ja die stank is normaal (ook als je kind zoals bij ons 4 a 5 keer per dag poept)...ruikt naar rotte eieren, maar dat hebben volwassenen ook wel natuurlijk. Desondanks toch knap.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:21 schreef Orea het volgende:
[..]
HerkenbaarLeia poepte ook niet al te vaak (in het begin ook 1 keer per week, 2 weken) en de lucht die eruit kwam... Mijn hemel, uit zo'n lijfje!!
Dus ja, heel normaalEn zolang ze er geen last van heeft is er niks aan de hand
Ik was alweer vergeten hoe dat was, maar nu je dit verteld.. stond ik in de bus helemaal trots te zijn met mijn baby in de doek bij mequote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:27 schreef krijtlijk het volgende:
Het is ook zo maf, eerder poepte ze wel 5 keer op een dag en dat is opeens gestopt.
Ik trek haar nu ook maar even geen witte kleertjes aan, lijkt me wel zo verstandig.![]()
Het is wel beschamend hoor als ik met haar in de draagdoek rondloop in de stad, iedereen denkt natuurlijk dat ik die geur verspreid.
Inderdaad rotte eieren bijna!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:31 schreef cleany het volgende:
[..]
ja die stank is normaal (ook als je kind zoals bij ons 4 a 5 keer per dag poept)...ruikt naar rotte eieren, maar dat hebben volwassenen ook wel natuurlijk. Desondanks toch knap.
schattigquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:31 schreef twentemeisje het volgende:
Je mag onze Pacco wel eens proberen MP, meisjes gaan er wel ernstig van kijken:
[ afbeelding ]
Edit: lees net wat Claudia schrijft, weet niet of het in combinatie met draaiende meisjes kan...
Tess wurmde haar hand eruitquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:34 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
schattig, maar dit is wel strak... zo een puckababy slaapzakje kan ze nog wel een beetje bewegen maar niet steeds over haar hoofd wrijven, aan haar oren trekken, aan het lakentje wriemelen enz.
Puck heeft ook wel eens zijn handje er aan de bovenkant uit piepen in de paccoquote:
Nou ja, als Sarah al gebaat is bij een puckababy zou ik toch eerst daar voor gaan. De pacco ontneemt echt wel meer bewegingsvrijheid. Puck kan de puckababy nog niet aan qua vrijheid. En hoe minder je hoeft af te bouwen straks hoe makkelijker de overgang zal verlopen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:41 schreef twentemeisje het volgende:
Saar kreeg haar armpje daar ook nog soms uit MP, het ziet er strakker uit dan het is.
Leia is inderdaad ook met vacuum geboren.. bij een nr. 2 ga ik dus zo snel mogelijk na geboorte voor een onderhoudsbeurtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:38 schreef wickie het volgende:
Dat wat Orea zegt dus over de osteopaat.
Bij Mette was het een beknelde zenuw, veel voorkomend bij kinderen die met de vacuum ter wereld zijn gekomen. Na elke behandeling ging het een stuk beter, echt bizar omdat te zien was dat.
tummytub??quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb geen ervaring met inbakenen ik wikkel haar nu in een badcape de ene keer met armpjes strak tegen haar aan (vooral 's nachts) en soms wat losser
Iemand een idee wat je nog kunt proberen om het badje leuker te maken. Het luchtalarm gaat telkens af bij het in bad gaan. Ook het aankleden en insmeren is luchtalarm alert en nee ik knijp niet
Rustig de tijd nemen, zorgen dat het warm is en dat je niet te veel overgangen hebt van koud naar warm en andersom, liedjes zingen, uitgebreid masseren, spelletjes spelen zoals op haar buik blazen en kusjes in haar nek geven...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb geen ervaring met inbakenen ik wikkel haar nu in een badcape de ene keer met armpjes strak tegen haar aan (vooral 's nachts) en soms wat losser
Iemand een idee wat je nog kunt proberen om het badje leuker te maken. Het luchtalarm gaat telkens af bij het in bad gaan. Ook het aankleden en insmeren is luchtalarm alert en nee ik knijp niet
Ik zou ook zeggen TummyTub..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Je doet wel warm water in het badje?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja dit heb ik nu een paar keer waargenomen, en ze krijst om wakker te blijven.. Maar of het wriemelen de hoofdoorzaak is? 's Nachts slaapt ze namelijk wel goed en ook gewoon 7 tot 8 uur!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:48 schreef Claudia_x het volgende:
Als je het probleem omschrijft als maaiende armpjes en gefriemel aan het dekentje dan denk ik dat het het proberen waard is, MP.
Ja, lastig te zeggen. Een Puckababy is vrij duur, dus het is nogal een gok. Maar de enige manier om erachter te komen is door het uit te proberen. Kun je niet van iemand een Puckababy lenen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:50 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Ja dit heb ik nu een paar keer waargenomen, en ze krijst om wakker te blijven.. Maar of het wriemelen de hoofdoorzaak is? 's Nachts slaapt ze namelijk wel goed en ook gewoon 7 tot 8 uur!
Ik zat dus ook al te denken dat het waarschijnlijk nog maar voor korte tijd kan. Ik hoopte dat het langer kon.. Maar goed ik denk dat we gewoon nog even vol moeten houden en moeten volharden in het stug haar toch steeds in bed te leggen bij slaapsignalen en desnoods erbij blijven tot ze weg zakt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, lastig te zeggen. Een Puckababy is vrij duur, dus het is nogal een gok. Maar de enige manier om erachter te komen is door het uit te proberen. Kun je niet van iemand een Puckababy lenen?
Besef dus wel dat je over niet al te lange tijd sowieso moet afbouwen. Ik weet niet of je dat de moeite waard vindt. Op den duur zal dat onrustige vermoedelijk wel verdwijnen. Ik zou moeten opzoeken wanneer de reflexen die de Puckababy in toom houdt minder worden, maar dat is geloof ik ergens voor de 6 maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |