Nee, niet gehadquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:39 schreef matz het volgende:
1 jarige master opleidingen (voor bedrijfskunde) na je HBO, bestaan in Nederland zo wat niet + jouw studie achtergrond zal voor de meeste universiteiten een argument kunnen zijn om je te weigeren. Tenzij je theories of organisations, strategy en dat soort vakken wel hebt gehad bij elektrotechniek
Met een zomercursus ben je wel weer bijquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:39 schreef matz het volgende:
1 jarige master opleidingen (voor bedrijfskunde) na je HBO, bestaan in Nederland zo wat niet + jouw studie achtergrond zal voor de meeste universiteiten een argument kunnen zijn om je te weigeren. Tenzij je theories of organisations, strategy en dat soort vakken wel hebt gehad bij elektrotechniek
Bedreiging en poging tot doodslagquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:47 schreef Maraca het volgende:
Houd er ook rekening mee dat je bij sommige bedrijven een VOG aan moet vragen. Weet niet wat je hebt gedaan, maar als het betrekking heeft op fraude enzo dan geef ik je weinig kans dat je wordt aangenomen.
Nee, je kunt je tot midden juli inschrijven. Maar heb je dan wel een werkgever want de opleiding kost duizenden euro's.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:52 schreef TippieTop het volgende:
Ben ik misschien te laat voor Accountancy in Nyenrode?
Daar is wel een schakeljaar en ben ik binnen 1,5-2 jaar klaar
als dit een antwoord is op mijn post, dan snap ik je redenering niet, omdat je met een gewoon schakeltraject aan een 'gewone' universiteit ook 1,5 - 2 jaar duurt, gemiddeld.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:52 schreef TippieTop het volgende:
Ben ik misschien te laat voor Accountancy in Nyenrode?
Daar is wel een schakeljaar en ben ik binnen 1,5-2 jaar klaar
+ dat...quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, je kunt je tot midden juli inschrijven. Maar heb je dan wel een werkgever want de opleiding kost duizenden euro's.
Klotequote:Op woensdag 22 juni 2011 20:58 schreef Maraca het volgende:
Dit is het programma:
http://nyenrode.nl/Educat(...)t/Pages/default.aspx
Maar als je accountant wilt worden ben je nog wel langer bezig dan 1,5-2 jaar..
Daarnaast mag je als accountant geen strafblad hebben.quote:
En niet trollen in topics over promoveren uit wroeging enzo..., wij mods geven dat allemaal door aan de reclassering...quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Daarnaast mag je als accountant geen strafblad hebben.
Waar ligt Saxionquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:12 schreef Thormodo het volgende:
Op Saxion heb je de mogelijkheid om in 1 jaar een extra bachelor titel Technische Bedrijfskunde te doen, nadat je een studie als elektrotechniek/werktuigbouw heb afgerond. Misschien is dat nog wat voor je. In 1 jaar een master management doen gaat je simpelweg niet lukken, want je hebt sowieso een schakeltraject nodig van een jaar.
Nyenrode kost duizenden, de VU kost nominaalquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, je kunt je tot midden juli inschrijven. Maar heb je dan wel een werkgever want de opleiding kost duizenden euro's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |