SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ja inderdaad. Ook altijd zo'n standaard sollicitatiegesprekvraagquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:41 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb straks een afspraak voor mijn 'IDP' (Individuel Development Plan). Ik hou daar niet van, laat me gewoon lekker me werk doen en als ik weet wat ik over 5 jaar wil, dan laat ik dat danwel weten. En niet nu al een plan uitstippelen waar ik over 5 jaar ben en erop afgerekend worden als ik daar niet ben
Of met het OV gaan, ik sta nooit in de file.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch heerlijk, op fietsafstand van je werk wonen.
maar vandaag is de Vondelparkborrelquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lekker binnenzitten met een kop thee en goede film of een goed boek. Én chocola
OV is hier nogal een probleem, in de meeste gevallen ben je met de auto + file nog sneller.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Of met het OV gaan, ik sta nooit in de file.
Die had ik maandagquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:41 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb straks een afspraak voor mijn 'IDP' (Individuel Development Plan). Ik hou daar niet van, laat me gewoon lekker me werk doen en als ik weet wat ik over 5 jaar wil, dan laat ik dat danwel weten. En niet nu al een plan uitstippelen waar ik over 5 jaar ben en erop afgerekend worden als ik daar niet ben
Check! Klinkt bekend! Alsof ik weet wat ik over vijf jaar wil. Ik weet niet eens wat ik morgen wil!quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:41 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ook niet!quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Of loopafstand.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch heerlijk, op fietsafstand van je werk wonen.
Ga dan ook niet in Verweggistan wonen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
OV is hier nogal een probleem, in de meeste gevallen ben je met de auto + file nog sneller.
Checkquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat iddquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:47 schreef stbabylon het volgende:
"Ik vind mijn huidige werk erg leuk en erg tof om te doen, dus dat wil ik over 5 jaar nog steeds doen"*
*niet mijn persoonlijke mening, ik wil wel wat anders doen
Mooi moment dus voor salarisverhogingquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat iddEn verdre ontwikkelen, opleidingen en dergelijke natuurlijk niet vergeten!
Ik kreeg laatst heel mooi te horen: "ja mijn hoop ligt nu bij jou.. dus weggaan zit er niet in!"
Nee juist niet opleidingen en zo. Ik ben nu goed in het werk wat ik doe, dat wil ik zo houden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat iddEn verdre ontwikkelen, opleidingen en dergelijke natuurlijk niet vergeten!
Ik kreeg laatst heel mooi te horen: "ja mijn hoop ligt nu bij jou.. dus weggaan zit er niet in!"
Dat is een misvatting, dat moet helemaal niet. Als niemand er gaat wonen kunnen we de boel daar eens opheffen, is voor iedereen beter.quote:
Dan ga ik maar verhuizen, heb jij nog een plekje over?quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is een misvatting, dat moet helemaal niet. Als niemand er gaat wonen kunnen we de boel daar eens opheffen, is voor iedereen beter.
2 druppels regen en heel nederland staat in de filequote:Op donderdag 23 juni 2011 09:49 schreef Spezza19 het volgende:
Er zit ook geen beweging in.... Ik sta hier morgen nog
Dat is kut!quote:
Opleiding doe ik wel uit mezelf, niet uit naam van het bedrijf. Ik wil geen gedoe met studiekosten, problemen als je je tentamens niet haalt, blabla. Van cursussen zie ik het nut niet in. (Dit moet mijn oude werkgever horenquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:49 schreef Cue_ het volgende:
Een hele zolder tot je beschikking!quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan ga ik maar verhuizen, heb jij nog een plekje over?
ik heb nog wel een kamer voor je, zit je alsnog bij haar om de hoekquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan ga ik maar verhuizen, heb jij nog een plekje over?
Mja eerder het feit dat de spitsstroken dicht zijn door een storingquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
2 druppels regen en heel nederland staat in de file
Ja daag, bij jou moet ik mee helpen klussen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb nog wel een kamer voor je, zit je alsnog bij haar om de hoek
Thuiswerkenquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
2 druppels regen en heel nederland staat in de file
Dan mag Peuter daar niet meer komen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mag ik in de woonkamer dan een bar plaatsen?
Is bijna klaarquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja daag, bij jou moet ik mee helpen klussen.
win-win situatiequote:Op donderdag 23 juni 2011 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan mag Peuter daar niet meer komen.
Even kijken hoe goed hij met een dienblad kan lopenquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan mag Peuter daar niet meer komen.
Morgen weer waarschijnlijk, maandag vrij.quote:
Morgen naar kantoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Morgen weer waarschijnlijk, maandag vrij.
Dat ook, a9 was ook storing. Maar dan nog nederlanders kunnen niet rijden :pquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja eerder het feit dat de spitsstroken dicht zijn door een storing
Het blijft interessant dat mensen ineens VOL op de rem gaan als het regent. Ik vraag me altijd af wat mensen denken die dan 80 op de linkerbaan gaan rijden... TIEF OPquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ook, a9 was ook storing. Maar dan nog nederlanders kunnen niet rijden :p
Had je een echte baan moeten zoekenquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij wel
Hoewel het als monteur een beetje moeilijk is dat
quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ook, a9 was ook storing. Maar dan nog nederlanders kunnen niet rijden :p
Dit dus!quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het blijft interessant dat mensen ineens VOL op de rem gaan als het regent. Ik vraag me altijd af wat mensen denken die dan 80 op de linkerbaan gaan rijden... TIEF OP
Als het echt hoost, rij ik geen 80km/h meer. Ik hou graag wat remweg over.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het blijft interessant dat mensen ineens VOL op de rem gaan als het regent. Ik vraag me altijd af wat mensen denken die dan 80 op de linkerbaan gaan rijden... TIEF OP
Frustratie inderdaadquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
blijkbaar wel genoeg haast om van de rechterbaan af te gaan, maar dan te bang of te dom zijn om een beetje vaart te maken (en/of te gierig voor goede banden, vooral hier in nederland)..... blijf lekker rechts rijdenquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Half fok doet het, dus uiteraardquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh! Kan ik er dan een uitkering bij aanvragen?
Semi-slicks hier en zelfs daarmee kan je gewoon je snelheid rijdenquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:19 schreef rival het volgende:
[..]
blijkbaar wel genoeg haast om van de rechterbaan af te gaan, maar dan te bang of te dom zijn om een beetje vaart te maken (en/of te gierig voor goede banden, vooral hier in nederland)..... blijf lekker rechts rijden
maar geen semi slicks van het merk wanli oid neem ik aanquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Semi-slicks hier en zelfs daarmee kan je gewoon je snelheid rijden
Ik heb het niet over hoosbuien met minder dan 100 meter zicht waarbij ieder weldenkend mens afstand bewaard en iets rustiger gaat rijden. Ik heb het hier over normale regenbuien waarbij het zicht best goed te doen is, maar mensen ineens massaal watervrees krijgen ofzo. Zelfde met tunnels of bruggen waar mensen ineens op de rem gaan. WAAROM?! Of bij het inhalen van vrachtwagens, alsof die ineens zomaar omvallen ofzo... WAAROM?!?!?!quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als het echt hoost, rij ik geen 80km/h meer. Ik hou graag wat remweg over.
Heerlijkquote:
Mijn moeder doet dat. Maar dat is omdat ze nog maar net haar rijbewijs heeft en nog wat onzeker is in het verkeer.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over hoosbuien met minder dan 100 meter zicht waarbij ieder weldenkend mens afstand bewaard en iets rustiger gaat rijden. Ik heb het hier over normale regenbuien waarbij het zicht best goed te doen is, maar mensen ineens massaal watervrees krijgen ofzo. Zelfde met tunnels of bruggen waar mensen ineens op de rem gaan. WAAROM?! Of bij het inhalen van vrachtwagens, alsof die ineens zomaar omvallen ofzo... WAAROM?!?!?!
[..]
Heerlijk
Nee dat niet, federal 595 rs-r, eigenlijk zijn ze net te voor in de regen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:26 schreef rival het volgende:
[..]
maar geen semi slicks van het merk wanli oid neem ik aan
want ik rij op semi's van pirelli en daar heb ik ook in de regen genoeg grip mee...
Maar ik ben dus vaak bij de bandenboer en mensen willen echt altijd het goedkoopst mogelijk, koop je een zo veilig mogelijke auto, maar op het enige contact met de weg willen ze besparen
Het zijn inderdaad vaak helaas de oudere dames in koekblikjes of anderszins oude auto's die zo lang leven omdat ze nauwelijks worden gebruiktquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn moeder doet dat. Maar dat is omdat ze nog maar net haar rijbewijs heeft en nog wat onzeker is in het verkeer.
En het is heel irritant, ja
quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:37 schreef Royco1 het volgende:
Godver de godver, heeft er net zo'n klote bejaarde tegen mijn auto aangezeten.
Rij ze dood! Allemaal!quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:37 schreef Royco1 het volgende:
Ik zeg het je!! Preventief ruimen die hapquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:37 schreef Royco1 het volgende:
Ja inderdaad.quote:
Jij leest niet erg veel weerberichten volgens mij...quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:37 schreef HeatWave het volgende:
Het is weer voorbij, die mooie zomer.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
En dan nog zeggen dat hij niks gehoord heeft.
Ik kon het binnen in de winkel horen.
Echte mannen bereiden zich niet voor, die nemen het zoals het isquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij leest niet erg veel weerberichten volgens mij...
Nee, liep gewoon de kruidvat binnen, maar mijn boekhouder die zag het gebeuren.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij heeft het wel netjes gemeld dus?
Mijn ma is 45 en rijdt in een Yetiquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad vaak helaas de oudere dames in koekblikjes of anderszins oude auto's die zo lang leven omdat ze nauwelijks worden gebruiktOf opa's
Of allochtonen
Hoewel ik laatst wel heul asociaal werd ingehaald door een vrouw met een hoofddoek. Ik werd heen en weer geslingerd tussen verbazing/irritatie en bewondering
Oh nóg erger dusquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, liep gewoon de kruidvat binnen, maar mijn boekhouder die zag het gebeuren.
Gewoon in een weekend kms gaan maken.. das het enige dat helpt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn ma is 45 en rijdt in een YetiBij haar is het echt de ervaring die mist, dat merk je aan alles. Hoewel ze nu wat meer rijdt.
Ja, dat doet ze ook wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gewoon in een weekend kms gaan maken.. das het enige dat helpt.
Prima ende best. Veel plezier met je sweater en dikke jas maandagquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echte mannen bereiden zich niet voor, die nemen het zoals het is.
Dankquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Prima ende best. Veel plezier met je sweater en dikke jas maandag
Heb je niet gewoon een hele lelijke auto?quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, is dus echt al de 4e keer ofzo dat dit gebeurd.
Waarvan 2 keer door een bejaarde.
Oh hij kan gewoon niet parkeren, meter van de stoeprand enzoquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon een hele lelijke auto?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon een hele lelijke auto?
Ja, de mogelijkheden zijn legioquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh hij kan gewoon niet parkeren, meter van de stoeprand enzo
Hij is geen vrouw toch?quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dit was gewoon op een parkeerterrein.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik mag hier zeker niet om lachen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, is dus echt al de 4e keer ofzo dat dit gebeurd.
Waarvan 2 keer door een bejaarde.
Daar zijn we nog niet helemaal over uit!quote:
Neequote:Op donderdag 23 juni 2011 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag hier zeker niet om lachen?
Van hoeveel vakken?quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit was gewoon op een parkeerterrein.
En sta netjes binnen de lijnen
Zeker aangezien hij blijkbaar niet kan autorijden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar zijn we nog niet helemaal over uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |