Tuurlijk, en als je leest wat ik schrijf dan zul je ook zien dat dat nu het beste is.quote:
quote:
Het is uit.. Blijkbaar ben jij er nog niet overheen. Iedereen heeft zijn of haar eigen manier om iets te verwerken vergeven. Het is over en dat zal je moeten accepteren.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:51 schreef CiviQ het volgende:
[..]
Tuurlijk, en als je leest wat ik schrijf dan zul je ook zien dat dat nu het beste is.
Maar ondanks dat slaat het nergens op, helemaal niet als je dergelijke uitspraken doet.
Dat weet ik niet. Feitelijk niet nee, maar na het doen van bepaalde uitspraken lijkt het me ook logisch om daar naar te handelen. En daarnaast is het niet echt netjes.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:57 schreef Triggershot het volgende:
Waar bemoei jij je mee? Ze is jou geen verantwoording schuldig, wel?
Jij zegt eigenlijk: ze heeft heel veel verdriet, DUS ze kan niet met iemand zoenen. Maar omdat ze wél met iemand zoent, klopt er iets niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:51 schreef CiviQ het volgende:
Maar ondanks dat slaat het nergens op, helemaal niet als je dergelijke uitspraken doet.
Hoe weet je dat, misschien is dit juist haar manier en is zij het al wel? Of is ze zo bezig met over jou heen te komen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:00 schreef CiviQ het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Feitelijk niet nee, maar na het doen van bepaalde uitspraken lijkt het me ook logisch om daar naar te handelen. En daarnaast is het niet echt netjes.
Dat iedereen zijn eigen manier van verwerken heeft snap ik ook wel. En natuurlijk ben ik er nog niet over heen, dat duurt nog wel even en ik weet dat zij dat ook nog niet is.
Ja dat zeg ik. Als ik bepaalde uitspraken doe dan handel ik daar ook na. Los van het feit dat het niet echt lekker naar de ander toe is, wat nog een extra reden is om zoiets niet te doen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:00 schreef bart1977 het volgende:
[..]
Jij zegt eigenlijk: ze heeft heel veel verdriet, DUS ze kan niet met iemand zoenen. Maar omdat ze wél met iemand zoent, klopt er iets niet.
Heb je al eens overwogen dat iemand twee verschillende, op het eerste gezicht conflicterende dingen kan voelen? Dat iemand 's-middags ontzettend kan janken en 's-avonds even lekker iets heel anders doet (en zich tegelijk shit en geil voelt)?
Ander voorbeeld: je opa was een vervelende kerel en zat altijd te zeiken. Toen overleed 'ie. Nou ben je van het gezeik af (hèhè) maar toch mis je die ouwe.
Misschien had ze al een relatie met die persoon en is het daarom nu free in the open.. Voor jou ook hunting season. De zomer is begonnen dus ga opzoek naar het lichtquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:00 schreef CiviQ het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Feitelijk niet nee, maar na het doen van bepaalde uitspraken lijkt het me ook logisch om daar naar te handelen. En daarnaast is het niet echt netjes.
Dat iedereen zijn eigen manier van verwerken heeft snap ik ook wel. En natuurlijk ben ik er nog niet over heen, dat duurt nog wel even en ik weet dat zij dat ook nog niet is.
Hehe tuurlijk, dat besef ik me ook wel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:03 schreef draaijer het volgende:
[..]
Misschien had ze al een relatie met die persoon en is het daarom nu free in the open.. Voor jou ook hunting season. De zomer is begonnen dus ga opzoek naar het licht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |