hahaquote:
Het spank- en ridderspel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:36 schreef Gridlok het volgende:
Paarden zijn alleen vet als je erop zit met een zwaard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Het spank- en ridderspel.waarom met een zweep en niet met hand? of vingerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan duurt het heel lang met punten krijgen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
waarom met een zweep en niet met hand? of vinger
lol wutquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:37 schreef Maisnon het volgende:
Volgens mij zit ze op dezelfde school als mn zusje
Wil dat spelletje wel keer met je doen heur :$quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan duurt het heel lang met punten krijgen.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:43 schreef Maisnon het volgende:
Die busspotter doet me trouwens denken aan Juicyhil
Gaat je zusje daarheen? Daar moet je echt alleen heen gaan als je ouders al zo'n bedrijf hebben/veel geld om jouw te sponsoren. En als je anders zelf echt goed genoeg bent heb je zo'n school echt niet nodig om ergens te komen.quote:
quote:
Ze doet niet die hardcore drill opleiding maar zo'n algemene manege managen opleidingquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Gaat je zusje daarheen? Daar moet je echt alleen heen gaan als je ouders al zo'n bedrijf hebben/veel geld om jouw te sponsoren. En als je anders zelf echt goed genoeg bent heb je zo'n school echt niet nodig om ergens te komen.
Die heb ik gister gezien. Aan Kevin kun je gewoon zien dat ie een contactstoornis heeft.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:33 schreef Maisnon het volgende:
Kevin is gek van bussen en kent zo'n beetje de hele dienstregeling uit z'n hoofd. Michelle is verliefd op paarden en staat er iedere dag om half zes voor op. Leendert is verslaafd aan muziek van Bach
http://beta.uitzendinggem(...)88-ik-ben-een-fanaat
aflevering met fokker dus
Noujah hopelijk kan ze daar meer mee. Deurne staat tegenwoordig iig niet meer goed aangeschreven.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ze doet niet die hardcore drill opleiding maar zo'n algemene manege managen opleiding
manege managen wut.
tenminste ze heeft zo'n zelfde jas enzo met dat helicon.
Maar ze zit in Deurne, misschien is dat ergens anders.
vice versaquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:47 schreef Chai het volgende:
Mensen van bokt vinden fok.nl echt heel ziek.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:48 schreef Maisnon het volgende:
2 friese bussen in Groningen gespot en zijn dag kan niet meer stuk
Ja klopt wel.quote:
SPOILER: voorbeeldjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2011 18:52:29 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |