Niet altijd,quote:Op donderdag 10 november 2011 10:39 schreef kalinhos het volgende:
Je moet toch kunnen aantonen dat je minimaal ¤3500 hebt?
Ik vermoed dat je naar de rij gehaald bent waarbij je bagage niet door de scan hoeft, maar gesnuffeld wordt door de drugshond?quote:Op donderdag 10 november 2011 10:56 schreef Soohr het volgende:
[..]
Niet altijd,
toen ik het land binnenkwam stonden er enorme rijen voor de bagage controle,
voor gericht op eten,
maar wij werden uit de rij gehaald, naar een nieuwe balie en loop maar door.
niks geen controle,
het is maar hoe je het treft.
Dan zou ik eens naar the wakeup kijken, zit een van de leukste bars recht onder het hostel. De ligging is pal naast het station.quote:Op zondag 13 november 2011 14:11 schreef Veersesmurf het volgende:
Iemand nog een leuke tip voor een goed hostel in Sydney om mijn trip mee te beginnen? De reviews voor The Blue Parrot zagen er goed uit, maar er zijn zoveel hostels dat ik er niet echt wijs uit kan...
Ik wil graag wat van de stad zien, maar moet ook een aantal dingen regelen dus dicht bij metro/bus zou gemakkelijk zijn. Daarnaast hou ik wel van een partyhostel (zeker om veel mensen te ontmoeten en na ruim 9 maanden werk heb ik dat ook wel verdiend)
Meer dan ¤28/29,- was ik niet van plan te gaan betalen, dus het moet nog 'goedkoop' zijn ook
De Nederlandse regering heeft een verdrag met de Australische. Als Nederlander kom je dus in aanmerking voor de publieke zorgverzekering (MediCare). Gewoon dat aanvragen dus. Daarnaast moet je gewoon even kijken bij je zorgverzekering wat ze wel en niet dekken in het buitenland.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:12 schreef Licko het volgende:
Hoe zit het met verzekeren in Australie? (dokter, tandarts etc) Kun je je Nederlandse zorgverzekering door laten lopen, of is het slimmer daar iets af te sluiten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |