quote:Een magnetron werkt door microgolfstraling, meestal bij een frequentie van 2,45 GHz, door het voedsel heen te leiden. Water dat in het voedsel aanwezig is, absorbeert de straling, zodat deze omgezet wordt in warmte. Elk watermolecuul is een elektrische dipool, dat wil zeggen dat het ene uiteinde een positieve lading bezit en het andere uiteinde een negatieve lading. Door de elektromagnetische straling wordt het molecuul heen en weer gedraaid, waarbij het zich gelijk richt aan het wisselende elektrisch veld. Deze beweging veroorzaakt de warmte. Sommigen menen dat er resonantie van de watermoleculen optreedt, maar deze resonantie treedt bij veel hogere frequenties op. Naast water zijn ook de vetmoleculen in het voedsel effectief voor het omzetten van de stralingsenergie in warmte. http://nl.wikipedia.org/wiki/Magnetron_(oven)#Werking
Pijnlijk.quote:Het menselijk lichaam bestaat voor ongeveer 65%[3] uit water, afhankelijk van leeftijd en geslacht. Dit water bevindt zich in de lichaamscellen, in het bloed, in de intercellulaire ruimte, in de lymfeklieren en in vele andere delen van het menselijk lichaam. http://nl.wikipedia.org/wiki/Water
Zie post boven je.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:54 schreef MrNiles het volgende:
werkt een magnetron niet met hoogfrequent golven
er zullen dus bepaalde cellen reageren en in resonantie gaan
waarschijnlijk zullen die cellen kapot gaan...door de trilling wordt alles eromheen warm
geen idee of het zo werkt
tis een redenatie
De moeder gaat nu de fabrikant aanklagen. Er stond immers niks over baby's koken in de handleiding!quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:56 schreef BrandX het volgende:
Hoe kom je er in godsnaam op om je baby te vermoorden door het in een magnetron te douwen.
Uberhaupt een baby vermoorden kan ik niet bij, maar dan ook nog eens zo. Bizar.
Anyways, je wordt idd van binnen uit gekookt. Volgens mij een uiterst pijnlijke dood *ril*.
Wat afschuwelijk moet dat zijn geweest voor die weerloze baby.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:28 schreef Keltie het volgende:
Ongekend ook dat hier nog een straf voor gegeven (en bedacht) moet worden.
De duinen in, op de knietjes en een nekschot.
Beetje overdreven, jij wilt dat die vrouw een lot krijgt dat vele malen erger is dan het lot van haar slachtoffer? Straffen zijn om te rehabiliteren en de samenleving te beschermen, niet om wraak te nemen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
voor de rest van haar leven op water en droog brood in een hokje van 2m bij 1.5m bij 2m. zonder (dag)licht. Net genoeg voor een klein bed, 'n pispot en klein waterkraantje. Weinig onderhoudskosten zo, en een flink de gelegenheid om eens na te denken wat ze gedaan heeft
Maar goed, daarmee verlaag ik me naar het niveau van deze 'moeder', dus doe idd maar die nekschot. Good riddance.
Het is verdorie een moeder die dat bij d'r eigen kind doet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Beetje overdreven, jij wilt dat die vrouw een lot krijgt dat vele malen erger is dan het lot van haar slachtoffer? Straffen zijn om te rehabiliteren en de samenleving te beschermen, niet om wraak te nemen.
oke dan geven we haar hetzelfde lot... we stoppen haar ook in een magnetron.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Beetje overdreven, jij wilt dat die vrouw een lot krijgt dat vele malen erger is dan het lot van haar slachtoffer? Straffen zijn om te rehabiliteren en de samenleving te beschermen, niet om wraak te nemen.
Ik denk niet dat dat pastquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:28 schreef dikkevetzakachterpc het volgende:
[..]
oke dan geven we haar hetzelfde lot... we stoppen haar ook in een magnetron.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:39 schreef RockNijntje het volgende:
BahWat een verschrikkelijk mens dan, die moeder
schijnbaar is het voor je lichaam ook niet fijn als het in een ultrasoon-bad komtquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:20 schreef SpermaDonor het volgende:
Welke andere manieren zijn er dan om je lichaam van binnen uit te laten "verbranden" ?
Stroom weet ik maar kan me niet zo snel iets anders bedenken..
Geloof ik niks van. 't Is wel een onplezierig gevoel, maar je kraakbeen (flexibel spul) gaat natuurlijk niet verpulveren.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:29 schreef MrNiles het volgende:
[..]
schijnbaar is het voor je lichaam ook niet fijn als het in een ultrasoon-bad komt
door de hoge trilling van de vloeistof zou je kraakbeen verpulveren
Wel eens gedaan, met m'n neus voor het deurtje. Ei ontplofte en dat deurtje klapte tegen m'n neus aan. auw...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:35 schreef Hydrogeny het volgende:
Leg dan maar eens een ei in de magnetron. Resultaat is heel mooi!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |