Elke, maar dan ook élke attractie waar ik in ben geweest stond er sowieso 1 te kotsen aan het eindquote:Dus iemand moet in Six Flags kotsen, en jij noemt dat 'overal'?
jij bent papa?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:05 schreef Sir_Pepper het volgende:
[..]
De precieze reden waarom jij zo'n gedrocht bent, je komt uit mijn zaad
idd attractieparkenquote:
Zoiezo eten kopen in attractieparkenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:30 schreef presidenttje het volgende:
Komt van die dubbel burgers daar... Als je die een op hebt moet je al kotsen van het vergif in je lichaam.
Daar moet je alleen heengaan op schooldagen overdag. Kun je blijven zittenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:16 schreef Stuurver het volgende:
attractieparken![]()
Je staat 2 uur in de rij tussen 50 kettingrokers voor een ritje van 5 minuten
Dan nog, het is tering duur en der is geen flikker aan. En dan heb je ook nog van die werknemers die geforceerd alles leuk moeten vindenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:32 schreef OverRated het volgende:
[..]
Daar moet je alleen heengaan op schooldagen overdag. Kun je blijven zitten
Die sla ik altijd in elkaar met mijn vrienden als we te lang moeten wachtenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:53 schreef Sir_Pepper het volgende:
Die mensen die in rare kostuums lopen zijn ook altijd vervelend, vooral nu walibi die band actie begonnen is
Zijn enkelbandje heeft een schaars bereik, vandaar dingen in zijn omgeving worden aangemerkt als: Alles / Overal / Altijd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Dus iemand moet in Six Flags kotsen, en jij noemt dat 'overal'?
Ja hallo als er elke keer een turk (want het park zat vandaag vol turken en kaniesquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:57 schreef Internet-Held het volgende:
[..]
Zijn enkelbandje heeft een schaars bereik, vandaar dingen in zijn omgeving worden aangemerkt als: Alles / Overal / Altijd.
dat was baas vroegerquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:09 schreef Beavis het volgende:
Ik maak in Rollercoaster tycoon 2 ook altijd achtbanen waar poppetjes van moeten kotsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |