Mag je 's zomers niet eens douchen? Tss.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:25 schreef Complexiteit het volgende:
Een willekeurige kamer gevonden:
[..]
Wat een mensen zullen dat zijn
En wat zijn er veel kleine kutkamertjes in Tilburg zeg.![]()
's Zomers moet je met zijn vieren in de achtertuin gaan staan (1x per week om de waterrekening te drukken) en dan komt de buurman je met de tuinslang afspoelenquote:
Je hebt gelijk.quote:We willen geen nerd die dag en nacht op zijn kamer zit te studeren!
Niet als je er 30 in het eerste semester hebt gehaald. De spreiding zal wel meetellen voor de kans op toestemming.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:43 schreef Tegan het volgende:
Als je maar 36 punten hebt, dan heb je toch nog steeds best een druk programma eerstejaarsvakken volgend jaar of zie ik dat fout?
Zeer onhandig, dat beaam ik meteen. Wat is het handigste? Afspraak maken met een studieadviseur of gewoon een formulier halen bij K18, invullen en opsturen? Neem aan dat je ook een motivatie in kan vullen op dat formulier of werkt dat zo niet?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:39 schreef GlowMouse het volgende:
Bij iedereen die ik ken, zijn ze soepel geweest met zulke regels. Dat je er nu pas achterkomt is wel onhandig van je.
Valt mee. Ik heb Wiskunde 1 in het eerste semester niet gehaald, en als ik alle 3 m'n herkansingen (Statistiek 1, Marketing 1 en Financiering 1) niet gehaald heb, dan heb ik alleen een erg druk tweede semester. Marketing 1 heb ik overigens nog wel redelijke kans het gehaald te hebben, maar Financiering 1 is klein, Statistiek nihil.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:43 schreef Tegan het volgende:
Als je maar 36 punten hebt, dan heb je toch nog steeds best een druk programma eerstejaarsvakken volgend jaar of zie ik dat fout?
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:15 schreef automatic_ het volgende:
Jeeej! Bachelor binnen!
automatic_ BSc
Ik zou voor een laptop gaan, maar dat is puur persoonlijk. Je moet wel op tijd zijn als je een computer wil scoren in de biebquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:17 schreef hyperbaton het volgende:
Hey studenten,
ik ga komend jaar IBA/Bedrijfseconomie studeren.
-Welke opleiding zouden jullie doen en waarom? IBA of BE? (IBA is loten en ik krijg pas volgende week de uitslag) Ik ben nog steeds aan het twijfelen tussen beiden studies.
-En kan ik beter een computer of een laptop kopen? Verkoopt UvT laptops/computers met kortingen aan de studenten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |