quote:
Genoeg bewijs lijkt me dat het niet alleen de mannen zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:21 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
Ik als vrouw vind dat ook niet echt erg.
Haha...quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:22 schreef plakkert- het volgende:
Gezien de 1983 in je username neem ik aan de je inmiddels 27-28 bent. Mens, stel je niet zo aan.
Iedereen heeft fantasieën, jij toch ook?quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:23 schreef Krul1983 het volgende:
Terwijl jullie er allemaal niet bij zijn? Hij fantaseert erover en vertelt mij dat niet??
Jij vertelt jouw vriend wel alles waar je over nadenkt?quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:23 schreef Krul1983 het volgende:
Terwijl jullie er allemaal niet bij zijn? Hij fantaseert erover en vertelt mij dat niet??
Wel over dit soort dingen, ja!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Jij vertelt jouw vriend wel alles waar je over nadenkt?
quote:
Hoe weet je dat hij fantaseert als hij jou dat niet verteld.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:23 schreef Krul1983 het volgende:
Dan heb je of geen fantasie of een gebrek aan inlevingsvermogen.... een filmpje van zoenende vrouwen, je wilt niet weten wat hij nog meer bekijkt meid.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |