quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:47 schreef CyberJesus het volgende:
Het zuur gehalte van je vriendin der grot is misschien niet te harden voor je lid?
Maar als ik het eraf haal dan is het eronder wel een beetje rood en gevoeliger.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:09 schreef totalvamp het volgende:
Als je niet doucht na de sex en je gaat gewoon slapen is het gewoon je eigen sap + dat van haar.
Zelf zat ik trouwens te denken dat het komt omdat de huid te strak is en hij tijdens de penetratie word opgerekt...... Of kan dat niet?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:30 schreef Fappert93 het volgende:
[..]
Maar als ik het eraf haal dan is het eronder wel een beetje rood en gevoeliger.
Dat lijkt mij niet zo logisch, het is er toch immers voor bedoeld? Heb er zelf trouwens ook wel eens last van gehad. Ik vraag me ook nog altijd af wat dit precies is...quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:31 schreef Fappert93 het volgende:
[..]
Zelf zat ik trouwens te denken dat het komt omdat de huid te strak is en hij tijdens de penetratie word opgerekt...... Of kan dat niet?
Dit heb ik dus ooit meegemaakt. Ik krijg kippenvel als ik eraan terugdenk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:47 schreef CyberJesus het volgende:
Het zuur gehalte van je vriendin der grot is misschien niet te harden voor je lid?
Zeep! En het botje niet overslaan.quote:Was mijn lul elke dag minimaal 1 keer met water.
AIDS ?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:38 schreef Wumb0 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet zo logisch, het is er toch immers voor bedoeld? Heb er zelf trouwens ook wel eens last van gehad. Ik vraag me ook nog altijd af wat dit precies is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |