Een 11 jarige kan toch ook best volwassen zijn voor haar leeftijd, om maar even in jouw denkbeelden te blijven.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
We hebben het niet over een 11 jarige
Maar 11 komt nog niet echt in de buurt van de leeftijd waarvanaf je in Nederland wettelijk gezien seks mag hebben.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Een 11 jarige kan toch ook best volwassen zijn voor haar leeftijd, om maar even in jouw denkbeelden te blijven.
De wet zegt 16 als age of consentquote:Op maandag 27 juni 2011 17:56 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind ook dat de 16 jarige in bescherming had genomen moeten worden.
12 bedoel jequote:Op maandag 27 juni 2011 18:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar 11 komt nog niet echt in de buurt van de leeftijd waarvanaf je in Nederland wettelijk gezien seks mag hebben.
Het zegt meer over de geestelijke gesteldheid van de 30-jarige in kwestie lijkt mijquote:Op maandag 27 juni 2011 16:25 schreef drijfhout het volgende:
@TS: Wow, mijn respect hoe je met een moeilijk dilemma omgaat, daar heb ik veel bewondering voor!
En voor die flippo van 30 die op een meisje van 16 viel en nog steeds met haar samen is: Veel plezier, maar ik vind het onbegrijpelijk dat je als vent voor een 16-jarig meisje valt. Dat heeft niks met pedofilie te maken of zoiets, maar alles met een gebrek aan geestelijke volwassenheid bij de 30-jarige. Het zou je gewoon voor jezelf aan het denken moeten zetten, dat een meisje wiens leven gevuld werd door middelbare school-problemen, voor jou kennelijk een volwaardige partner kon zijn. Kennelijk heb je altijd liever je handelen verdedigd, dan als een vent in de spiegel te kijken wat dit over jou zegt.
Dus 35-jarige vrouwen willen zo snel mogelijk het broekje van een 17-jarige uit hebben?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:49 schreef trovey het volgende:
[..]
En ga jij je mond eens spoelen dat vrouwen van 35 jaar oud zijn en bevestiging zoeken.![]()
Het tegendeel is eerder waar, vrouwens zijn na de 30-35 vaak zelfbewuster en staan steviger in hun schoenen, ook op sexueel gebied...daar heeft het gros niet de bevestiging van nodig van 17 jarige pubers.
![]()
De meest vrouwen zoeken liever een man die niet hun zoon kan zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:49 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Dus 35-jarige vrouwen willen zo snel mogelijk het broekje van een 17-jarige uit hebben?
Wat jij wilt...
We zijn nu 23 en 37, en gaan over 5 maanden trouwen. Dus? Wat lul je nou achterlijk. Wel eens gehoord van unieke situaties? Of heb jij alleen maar grijze muizen twaalf in een dozijn relaties... lekker simpel, lekker burgerlijk, lekker langs het lijntje.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:59 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
19 ofzo? Maar zeker geen 16 en 30
De manier hoe jij hier in de verdediging schiet hier, hequote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:51 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
[..]
We zijn nu 23 en 37, en gaan over 5 maanden trouwen. Dus? Wat lul je nou achterlijk. Wel eens gehoord van unieke situaties? Of heb jij alleen maar grijze muizen twaalf in een dozijn relaties... lekker simpel, lekker burgerlijk, lekker langs het lijntje.
Denk je dat wij erom hebben gevraagd? Gebruik je hersens eens, achterlijke kip! En luister vooral eens, alvorens altijd maar je stront oordeel uit te kotsen.
Oh, en laat het beoordelen aub over aan de mensen die dat objectief kunnen. Anders gezegd, lees, denk, maar houdt je bek bij gebrek aan voldoende feitenkennis.
Want jij weet dat dit volslagen niet overwogen heeft plaatsgevonden? Goh, wij kennen elkaar? Jij kent mijn vriendin?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:25 schreef drijfhout het volgende:
@TS: Wow, mijn respect hoe je met een moeilijk dilemma omgaat, daar heb ik veel bewondering voor!
En voor die flippo van 30 die op een meisje van 16 viel en nog steeds met haar samen is: Veel plezier, maar ik vind het onbegrijpelijk dat je als vent voor een 16-jarig meisje valt. Dat heeft niks met pedofilie te maken of zoiets, maar alles met een gebrek aan geestelijke volwassenheid bij de 30-jarige. Het zou je gewoon voor jezelf aan het denken moeten zetten, dat een meisje wiens leven gevuld werd door middelbare school-problemen, voor jou kennelijk een volwaardige partner kon zijn. Kennelijk heb je altijd liever je handelen verdedigd, dan als een vent in de spiegel te kijken wat dit over jou zegt.
In plaats van je zelf te bevestigen, ik stel vragen, antwoord gewoon eens? Maar dat is lastig, hè?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:58 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
De manier hoe jij hier in de verdediging schiet hier, he! Je weet dat je fout bezig was met dat 16 jarige meisje van je, waar je zo lekker veel overwicht op had he!
Nee, jij drukt je steeds zo diplomatiek en genuanceerd uit. Kan me goed voorstellen dat iemand dan zo uit zijn slof schiet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:58 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
De manier hoe jij hier in de verdediging schiet hier, he! Je weet dat je fout bezig was met dat 16 jarige meisje van je, waar je zo lekker veel overwicht op had he!
Zijn dat vragen danquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:02 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
[..]
In plaats van je zelf te bevestigen, ik stel vragen, antwoord gewoon eens? Maar dat is lastig, hè?
Maar waar blijven de antwoorden... dat is vooral mijn grote vraag nu... afrekenen is zo lekker makkelijk, zo lekker Hollands, zo lekker platvloers en burgerlijk... en ik weet wel dat mijn vriendin en ik niet in het burgerlijke standaard flutplaatje passen, dat weten we maar al te goed...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, jij drukt je steeds zo diplomatiek en genuanceerd uit. Kan me goed voorstellen dat iemand dan zo uit zijn slof schiet.
IQ suck down detected...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:04 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zijn dat vragen dan! Dat je lekkere afgerichte vriendin in de houding springt, wil nog niet zeggen dat alle vrouwen dat doen he. Vandaar zeker dat lekkere 16 jarige als je 30 bent, lekker domineren met de voorsprong die jij hebt op haar
Het feit dat jij je verhaal op een forum plaatst, geeft mij het recht om daarop te reageren zoals ik dat wil. De werkelijkheid is zo eenvoudig, wijsneus. Leg me eens uit hoe ik dat recht NIET zou kunnen hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:00 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
[..]
Want jij weet dat dit volslagen niet overwogen heeft plaatsgevonden? Goh, wij kennen elkaar? Jij kent mijn vriendin?
Nee, dat is niet het geval. Wat geeft je het recht dan om zo plat te oordelen? Leg me dat eens uit?
...
Klopt, en het geeft mij het recht me te verdedigen, dombo!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:05 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Het feit dat jij je verhaal op een forum plaatst, geeft mij het recht om daarop te reageren zoals ik dat wil. De werkelijkheid is zo eenvoudig, wijsneus. Leg me eens uit hoe ik dat recht NIET zou kunnen hebben.
En waar betwist ik dat, zoals jij mijn recht om mijn mening te mogen ventileren wel betwist?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:06 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
[..]
Klopt, en het geeft mij het recht me te verdedigen, dombo!
Goh wat diplomatiek en genuanceerdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:06 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
[..]
Klopt, en het geeft mij het recht me te verdedigen, dombo!
Ik vraag volgens mij hoe jij je mening hebt gebaseerd, en dat recht heb ik. Een mening hoort een basis te hebben, anders zijn het slechts loze woorden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:06 schreef drijfhout het volgende:
[..]
En waar betwist ik dat, zoals jij mijn recht om mijn mening te mogen ventileren wel betwist?
Mijn mening is gebaseerd op de woorden en zinnen die ik hier in dit topic van jou heb gelezen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:07 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
[..]
Ik vraag volgens mij hoe jij je mening hebt gebaseerd, en dat recht heb ik. Een mening hoort een basis te hebben, anders zijn het slechts loze woorden.
Ah, wat lief, je probeert in een cirkeltje te gaan redeneren... hoe simpel... maar gelukkig past het goed bij je gemiddelde denkpatroontjes. Ik zou borduren overwegen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:07 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Goh wat diplomatiek en genuanceerd
Wat diplomatiek en genuanceerd!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:08 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
[..]
Ah, wat lief, je probeert in een cirkeltje te gaan redeneren... hoe simpel... maar gelukkig past het goed bij je gemiddelde denkpatroontjes. Ik zou borduren overwegen!
En nog één die in cirkeltjes wil. Sportief, hoor. Erg objectief ook... not...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:08 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Mijn mening is gebaseerd op de woorden en zinnen die ik hier in dit topic van jou heb gelezen.
''Adviseer'' jij vriendin ook op deze wijze over hoe ze haar leven moet inrichten? Of is ze nog lekker kneedbaarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:08 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
[..]
Ah, wat lief, je probeert in een cirkeltje te gaan redeneren... hoe simpel... maar gelukkig past het goed bij je gemiddelde denkpatroontjes. Ik zou borduren overwegen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |