Mijn plaatje?quote:
Ja, zo hoort roerei eruit te zien.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mijn plaatje?
Hier doetie het, hm
[ afbeelding ]
Zo wel?
Snap ik ook wel hoor, zo'nquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Grapje he MP. Voordat ik nog meer mensen onbedoeld beledig.
Ja, wat nou singlequote:Op donderdag 23 juni 2011 22:56 schreef tombolafan het volgende:
Miauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww![]()
Ik ga even mn ondertitel weer veranderen
Ik spreek jou.quote:
Wij gaan trouwen he?quote:
Ik wil intelligent reageren maareigenlijk snap ik het gewoon nietquote:
Ik snap 'r ook niet hoor, en ik ben nuchterquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wil intelligent reageren maareigenlijk snap ik het gewoon niet![]()
ik moet ook gewoon van de wijn afblijven
Ja, en ik zou meemogen als lesbian lover enzoquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:59 schreef Greys het volgende:
Miauw!
Weet je nou al welk jurkie je aan gaat trekken naar die bruiloft?
Écht waar?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snap 'r ook niet hoor, en ik ben nuchter.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik gok dat ze raar antwoord omdat jouw zin "en hallo ook anderen" een beetje raar wasquote:ik moet ook gewoon van de wijn afblijven
Hij heeft geen chocolaquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wel oké...hmmmm ErikIs dat wel oké goed of wel oké mwah
Ik had een broek aanquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:59 schreef Greys het volgende:
Miauw!
Weet je nou al welk jurkie je aan gaat trekken naar die bruiloft?
Ik heb heul geen streepjesbroek?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had een broek aan![]()
Maar op mijn eigen bruiloft trek ik die stippeltjesjurk aan en Tombo dr streepjesbroek, Ja, er kan er maar één in een jurk. Ik ben best traditioneel met dat soort dingen
Dat was om het goed te maken met Erikquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik gok dat ze raar antwoord omdat jouw zin "en hallo ook anderen" een beetje raar was
Mwah,quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wel oké...hmmmm ErikIs dat wel oké goed of wel oké mwah
Mag er ook maar een in een pak?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:02 schreef -Miauw- het volgende:
Ik had een broek aan![]()
Maar op mijn eigen bruiloft trek ik die stippeltjesjurk aan en Tombo dr streepjesbroek, Ja, er kan er maar één in een jurk. Ik ben best traditioneel met dat soort dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ja voor mij, tochquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb heul geen streepjesbroek?
En ik dacht dat we samen bruidsjurken gingen shoppen
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mag er ook maar een in een pak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bitchfight!![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mag er ook maar een in een pak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ik was er al bang voor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ik moet ook gewoon van de wijn afblijven
Een gebrek aan snoep, chocolade en chips is goedquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mwah,. Maar ik probeer het te negeren of het the channelen door te zeuren over mijn gebrek aan snoep en chocolade en chips
.
Ook hallo MPquote:
Dat denken ze toch al over mijquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja voor mij, toch![]()
Maar ok, ik zal weer normaal doen. Mensen zullen nog denken
Ow, ja, dat was het!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik gok dat ze raar antwoord omdat jouw zin "en hallo ook anderen" een beetje raar was
Ik snap 'mquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor.![]()
Misschien moet ik aan de wijn beginnen zodat ik in een comateuze slaap val.
Ik: Cat
Jij : Miauw.
Ik spreek jou.En nu istie niet leuk meer. Als hij dat al ooit is geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |