moppie- het volgende:
Dan moet de auto wel heel erg bijzonder zijn, en met het OV naar Amsterdam en naar zo'n verkoper
En minder deuken/krassen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:52 schreef FUFR het volgende:
auto's kopen doe je niet in adam maar in het oosten of noorden van het land.
is veel goedkoperder.
Mooi! Dan moet iemand hier ff mn leeszaalpas omzetten zodat ik ook echt Surfspot op mag en dan kan ik het kopenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja? Oh, dat wist ik dan niet. Maar als ie dat ding niet op kosten van de zaak koopt doet het er iig. niet toe.
Sqweee!quote:
Ik heb een college gevolgd bij die vent, was best geinig al die naamfeitjes, maar om daar nu jarenlang onderzoek naar te doenquote:De Utrechtse naamkundige Gerrit Bloothooft concludeert dat voornamen niet alleen iets zeggen over de sociaal-economische achtergrond van onze ouders. Ook kan er worden geconcludeerd hoe traditioneel of modieus iemand in het leven staat. Dit blijkt na een onderzoek van ongeveer 300 duizend gezinnen.
Mensen met een lager inkomen zijn trend gevoeliger en nemen veelal televisie namen over. Enkele voorbeelden die de Volkskrant geeft zijn; Wesley, Kevin, Samantha, Kelly. Ook Italiaanse namen zijn in deze groep bijzonder populair. Er lopen in Nederland steeds meer Alicia's, Diego's en Lorenzo's rond. Eerder waren vooral Engelse namen populair.
Mensen met een hoger inkomen kiezen vooral voor Hebreeuwse, Friese en Scandinavische namen. Denk hierbij aan bijvoorbeeld Sem, Jelle en Lars. Namen zoals Roderick, Liselotte en Rutger verdwijnen langzaam van het toneel.
"De namen die we vroeger kozen, werden door de traditie bepaald: Jan, Maria, Willem. Maar nu mensen hun eigen keuzes maken, zie je hoe je groepen en lagen in de samenleving door patronen in naamgeving van elkaar kunt onderscheiden", aldus Bloothooft.
Kan je idd. mooie ex schade import barrels kopen voor weinigquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:52 schreef FUFR het volgende:
auto's kopen doe je niet in adam maar in het oosten of noorden van het land.
is veel goedkoperder.
Als ik Gerrit Bloothooft zou heten zou ik ook onderzoek doen naar voornamen ipv. achternamenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb een college gevolgd bij die vent, was best geinig al die naamfeitjes, maar om daar nu jarenlang onderzoek naar te doen
En zoek Levi
onzin, worden minder auto's verkocht dan in randstart, ergo (quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kan je idd. mooie ex schade import barrels kopen voor weinig.
hoe heet de garage?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:19 schreef bleiblei het volgende:
Oh, en we gaan naar Amsterdam omdat daar imho (voor zover je kan zien dan) de mooiste staat van heel Nederland. Ik ben redelijk specifiek aan het zoeken geweest namelijk.
Tenks, maar komt wel goedquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:21 schreef FUFR het volgende:
mocht dat niet lukken doe ik het wel even Inu.
snel! vur ze failliet zijn!quote:
zuchtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:42 schreef -moppie- het volgende:
Het moet een merk zijn waar een specifieke doelgroep van denkt dat ie duur is![]()
vulva denk ik.........
krijgen we dan volgende week dat de verhalen dat eigen vervoer toch stukken fijner etc. is dan het OV?!
Wel ruk als je in Abcoude woont en op je internetverbinding zit te wachtenquote:ABCOUDE - Medewerkers van KPN zijn woensdag tijdens graafwerkzaamheden bij de Dorpskerk in Abcoude op menselijke resten gestuit.
Dat maakte de gemeente De Ronde Venen vrijdag bekend. Het vermoeden is dat ze afkomstig zijn uit 18e eeuwse knekelkuilen, waarin zich botten van verscheidene mensen bevinden.
De werkzaamheden, die nodig waren om glasvezelkabels aan te leggen, zijn stilgelegd en er is een archeoloog ingeschakeld om de vondst nader te onderzoeken.
waar slaat dit nou weer opquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:42 schreef -moppie- het volgende:
Het moet een merk zijn waar een specifieke doelgroep van denkt dat ie duur is![]()
vulva denk ik.........
krijgen we dan volgende week dat de verhalen dat eigen vervoer toch stukken fijner etc. is dan het OV?!
ja dat krijg je als je op een oud kerkhof gaat gravenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wel ruk als je in Abcoude woont en op je internetverbinding zit te wachten
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:42 schreef -moppie- het volgende:
vulva denk ik.........
