Ik wist niet wat industrial metal was maar ik geloof niet dat ik het mooi vind...quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
de industrial metal versie van Material Girl
stiekem best wel een leuk liedje.
Met mijn geluk, breek ik onderweg naar de auto mijn been of zoquote:
material girl is inderdaad best een leuk liedje, maar van deze versie word ik een beetje bang.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
de industrial metal versie van Material Girl
stiekem best wel een leuk liedje.
quote:'Brave' poster: Pixar's first fairy tale goes 'darker, more intense' -- FIRST LOOK
by Adam B. Vary
This weekend, Disney/Pixar’s Cars 2 hits theaters, an international spy caper that looks high on whizbang fun — but before that film begins, audiences will get their first peek at the teaser trailer for Disney/Pixar’s next animated feature, Brave, due June 22, 2012. It’s Pixar Animation Studio’s first fairy tale fantasy, and it marks yet another change of pace for the venerable dream factory. “What we want to get across [with the teaser] is that this story has some darker elements,” director Mark Andrews tells EW. “Not to frighten off our Pixar fans — we’ll still have all the comedy and the great characters. But we get a little bit more intense here.”
That feeling is also apparent in the film’s first poster, which you can see in the official first look below. You may notice some mysterious stones in the background of the poster, and that’s on purpose. “Those stones are actually a pretty important set in the film,” says producer Katherine Sarafian. “We can’t say what happens there, but they were inspired by an actual location in Scotland that we visited multiple times during our research. It was a very powerful setting for the kind of things we want to have happen in the story.”
Schopje naar film?quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zat net met Erik te DM'en omdat ik z'n naam ook niet meer weet..
Ok, dan kom ik wel naar Limboland!quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Met mijn geluk, breek ik onderweg naar de auto mijn been of zo
routebeschrijving nodig?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok, dan kom ik wel naar Limboland!
Nou, dm me zijn naam danquote:
was het maar zo dan wist ik tenminste waar hij uit hingquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Waar heb jij mieke gelaten ? Achter slot en grendel in een duistere kerker ?
Ff afslag roer pakken op een gegeven moment, en je bent in de buurtquote:
Jeetje, dat je dan kan betalenquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik thuis een koelkast
Donequote:Op woensdag 22 juni 2011 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, dm me zijn naam dan.
Heb een flashback van gisteren.
ik ben er nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er ook, maar misschien niet tot het eind.
Sertab? ( ESF Turkije)quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
you're a superstar, yes that's what you are!
DJ Goofquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:01 schreef Ang3l het volgende:
Nou. Dat was een vreselijke training. Zo frustrerend dat we er uiteindelijk Bruce bij hebben gehaald en ons beklag hebben gedaan. Die daar dan vervolgens toch niks mee doet want hij draait alle kritiek zo dat het vooooraaaaal niet zijn schuld is.
Zaterdag eindshow. maar ik denk dat er net als vorig jaar ook dit jaar weer een aantal mee stoppen. Waaronder ik misschien. En dat doet best zeer na 10 jaarMaar ik moet voor m'n plezier dansen en dat laatste is, ondanks de hele leuke groep en band die ik met z eheb, steeds minder het geval op deze manier.
Maar zaterdag gaan we nog wel gewoon ROCKEN!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Jup, ligt een beetje aan de kosten natuurlijk. Moet ik nu wel ff op lettenquote:
Sommige dingen zijn nu kut, dus niet leuk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Alle dingen naast een kut zijn ongeveer leuk.
Lekker menneke is datquote:
Volgens mij ken ik hem.quote:
Ik post af en toe wel stukjes van mijn nieuwe boekquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:47 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik maak mij trouwens ernstig zorgen. Stel dat Ang3l nou straks een fijne gelukkige relatie heeft, wat moet er dan van dit topic worden? Dan stopt onze soap.
Misschien kan ik het overnemenquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:47 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik maak mij trouwens ernstig zorgen. Stel dat Ang3l nou straks een fijne gelukkige relatie heeft, wat moet er dan van dit topic worden? Dan stopt onze soap.
Volgens mij is ie wel ontwerper ja. Klein, donker en stoppelig inderdaad. Hetero.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:45 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik hem.
Is hij ook een ontwerpertje? Niet heel lang, donker haar, stoppelig?
Ik ga gewoon met Arthur's boek mee denk ikquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik post af en toe wel stukjes van mijn nieuwe boek
Ja, die ken ik. En hetero inderdaad.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is ie wel ontwerper ja. Klein, donker en stoppelig inderdaad. Hetero.
Hij komt uit Venray geloof ik. Is de broer van Merel (van onze dansschool).
Hij doet wat DJ werk met House on Wheels en staat eigenlijk al een paar jaar op een rij bij onze eindshow te draaien. Voornamelijk omdat het de broer is van de vriendin van Brucequote:Op donderdag 23 juni 2011 17:14 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, die ken ik. En hetero inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |