SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ja inderdaad. Ook altijd zo'n standaard sollicitatiegesprekvraagquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:41 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb straks een afspraak voor mijn 'IDP' (Individuel Development Plan). Ik hou daar niet van, laat me gewoon lekker me werk doen en als ik weet wat ik over 5 jaar wil, dan laat ik dat danwel weten. En niet nu al een plan uitstippelen waar ik over 5 jaar ben en erop afgerekend worden als ik daar niet ben
Of met het OV gaan, ik sta nooit in de file.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch heerlijk, op fietsafstand van je werk wonen.
maar vandaag is de Vondelparkborrelquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lekker binnenzitten met een kop thee en goede film of een goed boek. Én chocola
OV is hier nogal een probleem, in de meeste gevallen ben je met de auto + file nog sneller.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Of met het OV gaan, ik sta nooit in de file.
Die had ik maandagquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:41 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb straks een afspraak voor mijn 'IDP' (Individuel Development Plan). Ik hou daar niet van, laat me gewoon lekker me werk doen en als ik weet wat ik over 5 jaar wil, dan laat ik dat danwel weten. En niet nu al een plan uitstippelen waar ik over 5 jaar ben en erop afgerekend worden als ik daar niet ben
Check! Klinkt bekend! Alsof ik weet wat ik over vijf jaar wil. Ik weet niet eens wat ik morgen wil!quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:41 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ook niet!quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Of loopafstand.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch heerlijk, op fietsafstand van je werk wonen.
Ga dan ook niet in Verweggistan wonen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
OV is hier nogal een probleem, in de meeste gevallen ben je met de auto + file nog sneller.
Checkquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat iddquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:47 schreef stbabylon het volgende:
"Ik vind mijn huidige werk erg leuk en erg tof om te doen, dus dat wil ik over 5 jaar nog steeds doen"*
*niet mijn persoonlijke mening, ik wil wel wat anders doen
Mooi moment dus voor salarisverhogingquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat iddEn verdre ontwikkelen, opleidingen en dergelijke natuurlijk niet vergeten!
Ik kreeg laatst heel mooi te horen: "ja mijn hoop ligt nu bij jou.. dus weggaan zit er niet in!"
Nee juist niet opleidingen en zo. Ik ben nu goed in het werk wat ik doe, dat wil ik zo houden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat iddEn verdre ontwikkelen, opleidingen en dergelijke natuurlijk niet vergeten!
Ik kreeg laatst heel mooi te horen: "ja mijn hoop ligt nu bij jou.. dus weggaan zit er niet in!"
Dat is een misvatting, dat moet helemaal niet. Als niemand er gaat wonen kunnen we de boel daar eens opheffen, is voor iedereen beter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |