quote:Throw your hands up!
I like the fire burning, spin like a tek
Lyrically I'm unfadable, spilling massive shit
Jup, geluisterd en hij was goed te doenquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:59 schreef Lamabal het volgende:
Iemand die nieuwe hard with style al geluisterd van headhunterz? Kvind hem wel lekker
Tsjah, die jongeman kan gewoon niet zo goed engels praten...Maar hij heeft wel een vette show neergezet, en daar gaat het omquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:02 schreef 16meter het volgende:
Duh houwntur ov duh darruk.
Gvd, wat triest.
Volgens mij is dat die TiTa?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:04 schreef 16meter het volgende:
Doet M.I. ook de aankondigingen? Dacht alleen het mixwerk.
Sorry, kerel.
Hoppaaaaaa! Vette Brennan Heart plaatquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:05 schreef 16meter het volgende:
Oh, dan is 't goed.![]()
Ze hadden best iemand kunnen zoeken die wel Engels spreekt.
Ben goed in Ninja edits, ja.
Headhunterz mag ook wel weer proberen terug te komen. Paar van de laatste plaatjes vond ik niet echt zo super ofzoquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:01 schreef T-Force het volgende:
[..]
Jup, geluisterd en hij was goed te doenBehalve die collab met Zatox en die 2 Psyko Punkz plaatjes.
Alleen jammer van die vocal in het midden van Home....maar daarom is er Homelessquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:07 schreef 16meter het volgende:
Ik herkende deze niet eens als BH plaat.
* 16meter schaamt zich diep.
edit: Nu wel.shit.
Blijft lekkaahquote:
Wel handig, zo'n live playlistquote:
Past wel bij zo'n prima setje, mooie afwisseling tussen oud & nieuw.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |