Haha, dat slaat wel echt alles inderdaad. Het zal uiteindelijk wel goed komen maarquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:45 schreef automatic_ het volgende:
Lenny;
KliVa meneer snapte niet dat ik (en anderen) hun punt nog niet hadden, want hij had het echt bijgeschreven behalve de cijfers van de herkansingen, want daar was iets fout gegaan ofzo.
Snap jij het nu nog?
Ja, erg he? Haha.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Haha, dat slaat wel echt alles inderdaad. Het zal uiteindelijk wel goed komen maar!
Dit soort omschrijvingen zijn voor mij de reden dat ik nooit meer op kamers ga of uberhaupt ga hospiteren. Geloof mij dat je na de derde hospiteeravond genoeg hebt gekregen van de typisch studentikoze onzin. Ik wacht mooi nog een jaartje zodat ik via Kamerpunt een studio kan krijgen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:25 schreef Complexiteit het volgende:
Een willekeurige kamer gevonden:
[..]
Wat een mensen zullen dat zijn
En wat zijn er veel kleine kutkamertjes in Tilburg zeg.![]()
quote:432-01 Professor de Moorplein
Wijk : West
Soort : Zelfstandig
Huurprijs netto : C (> ¤ 250)
Wachttijd laatste toewijzing : 1 jaren 6 maanden
Wachtenden : 291
Nee, woon op kamers op het moment. Bij de volgende verhuizing keer wil ik echter niet nogmaals op kamers.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:05 schreef Complexiteit het volgende:
Woon je nu dan weer thuis, Friek?
Ik denk dat ik ook ga wachten op een studio, de noodzaak om op kamers te gaan is er eigenlijk niet. Toch zal het dan nog wel even duren...
[..]
oke bedankt, maar neem je vaak je laptop mee naar de uni?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zou voor een laptop gaan, maar dat is puur persoonlijk. Je moet wel op tijd zijn als je een computer wil scoren in de bieb. En nee.
Over de rest heb ik geen idee.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:41 schreef Tegan het volgende:
En dat terwijl ik dacht dat ze dat gingen oplossen in De Grote Verbouwing.
Dat is niet opgelostquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:44 schreef automatic_ het volgende:
Ja, misschien wel. Zo vaak kom ik er ook niet
Die hadden ze jaren geleden ook al.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:03 schreef automatic_ het volgende:
Oja, nieuw bandje.
"Het maximaal aantal is bereikt. Wij kunnen u niet helpen. De verbinding wordt nu verbroken".
Op dequote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:26 schreef Tinkerbel_7 het volgende:
Hallo allemaal!
Ik ben aankomend 2ejaars studente Psychologie aan de UvT en toevallig kwam ik dit topic tegen, dus vandaar dat ik even hallo kom zeggen.
Ik ben echter totaal niet bekend met forums, dus ik heb ook gelijk een misschien hele stomme vraag; hoe kan ik een emoticon in mijn bericht zetten?
Welkom!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:26 schreef Tinkerbel_7 het volgende:
Hallo allemaal!
Ik ben aankomend 2ejaars studente Psychologie aan de UvT en toevallig kwam ik dit topic tegen, dus vandaar dat ik even hallo kom zeggen.
Ik ben echter totaal niet bekend met forums, dus ik heb ook gelijk een misschien hele stomme vraag; hoe kan ik een emoticon in mijn bericht zetten?
Rechtsboven bij elke post kun je ook uit een aantal opties kiezen, waaronder citeren:quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:38 schreef Tinkerbel_7 het volgende:
Ooh, dat is handig..
Ik zat al emoticons aan de bovenkant van een bericht invoeren te selecteren
Psychologie en Gezondheidquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Welkom!
Welke richting ga je doen? En ken je het UvT Psychologie Forum ook al?
Bedankt voor de tips! Nu kan ik hier ten minste een beetje uit de voetenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Rechtsboven bij elke post kun je ook uit een aantal opties kiezen, waaronder citeren: [ afbeelding ]. Als je deze aanklikt citeer je de post zodat je erop kan reageren.
Boven het invoerveld vind je ook nog een hele reeks aan opmaakcodes ([ afbeelding ], [ afbeelding ], etc.). Hiermee kun je je bepaalde stukken in je post benadrukken door de vet te maken, cursief en dergelijke.
Dezelfdequote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:27 schreef Tinkerbel_7 het volgende:
Psychologie en GezondheidWelke richting doe jij dan?
En bedoel je dat consequences forum? Ik ken het wel, maar ben daar verder niet actief.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
DezelfdeIk heb nu mijn Bachelor gehaald, dus ik ga naar de master volgend jaar.
Ja, dat bedoelde ik inderdaad, haha.
Leuke master!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:38 schreef automatic_ het volgende:
Merci! Ik ga Kinder en Jeugd doen, dus ik ben benieuwd!![]()
Mwah, valt wel mee. Je hebt wel wat meer verplichte werkgroepen etc. (Gespreksvaardigheden / Beroepsvaardigheden / Ethiek) en daar gaat wel wat tijd inzitten.
Een vriendin van mij heeft het Excellence programma (tijdelijk) gedaan, maar daar ging wel erg veel tijd inzitten dacht ik. En helemaal als je ook nog extra vakken gaat doen, haha.
Je mag die drie vakken die ik noemde zelf indelen wanneer je ze wil volgen, dus dat scheelt weer welquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:49 schreef Tinkerbel_7 het volgende:
[..]
Leuke master!
Maar misschien dat ik dan even tot het tweede semester wacht met extra vakken.. eerst even kijken hoeveel tijd ik overhoud..
Ik zit te denken aan Grieks of Latijn. Dat vond ik op de middelbare school echt leuke vakken en ik vind het jammer dat ik daar nu niks meer mee doe. Of anders misschien alvast wat vakken van het 3e jaar, ik weet niet zeker of dat kan. Maar dan zou ik in mijn 3e jaar altijd nog extra vakken buiten de Psychologie kunnen doenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je mag die drie vakken die ik noemde zelf indelen wanneer je ze wil volgen, dus dat scheelt weer welJe kan je programma dus erg tactisch indelen, haha.
Wat voor vakken zou je willen doen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |