abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98522073
Hallo,

Sinds zaterdag is het na ruim een jaar uit met mijn ex.
Dit was de beste beslissing waar we ook beide achterstaan. Het echte gevoel was weg wat vooral kwam omdat we beide in een andere fase van ons leven zitten. We zijn goed uit elkaar gegaan, geven nog om elkaar en hopen toch vrienden te kunnen blijven. Dat willen we omdat we nu weliswaar niet bij elkaar passen, maar we ondanks dat toch geven om elkaars persoonlijkheid.

Nu kwam ik er min of meer per ongeluk vandaag achter dat ze na nog geen week met een ander heeft gezoend. Dat ze met een ander zoent vind ik niet erg, maar na een week vind ik het nergens op slaan. We moeten allebei verder, maar dit is gewoon niet netjes. En het slaat ook nergens op als je eerst zegt dat je om elkaar geeft, je elkaar mist, compleet over de zeik bent als het uitgaat en vrienden wil blijven.

Ik heb geen idee wat ik hiervan moet denken, hoe ik hierop moet reageren en of dit normaal is.
pi_98522146
Het is je ex. Het is over en uit, ze hoeft niet meer om je te denken of aan je te denken.

Ik weet dat het lastig is, maar get over it and grow up.
pi_98522170
EX!
pi_98522193
Precies hetzelfde verhaal als met m'n ex. Die lag de dag erop al met een ander te ketsen. Het is kut, maar je kunt er niet echt veel aan doen.

[ Bericht 20% gewijzigd door Spouwerranger op 22-06-2011 19:55:52 ]
Who motivates the motivator?
pi_98522242
Zo te horen ben jij er nog niet over en zij wel
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_98522243
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:49 schreef draaijer het volgende:
EX!
Tuurlijk, en als je leest wat ik schrijf dan zul je ook zien dat dat nu het beste is.
Maar ondanks dat slaat het nergens op, helemaal niet als je dergelijke uitspraken doet.
pi_98522263
Uit = uit.
Of jij dat nou netjes vindt of niet, maakt niet uit. Jullie hebben je relatie verbroken en dus de exclusieve rechten op elkaar opgegeven
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_98522389
Het was iig uit, dus het maakt feitelijk geen moer uit, je kunt alleen haar halve liefdesverklaringen misschien beter met een korrel zout nemen.

Verder is het leven hard. Laat het gewoon gaan, met drukmaken heb je alleen jezelf.

Boek sluiten etc.
  woensdag 22 juni 2011 @ 19:55:49 #9
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_98522479
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:49 schreef draaijer het volgende:
EX!
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_98522498
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:51 schreef CiviQ het volgende:

[..]

Tuurlijk, en als je leest wat ik schrijf dan zul je ook zien dat dat nu het beste is.
Maar ondanks dat slaat het nergens op, helemaal niet als je dergelijke uitspraken doet.
Het is uit.. Blijkbaar ben jij er nog niet overheen. Iedereen heeft zijn of haar eigen manier om iets te verwerken vergeven. Het is over en dat zal je moeten accepteren.

Misschien was het al wel gaande toen jullie nog wat hadden. Dat maakt dit dan volkomen normaal
  Forum Admin woensdag 22 juni 2011 @ 19:56:21 #11
58651 crew  murp
murp
pi_98522509
misschien wilde ze snel in een andere relatie om toch het gevoel dat je alleen staat niet te hebben :)
  woensdag 22 juni 2011 @ 19:56:45 #12
304703 heggeschaarbarbaar
knipt de kantjes er van af!
pi_98522533
tja misschien vindt ze het wel gewoon lekker om te zoenen?
your effort to remain who you are is what is limiting you
yo, I heard you like fail, so we put some fail in your fail, so you can facepalm while you facepalm
  woensdag 22 juni 2011 @ 19:57:25 #13
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_98522577
Rebound
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_98522578
Waar bemoei jij je mee? Ze is jou geen verantwoording schuldig, wel?
  woensdag 22 juni 2011 @ 19:57:35 #15
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_98522584
Het mag dan wel je ex zijn, hoerig is het wel van der om na een week al met een andere te zoenen. Denk dat jullie relatie niet zo heel veel voorstelde dan. Maargoed. Get over it, there are more fish on the world
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_98522733
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:57 schreef Triggershot het volgende:
Waar bemoei jij je mee? Ze is jou geen verantwoording schuldig, wel?
Dat weet ik niet. Feitelijk niet nee, maar na het doen van bepaalde uitspraken lijkt het me ook logisch om daar naar te handelen. En daarnaast is het niet echt netjes.

Dat iedereen zijn eigen manier van verwerken heeft snap ik ook wel. En natuurlijk ben ik er nog niet over heen, dat duurt nog wel even en ik weet dat zij dat ook nog niet is.
pi_98522748
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:51 schreef CiviQ het volgende:
Jij zegt eigenlijk: ze heeft heel veel verdriet, DUS ze kan niet met iemand zoenen. Maar omdat ze wél met iemand zoent, klopt er iets niet.

Heb je al eens overwogen dat iemand twee verschillende, op het eerste gezicht conflicterende dingen kan voelen? Dat iemand 's-middags ontzettend kan janken en 's-avonds even lekker iets heel anders doet (en zich tegelijk shit en geil voelt)?

Ander voorbeeld: je opa was een vervelende kerel en zat altijd te zeiken. Toen overleed 'ie. Nou ben je van het gezeik af (hèhè) maar toch mis je die ouwe.
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
pi_98522849
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:00 schreef CiviQ het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Feitelijk niet nee, maar na het doen van bepaalde uitspraken lijkt het me ook logisch om daar naar te handelen. En daarnaast is het niet echt netjes.

Dat iedereen zijn eigen manier van verwerken heeft snap ik ook wel. En natuurlijk ben ik er nog niet over heen, dat duurt nog wel even en ik weet dat zij dat ook nog niet is.
Hoe weet je dat, misschien is dit juist haar manier en is zij het al wel? Of is ze zo bezig met over jou heen te komen. :)

Rot zal het zijn, zeker, maar er op reageren? Geeft zij jou nog het recht er op te reageren vraag ik me af. :)
pi_98522851
Het is je ex toch maar?
pi_98522873
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:00 schreef bart1977 het volgende:

[..]

Jij zegt eigenlijk: ze heeft heel veel verdriet, DUS ze kan niet met iemand zoenen. Maar omdat ze wél met iemand zoent, klopt er iets niet.

Heb je al eens overwogen dat iemand twee verschillende, op het eerste gezicht conflicterende dingen kan voelen? Dat iemand 's-middags ontzettend kan janken en 's-avonds even lekker iets heel anders doet (en zich tegelijk shit en geil voelt)?

Ander voorbeeld: je opa was een vervelende kerel en zat altijd te zeiken. Toen overleed 'ie. Nou ben je van het gezeik af (hèhè) maar toch mis je die ouwe.
Ja dat zeg ik. Als ik bepaalde uitspraken doe dan handel ik daar ook na. Los van het feit dat het niet echt lekker naar de ander toe is, wat nog een extra reden is om zoiets niet te doen.
pi_98522938
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:00 schreef CiviQ het volgende:

[..]

Misschien had ze al een relatie met die persoon en is het daarom nu free in the open.. Voor jou ook hunting season. De zomer is begonnen dus ga opzoek naar het licht :)
pi_98522960
ts is jaloers :')
pi_98522995
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:03 schreef draaijer het volgende:

[..]

Misschien had ze al een relatie met die persoon en is het daarom nu free in the open.. Voor jou ook hunting season. De zomer is begonnen dus ga opzoek naar het licht :)
Hehe tuurlijk, dat besef ik me ook wel.
Het was een willekeurig iemand in een vreemde stad, dus dat zit er niet achter.
pi_98523041
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:03 schreef CarltonBanks het volgende:
ts is jaloers :')
Ga in ONZ baggeren wil je.
pi_98523097
Dat zegt dan meer genoeg over je ex dan over jou TS.
Als ze zichzelf wil verlagen tot een hoer en nu met jan en alleman wil zoenen en in bed duikt om jou jaloers te maken, zegt genoeg over haar intelligentie. Ik hoop voor haar dat ze ontzettend lelijk en dik wordt, puisten krijgt en haar tieten met verlepte hanguiers worden en als ze dan jou ineens ziet met een succesvolle carriére en een fantastische mooie vrouw, dan pas heb je je wraak terug.

Kop op dus, maak je studie af en zorg ervoor dat je je leven deelt met een vrouw die tenminste nog weet wat zelfrespect betekent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')