Nicequote:Op donderdag 23 juni 2011 14:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb ze in de Effenaar gezien, fakking vet.Had toen ook shirt van Typhoon, deze:
[ afbeelding ]
Wel groen.
Nee, ik heb besloten dat ik niet ga stalken vandaag.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Nice!
Merk er trouwens nog niet veel van
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik heb besloten dat ik niet ga stalken vandaag.
Ietsjepietsjequote:Op donderdag 23 juni 2011 14:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Voel je jezelf nu niet meer geliefd?
Groetjonsquote:
Moet je nog weg dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Misschien moet ik maar eens kleren aan gaan doen ipv joggingstroep.
Joggingstroep, juiste woordkeuze.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Misschien moet ik maar eens kleren aan gaan doen ipv joggingstroep.
Nee, maar ik loop al 4 dagen in joggingstroep.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Joggingstroep, juiste woordkeuze.
Jawel, graag zelfs.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:59 schreef Heroinjunk het volgende:
Niet fukken met mijn geile joggingsbroek ja.
Wil je met mijn joggingsbroek fukken of met hetgeen wat erin zit?quote:
Die kon ik niet vinden plus ze zijn hier aan het schilderen = zonde van goede spijkerbroek!quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:00 schreef Etsu het volgende:
Joggingsbroek aantrekken omdat het makkelijker is.
Trek gewoon een spijkerbroek aan.
Terechte klacht.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:00 schreef Etsu het volgende:
Joggingsbroek aantrekken omdat het makkelijker is.
Trek gewoon een spijkerbroek aan.
Retorische vraag.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wil je met mijn joggingsbroek fukken of met hetgeen wat erin zit?
[..]
Die kon ik niet vinden plus ze zijn hier aan het schilderen = zonde van goede spijkerbroek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |