Whehe.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:42 schreef Ireyon het volgende:
Mensen uit Almelo hoeven overigens niet te reageren. 'k Vroeg eens aan zo'n inwoner "Is het Héracles of Herácles?", kreeg ik als antwoord: "Dat ligt eraan hoe je 't uitspreekt".
quote:
Dat staat toch niet op de Fok! Pricecheck, kan ik niks mee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:50 schreef Dhaha het volgende:
snelkookpan?
maak dan de vergelijking met kappen en meppen ofzo
watquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:52 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat staat toch niet op de Fok! Pricecheck, kan ik niks mee.
Baasquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:02 schreef BrandX het volgende:
fappen, met de 'a' van man, kan, pan, lam, van, tak enz.
Die dude in de trein was gewoon een tokkie die stoer probeerde te doen maar geen flauw idee had waar hij het eigenlijk over had.
opgelost
Dat ligt er maar net aan hoe je het uitspreekt.quote:Nu ben ik toch een beetje in de war dus vraag ik het hier maar: spreek je 'fappen' uit als
fappen, met dezelfde klank als in snelkookpan (check), of
feppen, met dezelfde klank als in vulpen
En bedankt hè?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:13 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
En bedankt hè?!Gelukkig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Spike City is echtgeen hol te beleven 1grote vinexwijk
![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:13 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
En bedankt hè?!Er wonen nou eenmaal gigantisch veel paupers in Almelo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
nee, de a van je kat.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:46 schreef jogy het volgende:
Fppen met de a van aaaaah wat zielig dat die kat opgegeten is door hongerige Chinezen.
quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:42 schreef Ireyon het volgende:
Mensen uit Almelo hoeven overigens niet te reageren. 'k Vroeg eens aan zo'n inwoner "Is het Héracles of Herácles?", kreeg ik als antwoord: "Dat ligt eraan hoe je 't uitspreekt".
Geníaal!quote:Mensen uit Almelo hoeven overigens niet te reageren. 'k Vroeg eens aan zo'n inwoner "Is het Héracles of Herácles?", kreeg ik als antwoord: "Dat ligt eraan hoe je 't uitspreekt".
Dat dus, die gozer probeerde het vast in het Engels uit te spreken, terwijl fapfapfap gewoon ingeburgerd is hier.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:05 schreef Sometimes het volgende:
In het Engels wordt ook "fap" gebruikt. Dan spreek je het wel uit als "fep"![]()
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=fap
Een Engels woord in het Nederlands uitspreken?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:28 schreef ikbengeentrol het volgende:
De amerikaanse 'a' spreken wij uit als een 'e'. Dus wellicht hebben die jongens het eigenlijk bij het rechte eind.
to fap zou je in het Nederlands uitspreken als 'toe fep'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |