Leuk dat crew meedoet aan een baggerspree. Fijne collega.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:37 schreef Juicyhil het volgende:
Maar goed, leuk dat smegmanus loopt te janken over mij maar zelf lekker anoniem op fok zit te trollen. Dat zulk soort volk crew mag worden is best triest
Ik ken je niet eensquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:38 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Leuk dat crew meedoet aan een baggerspree. Fijne collega.
En ik troll niet, ik meen wat ik zeg cq. ik mag je gewoon niet.
Je hebt nogal last van stemmingswisselingen, he meid?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:38 schreef tim-elzinga het volgende:
Ik neem het op voor mijn nieuwe crush smegmanus.
Beetje jaloers swj? Ik ben inderdaad ietwat wispelturig.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:41 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je hebt nogal last van stemmingswisselingen, he meid?
Ow en dat is dan een vrijbrief om maar bagger te openen hier?quote:
Is het weer de tijd van de maand?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:42 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
Beetje jaloers swj? Ik ben inderdaad ietwat wispelturig.
jaquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:42 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ow en dat is dan een vrijbrief om maar bagger te openen hier?
"Ja ik ken hem toch niet"
Goede instelling, jij komt er wel.quote:
Ik ben 12 en ben daar gelukkig nog niet aan toe.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Is het weer de tijd van de maand?
Ja, lap ze. Betrek mij er niet in.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:44 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb het even samen gevat voor jullie allemaal!
[ afbeelding ]
TS wel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:45 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
Ik ben 12 en ben daar gelukkig nog niet aan toe.
Dit topic was overigens een potentieel pareltje. Iemand die nog wat olie op het vuur wil gooien?
hihihihihi leuk hey ... als je inlogt met deze kloon, speel je thuis dan ook een 12jarige?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:45 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
Ik ben 12 en ben daar gelukkig nog niet aan toe.
Dit topic was overigens een potentieel pareltje. Iemand die nog wat olie op het vuur wil gooien?
oe dit kan leuk wordenquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:25 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik ruim niets op. Doe zelf eens wat. Een beetje beweging zou je goed doen
Het is alweer afgelopen. Juicy geeft het op, en gaat achter de schermen huilen bij yvonne.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:44 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Als jij het woord triest gebruikt, zet er dan altijd "ik ben" voorquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:37 schreef Juicyhil het volgende:
Maar goed, leuk dat smegmanus loopt te janken over mij maar zelf lekker anoniem op fok zit te trollen. Dat zulk soort volk crew mag worden is best triest
Ja verdommequote:Op woensdag 22 juni 2011 19:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is alweer afgelopen. Juicy geeft het op, en gaat achter de schermen huilen bij yvonne.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:48 schreef murp het volgende:
[..]
Als jij het woord triest gebruikt, zet er dan altijd "ik ben" voor
Als moderators moeite hebben om normaal te doen, dan moeten ze er maar eens op worden aangesproken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is alweer afgelopen. Juicy geeft het op, en gaat achter de schermen huilen bij yvonne.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:44 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |