quote:
Op donderdag 7 juli 2011 22:39 schreef GlowMouse het volgende:Bij iedereen die ik ken, zijn ze soepel geweest met zulke regels. Dat je er nu pas achterkomt is wel onhandig van je.
Zeer onhandig, dat beaam ik meteen. Wat is het handigste? Afspraak maken met een studieadviseur of gewoon een formulier halen bij K18, invullen en opsturen? Neem aan dat je ook een motivatie in kan vullen op dat formulier of werkt dat zo niet?
quote:
Op donderdag 7 juli 2011 22:43 schreef Tegan het volgende:Als je maar 36 punten hebt, dan heb je toch nog steeds best een druk programma eerstejaarsvakken volgend jaar of zie ik dat fout?
Valt mee. Ik heb Wiskunde 1 in het eerste semester niet gehaald, en als ik alle 3 m'n herkansingen (Statistiek 1, Marketing 1 en Financiering 1) niet gehaald heb, dan heb ik alleen een erg druk tweede semester. Marketing 1 heb ik overigens nog wel redelijke kans het gehaald te hebben, maar Financiering 1 is klein, Statistiek nihil.
Dit tellend bij het feit dat ik het tweede semester gewoon té weinig heb gedaan, mede veroorzaakt door omstandigheden (werk, privé), maar zeker niet helemaal daar op af te schuiven, weet ik zeker dat ik als ik gewoon m'n tanden erin zet, ik alle tweedejaars vakken (op Statistiek 2 na denk ik) gewoon kan halen.