Koop je ook een Volvo uit dezelfde tijd als r8? Of "iets" nieuwer?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zal gaan oefenen.
Maar tis niet echt mijn rijstijl.
Tof.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga al mijn fileparkeeravonturen met jullie delen. Dan laat ik bb wel filmen
We gaan kijken naar 1tje uit 2004.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Koop je ook een Volvo uit dezelfde tijd als r8? Of "iets" nieuwer?
Da's "iets" nieuwer idd.quote:
wij noemen dat trouwens gewoon een stationkar hier in brabant..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:50 schreef bleiblei het volgende:
Estate. Dat is voorwaarde nummer 2.
Nummer 1 is de max prijs.
Nummer 2 is station/estate/avant/ whatever ze het noemen.
Nummer 3 is max vaste lasten
etc.
mijn couleurs... ze zijn er nonniequote:
reageer dan niet zo....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
welnee, op vrijdag sprecht das fur sich, moppie!
jawel, maar ze werken anders danquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
gelukkig heb ik die altijd, gij niet?!
nee nergens voor nodigquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik bedoelde het helemaal niet zo hoor. Kusje d'r op?
of morgen!!!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
mijn couleurs... ze zijn er nonnie![]()
ik verwacht ze dinsdag denk ik.
zakelijk adres, ben toch nooitnie thuisquote:
ik de camera al klaargezetquote:
psies, daar zijn ze ook voor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij zijn die kleurstofjes wel hendig flex voor die jelly units
Kun je zelfs regenboogjelly makenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij zijn die kleurstofjes wel hendig flex voor die jelly units
ik zou denken dat een spagaat ergens anders pijn doetquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:04 schreef Inu het volgende:
Heb gister een halve spagaat gedaan toen ik uitgleed en sindsdien is mn enkel echt aan het zeurenHet is niet dik oid, dus hoop dat het snel voorbij is....
[..]
Kun je zelfs regenboogjelly maken
[ afbeelding ]
het was maar een halve...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou denken dat een spagaat ergens anders pijn doet![]()
Nou, mn linkerbeen deed niet mee, vandaar half, maar daardoor ging mn voet dus dubbel...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou denken dat een spagaat ergens anders pijn doet![]()
kun je het anders even painten?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Nou, mn linkerbeen deed niet mee, vandaar half, maar daardoor ging mn voet dus dubbel...
Maar we snappen het niet!quote:
niemand thuis?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:20 schreef -moppie- het volgende:
ik heb zin om te rellen maar er doet niemand mee
en terecht!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
die hoekt me gewoon neer als ie er zat van heeft hoor.
pehehehehequote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
die hoekt me gewoon neer als ie er zat van heeft hoor.
Zo heeft iemand uit Finland me toegevoegd omdat ik iets zei over een crowd sourcing project dat ze daar doenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:22 schreef FUFR het volgende:
van die mensen die je alleen maar toevoegen op twitter in de ijdele hoop dat je daar iets koopt.
bel hem even op om te zeggen dat hij niet zo raar moet pratenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:27 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
doe de groeten aan gertjan verdegaal!
dat zijn twitterschrapers die hele lijsten van anderen toevoegen, ik negeer ze of zeg iets lulligs..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:28 schreef Inu het volgende:
[..]
Zo heeft iemand uit Finland me toegevoegd omdat ik iets zei over een crowd sourcing project dat ze daar doenHad niet eens gehashtagged
zeg nou maar eerlijk, daar ben je al lang!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:31 schreef FUFR het volgende:
vrijdagmiddag, half 4..
ga ik naar huis of niet?
echt niet!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zeg nou maar eerlijk, daar ben je al lang!
bah kliekje daarquote:
bedankt he!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
tsja, dat zijn ouders nu allemaal met mekaar!
Die heeft morgen vrijquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:27 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
doe de groeten aan gertjan verdegaal!
aan wie?quote:
Ik heb wijnquote:
http://www.telegraaf.nl/a(...)/article10083878.ecequote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga al mijn fileparkeeravonturen met jullie delen. Dan laat ik bb wel filmen
Aan mijquote:
Zou ik ook niet doen in een seicento.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:29 schreef Inu het volgende:
Feli
Maar zo'n Parrot is echt een kutding vind ik... Ik neem mensen waarvan ik weet dat ze er eentje hebben niet meer op rond auto-tijdMaar ik vind sowieso dat je niet moet bellen in de auto eigenlijk...
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen in een seicento.
Gaan gullie een keer mee naar Arendonk?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wij hebben teveel spareribs op! Uibuiken en bolzitten nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |