Ik wist niet wat industrial metal was maar ik geloof niet dat ik het mooi vind...quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
de industrial metal versie van Material Girl
stiekem best wel een leuk liedje.
Met mijn geluk, breek ik onderweg naar de auto mijn been of zoquote:
material girl is inderdaad best een leuk liedje, maar van deze versie word ik een beetje bang.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
de industrial metal versie van Material Girl
stiekem best wel een leuk liedje.
quote:'Brave' poster: Pixar's first fairy tale goes 'darker, more intense' -- FIRST LOOK
by Adam B. Vary
This weekend, Disney/Pixar’s Cars 2 hits theaters, an international spy caper that looks high on whizbang fun — but before that film begins, audiences will get their first peek at the teaser trailer for Disney/Pixar’s next animated feature, Brave, due June 22, 2012. It’s Pixar Animation Studio’s first fairy tale fantasy, and it marks yet another change of pace for the venerable dream factory. “What we want to get across [with the teaser] is that this story has some darker elements,” director Mark Andrews tells EW. “Not to frighten off our Pixar fans — we’ll still have all the comedy and the great characters. But we get a little bit more intense here.”
That feeling is also apparent in the film’s first poster, which you can see in the official first look below. You may notice some mysterious stones in the background of the poster, and that’s on purpose. “Those stones are actually a pretty important set in the film,” says producer Katherine Sarafian. “We can’t say what happens there, but they were inspired by an actual location in Scotland that we visited multiple times during our research. It was a very powerful setting for the kind of things we want to have happen in the story.”
Schopje naar film?quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zat net met Erik te DM'en omdat ik z'n naam ook niet meer weet..
Ok, dan kom ik wel naar Limboland!quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Met mijn geluk, breek ik onderweg naar de auto mijn been of zo
routebeschrijving nodig?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok, dan kom ik wel naar Limboland!
Nou, dm me zijn naam danquote:
was het maar zo dan wist ik tenminste waar hij uit hingquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Waar heb jij mieke gelaten ? Achter slot en grendel in een duistere kerker ?
Ff afslag roer pakken op een gegeven moment, en je bent in de buurtquote:
Jeetje, dat je dan kan betalenquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik thuis een koelkast
Donequote:Op woensdag 22 juni 2011 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, dm me zijn naam dan.
Heb een flashback van gisteren.
ik ben er nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er ook, maar misschien niet tot het eind.
Sertab? ( ESF Turkije)quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
you're a superstar, yes that's what you are!
DJ Goofquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:01 schreef Ang3l het volgende:
Nou. Dat was een vreselijke training. Zo frustrerend dat we er uiteindelijk Bruce bij hebben gehaald en ons beklag hebben gedaan. Die daar dan vervolgens toch niks mee doet want hij draait alle kritiek zo dat het vooooraaaaal niet zijn schuld is.
Zaterdag eindshow. maar ik denk dat er net als vorig jaar ook dit jaar weer een aantal mee stoppen. Waaronder ik misschien. En dat doet best zeer na 10 jaarMaar ik moet voor m'n plezier dansen en dat laatste is, ondanks de hele leuke groep en band die ik met z eheb, steeds minder het geval op deze manier.
Maar zaterdag gaan we nog wel gewoon ROCKEN!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Jup, ligt een beetje aan de kosten natuurlijk. Moet ik nu wel ff op lettenquote:
Sommige dingen zijn nu kut, dus niet leuk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Alle dingen naast een kut zijn ongeveer leuk.
Lekker menneke is datquote:
Volgens mij ken ik hem.quote:
Ik post af en toe wel stukjes van mijn nieuwe boekquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:47 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik maak mij trouwens ernstig zorgen. Stel dat Ang3l nou straks een fijne gelukkige relatie heeft, wat moet er dan van dit topic worden? Dan stopt onze soap.
Misschien kan ik het overnemenquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:47 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik maak mij trouwens ernstig zorgen. Stel dat Ang3l nou straks een fijne gelukkige relatie heeft, wat moet er dan van dit topic worden? Dan stopt onze soap.
Volgens mij is ie wel ontwerper ja. Klein, donker en stoppelig inderdaad. Hetero.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:45 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik hem.
Is hij ook een ontwerpertje? Niet heel lang, donker haar, stoppelig?
Ik ga gewoon met Arthur's boek mee denk ikquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik post af en toe wel stukjes van mijn nieuwe boek
Ja, die ken ik. En hetero inderdaad.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is ie wel ontwerper ja. Klein, donker en stoppelig inderdaad. Hetero.
Hij komt uit Venray geloof ik. Is de broer van Merel (van onze dansschool).
Hij doet wat DJ werk met House on Wheels en staat eigenlijk al een paar jaar op een rij bij onze eindshow te draaien. Voornamelijk omdat het de broer is van de vriendin van Brucequote:Op donderdag 23 juni 2011 17:14 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, die ken ik. En hetero inderdaad.
En hij slist een beetje.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij doet wat DJ werk met House on Wheels en staat eigenlijk al een paar jaar op een rij bij onze eindshow te draaien. Voornamelijk omdat het de broer is van de vriendin van Bruce
eigenlijk wou ik slapenquote:
Hihi?quote:
Spreek 'm eigenlijk nooit. Laatste keer dat ik hem zag draaide ie op het trainingsweekend van ons. Het likt me een beetje een popi-jopie eigenlijk. Maar hij ziet er op zich wel leuk uit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:35 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En hij slist een beetje.
Ik mis Erik ook, maar gelukkig zie ik die morgenquote:
Er zit wel een hetero inquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga gewoon met Arthur's boek mee denk ik
Tenminste, ik ga er even vanuit dat ie in boek 3 gewoon lekker settled
Lief he?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:39 schreef Ang3l het volgende:
Pssssst, Wonderer..........
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=22237
Niet jiiiij, HIJ!quote:
Ik ken het hele verhaal nietquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lief he?Ik kan hem pas op DVD zien maar ik kijk er best naar uit
Ik ken hem niet in die hoedanigheid. En welke hoedanigheid wel ga ik hier niet typen in verband met Google.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Spreek 'm eigenlijk nooit. Laatste keer dat ik hem zag draaide ie op het trainingsweekend van ons. Het likt me een beetje een popi-jopie eigenlijk. Maar hij ziet er op zich wel leuk uit.
Ik kan er nietquote:
't Is eigenlijk vrij lineair aan homoseksualiteitquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken het hele verhaal nietmaar wist dat jij er dol op was
Het heeft wel iets schattigsquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:36 schreef Ang3l het volgende:
"Eerst viel ik op vrouwen, dacht ik .... maar nu, nu ben ik op jou!"
Zeg hoe is ie? Zit je op de basisschool?![]()
Ik denk dat ik ga vragen of het aan is
Verkering
Ik werd toch door iedereen hier genadeloos afgeslacht toen ik verkering vroeg.quote:
Ik was niet degene die je afslachtte hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik werd toch door iedereen hier genadeloos afgeslacht toen ik verkering vroeg.
Maar ja, het zal wel anders zijn als het je zelf overkomt natuurlijk ....
Jij nietquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was niet degene die je afslachtte hoor
Ik was dan ook sarcastisch netquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik werd toch door iedereen hier genadeloos afgeslacht toen ik verkering vroeg.
Maar ja, het zal wel anders zijn als het je zelf overkomt natuurlijk ....
Ergens begrijp ik wel dat iemand behoefte heeft aan een bevestiging van het feit dat je een relatie met elkaar hebt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was dan ook sarcastisch net
Ik vind er nogal een verschil in zitten als je het belachelijk maakt en voor de gein vraagt/zegt... of dat je als 30-plusser echt serieus aan iemand verkering gaat vragenWe zijn geen 12 meer!
Die heeft ie gekregen. Hij vroeg laatst "Hoe noem ik je nou trouwens? Mijn vriendje?" en toen zei ik gewoon jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:42 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ergens begrijp ik wel dat iemand behoefte heeft aan een bevestiging van het feit dat je een relatie met elkaar hebt.
Nee, lekker romantisch. Ik had tenminste nog een ring erbij.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heeft ie gekregen. Hij vroeg laatst "Hoe noem ik je nou trouwens? Mijn vriendje?" en toen zei ik gewoon jaDat vind ik wat anders als "Wil je verkering met me?"
Ik ga toch geen fucking verkering vragen met een ring na 3 weken?!quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, lekker romantisch. Ik had tenminste nog een ring erbij.
Was het leven maar Disney.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga toch geen fucking verkering vragen met een ring na 3 weken?!Wat is dit... Disney?
Jij wilt zo snel gaan. Ik deed er inderdaad een jaar over. Elkaar leren kennen en zo...quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga toch geen fucking verkering vragen met een ring na 3 weken?!Wat is dit... Disney?
Ja, lekker iedereen heteroquote:
Nou ja, als iedereen het is, dan is er ook geen probleem.quote:
Jij wist pas na een jaar of je een relatie wilde met diegene?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jij wilt zo snel gaan. Ik deed er inderdaad een jaar over. Elkaar leren kennen en zo...
Deel drie van Arthur.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:57 schreef Great.Expectations het volgende:
Wat is je nieuwe boek eigenlijk, Wondrer?
Zullen we fijn ophouden om anderen naar onze eigen standaarden te beoordelen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij wist pas na een jaar of je een relatie wilde met diegene?Waarom zo lang? je weet toch wel eerder of je iets wil proberen aan te gaan? Verkering/relatie is geen verloven he!
Nee.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zullen we fijn ophouden om anderen naar onze eigen standaarden te beoordelen?Iedereen is anders en doet dingen op zijn eigen manier, tenslotte.
We kunnen wel af en toe spontaan in zingen uitbarsten?quote:
Dat is een verschil in opvatting. Daar is geen goed en geen slecht in.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij wist pas na een jaar of je een relatie wilde met diegene?Waarom zo lang? je weet toch wel eerder of je iets wil proberen aan te gaan? Verkering/relatie is geen verloven he!
Ik vind dat helemala niet zo snel, als je na 6 dates denkt "Ja, hier wil ik wel iets meer van zien/weten/leren kennen etc, een relatie mee aangaan". Waarom zou je elkaar eerst helemaal moeten kennen voordat het een relatie zou kunnen zijn? Leren kennen TIJDENS de relatie kan toch ook?
Dat zal ik maar niet doen.... Dan rent iedereen wegquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We kunnen wel af en toe spontaan in zingen uitbarsten?
Ik noem het ook niet goed of slecht.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat is een verschil in opvatting. Daar is geen goed en geen slecht in.
Ik veroordeel jou ook niet....
Dat doe ik al. Waar blijft mijn prins?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We kunnen wel af en toe spontaan in zingen uitbarsten?
O oeps!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat doe ik al. Waar blijft mijn prins?
Je hebt mijn prins gejatquote:
Dat was ik toen nog lang niet en nu gelukkig nog steeds nietquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik noem het ook niet goed of slecht.
(Ik noem hooguit het woord "verkering vragen"een beetje kinderachtig als je al over de 30 bent, tenminste, als het serieus bedoeld is)
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat is een verschil in opvatting. Daar is geen goed en geen slecht in.
Ik veroordeel jou ook niet....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dag
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:03 schreef Peter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik veroordeel iedereenPost dan eens een paar lekkereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
Bij 25+ vind ik het ook al twijfelachtigquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat was ik toen nog lang niet en nu gelukkig nog steeds niet
JAMAAR! De mijne zit in Engelandquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt mijn prins gejat!? Bitch.
Was ik toen ook nog nietquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij 25+ vind ik het ook al twijfelachtig
Ik vind dat kleine meisje (Alexandria) zó schattig in die film.quote:
Steve ik neem iemand mee morgen!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:09 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind dat kleine meisje (Alexandria) zó schattig in die film.. Sowieso, The Fall.
.
en even voor de duidelijk... nee ik neem niet mijn neefje meequote:Op donderdag 23 juni 2011 22:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Steve ik neem iemand mee morgen!
O ik kan hem best een week missen hoor, easy. En straks 3 weken (Frankrijk, surfen) en in Januari zelfs een maand. Ik ben niet zo clingy dat ik dan meteen zoiets heb van "Huuhuuhuuuuu"quote:
Wie dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
en even voor de duidelijk... nee ik neem niet mijn neefje mee
De dokter dinges?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
en even voor de duidelijk... nee ik neem niet mijn neefje mee
Mirakel?quote:
dat is oud nieuws, en nee ik neem geen scharrel of iets mee, Stefkequote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:13 schreef Peter het volgende:
[..]
Volgens mij zijn G_E en ik de enige die hier plaatjes posten. Doet zelluf ook eens waht
Ik vind dat je het voor jou doen heel goed doet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik kan hem best een week missen hoor, easy. En straks 3 weken (Frankrijk, surfen) en in Januari zelfs een maand. Ik ben niet zo clingy dat ik dan meteen zoiets heb van "Huuhuuhuuuuu"
Mensen vragen dat echt meteen he?"Gaat ie 3 weken op vakantie ja?" Uh, ja. "Ga je hem dan niet enorm missen?" Uh, nou ja, er zullen vast wel avonden zijn dat ik denk goh was ie maar hier, maar... neuh, laat maar lekker op vakantie gaan
Sowieso, die vakantie had ie al geboekt voordat ie mij leerde kennen.
Zelfs al bij deze week Engeland. 1 fokking weekje maar! En mensen meteen vragen of ik hem dan niet ga missen? Alsof ie niet weg matWTF?!
Ik vind het echt best triest gesteld met zulke relationele opvattingen
Je bent toch geen siamese tweeling ineens? Je kunt toch wel zonder elkaar?
Ik ken hem omdat ik hemquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
het is gewoon eng hoe jullie mijn facebook mensen allemaal kennen enzo! Jullie lijken mij en mijn nichtje wel!
ja Ang3l, goed gedaan manneke, hier heb je een koekje. Goedzo, ja braaf zo!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik vind dat je het voor jou doen heel goed doet.
Ik ben zo trots op je
Eh, pardon? Ik plaats vrij regelmatig plaatjes heur.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:13 schreef Peter het volgende:
[..]
Volgens mij zijn G_E en ik de enige die hier plaatjes posten. Doet zelluf ook eens waht
Je weet nu al dat hij in januari een maand weg is, en al zijn vakanties.. Je mist hem dus nu alquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik kan hem best een week missen hoor, easy. En straks 3 weken (Frankrijk, surfen) en in Januari zelfs een maand. Ik ben niet zo clingy dat ik dan meteen zoiets heb van "Huuhuuhuuuuu"
Mensen vragen dat echt meteen he?"Gaat ie 3 weken op vakantie ja?" Uh, ja. "Ga je hem dan niet enorm missen?" Uh, nou ja, er zullen vast wel avonden zijn dat ik denk goh was ie maar hier, maar... neuh, laat maar lekker op vakantie gaan
Sowieso, die vakantie had ie al geboekt voordat ie mij leerde kennen.
Zelfs al bij deze week Engeland. 1 fokking weekje maar! En mensen meteen vragen of ik hem dan niet ga missen? Alsof ie niet weg matWTF?!
Ik vind het echt best triest gesteld met zulke relationele opvattingen
Je bent toch geen siamese tweeling ineens? Je kunt toch wel zonder elkaar?
Jij komt op plaats 3 jah, kug op 4.. etc. etc.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh, pardon? Ik plaats vrij regelmatig plaatjes heur.
Ik deel deze mening volledigquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:19 schreef Steve het volgende:
Ik vind na een maand van een relatie spreken vrij snel. Houden van kan nog (veel) langer duren. Verkering vragen klinkt gewoon heel tienerachtig, is eigenlijk hetzelfde als vragen aan elkaar of er een relatie is, maar dat klinkt gewoon 'volwassener'. En dingen apart van elkaar moet kunnen, al kan ik me voorstellen dat je elkaar best kan missen. En ringen zijn voor huwelijken.
Mijn mening, en die kan door de jaren veranderen.
Zo.
Die vind ik ook niet leukquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
dat is omdat wij niet houden van vieze oostblok twinks.
vieze oostblok twink... dat zeg ik dusquote:
Ik dacht al dat ik slecht was in aardrijkskunde... Maar om UK nou in het oostblok te plaatsen...quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
vieze oostblok twink... dat zeg ik dus
Nee schat, IK ben in januari een maand wegquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:20 schreef Peter het volgende:
[..]
Je weet nu al dat hij in januari een maand weg is, en al zijn vakanties.. Je mist hem dus nu al
Dat klinkt al beter dan: "Vieze oostblok twink"quote:
Het is Maxxi van Skins, zo Brits als het maar zijn kanquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
vieze oostblok twink... dat zeg ik dus
Het is een acteur. Uit de serie Skins, UK versie, seizoen 1 en 2.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat klinkt al beter dan: "Vieze oostblok twink"
Dat weet ikquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een acteur. Uit de serie Skins, UK versie, seizoen 1 en 2.
Ah.quote:
Kugari vindt de serie Skins heel viesquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat weet ikik vond het ook al raar dat KK denkt dat UK in het oostblok ligt
Ik vond hem leukquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kugari vindt de serie Skins heel vies
Mee eens... ik vind dat je na een aantal dates moet kunnen zeggen of je echt voor iemand gaat of niet... als het gevoel er dan niet is gaat het er ook niet snel meer komen denk ik...quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik deel deze mening volledigalleen met dat eerste heb ik dus niet meegedaan
Ach ja, na 6 dates voelde het goed,.... dus waarom dan niet gewoon "vriendje" zeggen. Het is maar een aanduiding om te zeggen dat je op dit moment alleen voor hem gaat en niet rond gaat daten.
En hoe weten de grootte menschen hier dan wanneer het een relatie is en niet 6 keer op rij sex?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mee eens... ik vind dat je na een aantal dates moet kunnen zeggen of je echt voor iemand gaat of niet... als het gevoel er dan niet is gaat het er ook niet snel meer komen denk ik...
Als die er zo uitziet, mag hij wel komen goochelen hoorquote:
Maandag nog gezien in Eden lakequote:Op donderdag 23 juni 2011 22:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou Michael Fassbender echt zo hard doen.
Dat voel je wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En hoe weten de grootte menschen hier dan wanneer het een relatie is en niet 6 keer op rij sex?
En dat.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
omdat je naast de sex waarschijnlijk ook nog iets van een gesprek met elkaar voert en andere dingen doet dan sex...
:S
Je hebt een relatie, en je weet dat je een relatie hebt, op basis van gevoel. Is het niet handiger om dat een keer te vragen tussendoor?quote:
Alexquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik vond hem leukvooral maxxie en tony samen (A)
Nog een leuke brit:
[ afbeelding ]
Je snapt echt het hele punt niet he?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je hebt een relatie, en je weet dat je een relatie hebt, op basis van gevoel. Is het niet handiger om dat een keer te vragen tussendoor?
Wat een slechte film en acteurquote:
KK, je wordt steeds meer een verbitterde ouwe Lulquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ja Ang3l, goed gedaan manneke, hier heb je een koekje. Goedzo, ja braaf zo!
ach, ik behandel mijn vrienden in ieder geval niet alsof ze zwakzinnig zijn en incompetent zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
KK, je wordt steeds meer een verbitterde ouwe Lul
Er is niks mis mee om je gevoelens te bespreken met diegene om te kijken of je wel op dezelfde golflengte zit... misschien niet in de zin van "wil je mijn vriendje zijn?" ofzo... maar dat je wel zeker weet dat er meer is dan alleen maar seks en je alleen maar met elkaar date en anderen uitsluitquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je hebt een relatie, en je weet dat je een relatie hebt, op basis van gevoel. Is het niet handiger om dat een keer te vragen tussendoor?
Ik vond de film best ok eigenlijk... leuk popcornvermaakquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat een slechte film en acteur! Potverdomme zeg.
Terwijl ze dat wel zijnquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ach, ik behandel mijn vrienden in ieder geval niet alsof ze zwakzinnig zijn en incompetent zijn.
romantiek is...quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:40 schreef Burner82 het volgende:
Misschien zie ik het iets romantischer dan de rest hier
Ik verwachtte niks. Ik was lui en moe en ha dgene zin in moeilijke dingen... dus hij kwam perfect uit, in de zon op het balkonquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat een slechte film en acteur! Potverdomme zeg.
Ja, voor een gewone hersenloze actie-sci-hi-comic-film was ie nog wel te doen inderdaad, maar niet echt alsof het een pareltje isquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond de film best ok eigenlijk... leuk popcornvermaak
Ja super romantisch, na een jaar daten pas aan de relatie beginnenquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:40 schreef Burner82 het volgende:
Misschien zie ik het iets romantischer dan de rest hier
Dat denk ik ook als ik hem ziequote:Op donderdag 23 juni 2011 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, voor een gewone hersenloze actie-sci-hi-comic-film was ie nog wel te doen inderdaad, maar niet echt alsof het een pareltje is. Maar ik vond 'm prima te doen een keer midden in de nacht vanuit bed
.
Ik geloof ook niet dat ze bij het maken ervan aan Oscarmateriaal zaten te denkenquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, voor een gewone hersenloze actie-sci-hi-comic-film was ie nog wel te doen inderdaad, maar niet echt alsof het een pareltje is. Maar ik vond 'm prima te doen een keer midden in de nacht vanuit bed
.
Oh, dat dacht ik.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
maar "I am number four" is geen comic verfilming
Het moet echt zwart/wit zijn hier he?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja super romantisch, na een jaar daten pas aan de relatie beginnen
Wat was het die maanden daarvoor? Een fuckbuddy?
Nou ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom je trots op me zou moeten zijn om zoietsquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
KK, je wordt steeds meer een verbitterde ouwe Lul
ja ik heb het gelezen, balen, zeker omdat er een open eind aan zit...quote:
Nuances zijn hier soms ver te zoeken jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het moet echt zwart/wit zijn hier he?
het was een gewoon boek... zonder plaatjesquote:
Ik vraag het!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het moet echt zwart/wit zijn hier he?
Ow, is dat vragen bij jou? Dan is het duidelijk...quote:
Tuurlijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:49 schreef Ang3l het volgende:
Zeg Erik en zo..... ik ben er morgen waarschijnlijk pas laatAls Hetero er nou eerder is... dan vangen jullie hem wel een beetje op he, net als vorige maand?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow, is dat vragen bij jou? Dan is het duidelijk...
Zie je die kronkel aan het einde van beide zinnen? Met dat puntje er onder? Dat zijn vraagtekens. Die indiceren dat het ene vraag isquote:Wat was het die maanden daarvoor? Een fuckbuddy?
Hmmz. Ik vind een jaar om daar pas achter te komen vrij lang. maar goed, wie ben ikquote:Nee het was geen fuckbuddy, ja we hadden wel een relatie, maar nee, nog niet "officieel". Zoals hij en ik dat officieel vonden.
Ik doe geen beloftes, ik heb eerst een eetdate met TMM, en god weet hoe lang dat duurtquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:49 schreef Ang3l het volgende:
Zeg Erik en zo..... ik ben er morgen waarschijnlijk pas laatAls Hetero er nou eerder is... dan vangen jullie hem wel een beetje op he, net als vorige maand?
Jemig wat een labeltjesquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:49 schreef Burner82 het volgende:
Ow, hier heet het "exclusief". Nee dat waren we al na de eerste date. Pas na een lange tijd waren we het officieel.
Ik zie echt het verschil niet, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:49 schreef Burner82 het volgende:
Ow, hier heet het "exclusief". Nee dat waren we al na de eerste date. Pas na een lange tijd waren we het officieel.
Wilders stelt ook vragen, wordt hij ook voor vervolgd.... Dus je hebt vragen... en vragen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Zie je die kronkel aan het einde van beide zinnen? Met dat puntje er onder? Dat zijn vraagtekens. Die indiceren dat het ene vraag is
[..]
Hmmz. Ik vind een jaar om daar pas achter te komen vrij lang. maar goed, wie ben ik
Daar stond geen ? achter, dus dat was geen echte vraag.
Weinig keus he.quote:
*HELE diepe zucht*quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wilders stelt ook vragen, wordt hij ook voor vervolgd.... Dus je hebt vragen... en vragen.
Of, en het zal wel een schok zijn, maar misschien zie jij het nietquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie echt het verschil niet, maar dat kan aan mij liggen.
Je date elkaar een volledig jaar exclusief... maar pas na een jaar ben je "officieel" elkaars vriendje.
WhateverWhat's in a name?
Nou ja, je kan ook dingen níet labelenquote:
De mijne verteld het ook niet aan anderen... neemt niet weg dat het wel zo is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Misschien was het tussen hen samen exclusief maar werd het pas officieel toen ze het aan anderen vertelden... ofzo
Nee, dat is hier onmogelijk. Labels worden je door de strot geramd. En als je het er niet mee eens bent, zit je zelf foutquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, je kan ook dingen níet labelen.
Ow en dat doe je als je iemand een compliment geeft.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ach, ik behandel mijn vrienden in ieder geval niet alsof ze zwakzinnig zijn en incompetent zijn.
Het gaat om de interpretatie van de woorden exclusief en officieel... die kan voor mensen verschillend zijn....quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De mijne verteld het ook niet aan anderen... neemt niet weg dat het wel zo is.
Als een boom in een bos omvalt en niemand hoort het, is hij dan niet gevallen?
Als er een doofje naar staat te kijken valt ie sowieso.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De mijne verteld het ook niet aan anderen... neemt niet weg dat het wel zo is.
Als een boom in een bos omvalt en niemand hoort het, is hij dan niet gevallen?
Ik denk dat dit inderdaad het geval is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het gaat om de interpretatie van de woorden exclusief en officieel... die kan voor mensen verschillend zijn....
Ik denk dat ie gewoon net als ik t compliment niet helemaal snaptquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ow en dat doe je als je iemand een compliment geeft.
Ben jij morgen op het frisofeest want volgens mij heb jij gewoon weer een knuffel nodig
net als godquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:59 schreef Ang3l het volgende:
Mijn idee. Maar Kug is niet te doorgronden dus dat moet ik dan ook net proberen
Kan best dat sommigen "officieel" pas zien als ze 't anderen vertellenquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het gaat om de interpretatie van de woorden exclusief en officieel... die kan voor mensen verschillend zijn....
Goh, nu het om jou gaat... Heeft de rest er niks mee te maken en is het jou relatie. Bij andere moet je per se wel zeggen hoe JIJ het vind en hoe het moet volgens JOU?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan best dat sommigen "officieel" pas zien als ze 't anderen vertellenVoor mij is het officieel als we het er beide mee eens zijn> De rest heeft er geen bal mee te maken. Het is onze relatie
Ach je mag echt wel zelf weten hoe je iets aanpakt of wil benoemen hoor. Maar daar mogen/kunnen wij een andere mening over hebben. Daar is dit een forum voor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:55 schreef Burner82 het volgende:
Nee, dat is hier onmogelijk. Labels worden je door de strot geramd. En als je het er niet mee eens bent, zit je zelf foutTerwijl ik al een aantal keer heb gezegd: ik vind het zo, laat maar verder....
Wil je mij erbuiten laten?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
stephan and ivo sittin' in a tree, k-i-s-s-i-n-g
first come love, then comes a registered partnership,
next stephan's going to go and fill out the paperwork to adopt a little columbian boy name Juan-Pedro
Tuurlijk mag een meningquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:04 schreef Steve het volgende:
[..]
Ach je mag echt wel zelf weten hoe je iets aanpakt of wil benoemen hoor. Maar daar mogen/kunnen wij een andere mening over hebben. Daar is dit een forum voor.
Er is een verschil tussen meningen geven en vinden dat je er iets over te zeggen hebt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Goh, nu het om jou gaat... Heeft de rest er niks mee te maken en is het jou relatie. Bij andere moet je per se wel zeggen hoe JIJ het vind en hoe het moet volgens JOU?
Namen, Patrique! Ik ben bang dat je mij bedoelt!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Meehh.. ik heb het wel gezien hier..
sommige types
ik weet niet wie jij bent...quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Meehh.. ik heb het wel gezien hier..
sommige types
Waar wordt er geroddeldquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik hoor dat hier achterbakse nichten waren en wie zie ik daar?![]()
Toeval? I THINK GOD!
Zit ik hier al topics lang z'n naam te vermijden omdat ie nog niet uit de kast is en ik niet wil dat iemand hem gaat zoekenquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
stephan and xxx sittin' in a tree, k-i-s-s-i-n-g
first come love, then comes a registered partnership,
next stephan's going to go and fill out the paperwork to adopt a little columbian boy name Juan-Pedro
Nee hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Namen, Patrique! Ik ben bang dat je mij bedoelt!
Iedereen mag zijn mening geven, en euhm, dat doet ook wel iedereen. Maar het moet allemaal op de manier van: en ik heb gelijk, en jij bent kinderachtig. Lekker puh.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen meningen geven en vinden dat je er iets over te zeggen hebt.
En er is ook een verschil tussen meningen aanhoren en je er iets van aantrekken.
Niemand heeft er idd iets mee te maken of ik hem mijn vriendje noem na 1 week, 2 weken of pas na een jaar. Maar vinden dat iemand er niets mee te maken heeft (ofwel: Ik beslis zelf) is niet hetzelfde als vinden dat niemand er hun mening over mag geven. Mensen mogen zeggen over mijn relatie wat ze er van vinden... uiteindelijk is het toch echt iets tussen hem en mij
Ik kan me de laatste note die ik zette al niet meer herinneren.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee hoor
ik ben veeeeeeulllsss te bang voor een note, erik
in ieder geval mijn voornaam. En ik denk niet dat ik Steephs lover ben.....quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:09 schreef Peter het volgende:
Wie is die i*v*o* dan?
Steephs lover of de naam van burnert?
Dat maak JIJ er van schatquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Iedereen mag zijn mening geven, en euhm, dat doet ook wel iedereen. Maar het moet allemaal op de manier van: en ik heb gelijk, en jij bent kinderachtig. Lekker puh.
Misschien zit niet iedereen de hele tijd op je mening te wachten!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat maak JIJ er van schatIk zeg niet dat er maar 1 manier is om een relatie te hebben. Ik zeg ook niet hoe het moet en ook niet hoe het niet moet. Ik geef een MENING, en een menign is gene wet of feit of regel. Dat maak JIJ er van, dat ik dat zo zie.
Ik zeg wel dat ik VIND dat het vragen om verkering rond je 25e levensjaar in MIJN ogen erg kinderachtig overkomt.
Qft!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:11 schreef Steve het volgende:
Overal 'ik vind dat' erbij zetten is ook zo'n gedoe.
het is een forum. I don;t give a fuck.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Misschien zit niet iedereen de hele tijd op je mening te wachten!
+1quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:11 schreef Steve het volgende:
Overal 'ik vind dat' erbij zetten is ook zo'n gedoe.
Dit is toch een forum, als je iets post kun je toch verwachten dat mensen er een mening over hebben en die delen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Misschien zit niet iedereen de hele tijd op je mening te wachten!
quote:
Schat bewaar je maar voor de hetero zonder naam.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat maak JIJ er van schatIk zeg niet dat er maar 1 manier is om een relatie te hebben. Ik zeg ook niet hoe het moet en ook niet hoe het niet moet. Ik geef een MENING, en een menign is gene wet of feit of regel. Dat maak JIJ er van, dat ik dat zo zie.
Ik zeg wel dat ik VIND dat het vragen om verkering rond je 25e levensjaar in MIJN ogen erg kinderachtig overkomt.
Die's toch doohooood?quote:
Nee, dat is Oprah die is alleen met haar show gestopt.quote:
zodra de oceanen woestijnen zijn en we met z'n allen in de regenwouden van Mars picknickenquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:13 schreef Steve het volgende:
Nu maar weer koessiekroel en aai over het bolletje?.
Je FP-tagje is mooiquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Jongens, er zijn al heel veel posts geweest zonder dat iemand iets liefs over mij zei!
Ahquote:
jij bent lief.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Jongens, er zijn al heel veel posts geweest zonder dat iemand iets liefs over mij zei!
Jaar is nog niet om hequote:
Och och ochquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Schat bewaar je maar voor de hetero zonder naam.
Zo voel jij dat. Vinden, voelen. laten we overal voortaan disclaimers bijzetten voordat we iemand kwetsenquote:Dat mag jij ook allemaal vindenmaar val mensen er niet zo op aan omdat ze wat anders denken. Want je probeert echt wel je mening op te dringen.
En ik vind het verkering vragen iets voor de basisschool en eventueel middelbare school. Vind. Maar je moet doen wat je niet laten kunt hoor, schat (ja, schat). Laat mij je vooràl niet tegenhoudenquote:En ik VIND het ONZIN dat mensen na hun 25e NIET meer zouden mogen om VERKERING.
Dat is toch lekker romantisch. Met je hart in je keel, en een ring in je broekzak dat vragen of het echt officieel wordt. En hopen dat het ja wordt, al weet je toch wel dat het ja wordt....
Ah, de volgende prille relatie presenteert zich. Hebben jullie al verkering? Cockringen uitgewisseld enzoquote:
Exclusief of niet?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik wacht wel op je
We kunnen toch fuckbuddy's zijn?![]()
Ah, van wie hoorde je dat? En wie is er dan achterbaks?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik hoor dat hier achterbakse nichten waren en wie zie ik daar?![]()
Toeval? I THINK GOD!
quote:achterbaks [ɑxtərˈbɑks] niet eerlijk en dat niet laten merken;= stiekem;= onbetrouwbaar
Je kunt het niet laten he?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och och och
[..]
Zo voel jij dat. Vinden, voelen. laten we overal voortaan disclaimers bijzetten voordat we iemand kwetsen
[..]
En ik vind het verkering vragen iets voor de basisschool en eventueel middelbare school. Vind. Maar je moet doen wat je niet laten kunt hoor, schat (ja, schat). Laat mij je vooràl niet tegenhouden
Hee, valse nicht, je lijkt wel een gierquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, de volgende prille relatie presenteert zich. Hebben jullie al verkering? Cockringen uitgewisseld enzo?
Gaytero is een betere benamingquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:18 schreef Peter het volgende:
Vragen is schattig, mits het klungelig en verlegen gebeurd
De HZN komt naar friso en kan verschalkt worden door een ieder die eerder is dan Ang3l toch?
Ik lig niet aan een ketting! Ik ben een vrij manquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:19 schreef Peter het volgende:
[..]
Hee, valse nicht, je lijkt wel een gier
Ik gebruik het altijd tegen mensen als ik geïrriteerd ben.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
mannen die het woord schat gebruiken... zo niet sexy.
Nee. Verkering is voor hetero'squote:Op donderdag 23 juni 2011 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, de volgende prille relatie presenteert zich. Hebben jullie al verkering? Cockringen uitgewisseld enzo?
Ik hoorde dat van Chipp.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah, van wie hoorde je dat? En wie is er dan achterbaks?
[..]
Peter, heb je zin in geslachtsgemeenschap met mij?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:19 schreef Peter het volgende:
[..]
Hee, valse nicht, je lijkt wel een gier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |