Als echte Fok!ker betaamt minimaal 30 cmquote:Op zondag 26 juni 2011 12:09 schreef Dale. het volgende:
[..]
[..]
Seriously jullie e-penissen moeten echt huge zijn of niet![]()
Datquote:
Bijvoorbeeld halen ze iets aan wat er op de foto te zien is of laatst kreeg ik er één die zei dat ze niet vaak 'wow' had bij een foto en dat ze me moest spreken. Dat soort dingen.quote:
Dat is bij sommige foto's toch lastig als er helemaal niets leuks op staatquote:Op zondag 26 juni 2011 12:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld halen ze iets aan wat er op de foto te zien is of laatst kreeg ik er één die zei dat ze niet vaak 'wow' had bij een foto en dat ze me moest spreken. Dat soort dingen.
Dan kunnen ze altijd iets zeggen over ogen, over haar, over... weet ik veel wat.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is bij sommige foto's toch lastig als er helemaal niets leuks op staat
Mmm ik vind het lastig om iets leuks en spontaans te verzinnen. En er zijn ook weinig echt leuke foto's op Paiqquote:Op zondag 26 juni 2011 12:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dan kunnen ze altijd iets zeggen over ogen, over haar, over... weet ik veel wat.
Misschien is het een tweeling? Wel knap overigensquote:
Vragen of ze pijpt?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:55 schreef AllesWatWas het volgende:
(Op paiq) "[...] houdt van roken"![]()
Toedeloe
En dat is waarom?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig heb je daar een wasmachine voorquote:Op zondag 26 juni 2011 21:11 schreef AllesWatWas het volgende:
Ik kan niet tegen rook![]()
(Plus, ik vind mijn gezondheid een beetje ontzettend belangrijk (als in: ik zorg goed voor mezelf). Bij een liefde kan ik dus ook niet echt aanzien hoe zijn haar leven dan verbrijzeld door er bij iedere sigaret weer een paar dagen af te puffen. En tjsa, ook kleertjes die naar rook ruikenZelfs de hele nacht buiten hangen mocht niet baten na zo'n date, gadverdamme, de volgende dag rook ik het nog
)
Ik heb nu eentje die rokers haatquote:Op zondag 26 juni 2011 21:11 schreef AllesWatWas het volgende:
Ik kan niet tegen rook![]()
(Plus, ik vind mijn gezondheid een beetje ontzettend belangrijk (als in: ik zorg goed voor mezelf). Bij een liefde kan ik dus ook niet echt aanzien hoe zijn haar leven dan verbrijzeld door er bij iedere sigaret weer een paar dagen af te puffen. En tjsa, ook kleertjes die naar rook ruikenZelfs de hele nacht buiten hangen mocht niet baten na zo'n date, gadverdamme, de volgende dag rook ik het nog
)
Ja maar ik ga niet iedere dag een nieuw setje kleren aandoen en de vorige wassenquote:Op zondag 26 juni 2011 21:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gelukkig heb je daar een wasmachine voor, maar ik snap je punt
Hé, die wil ikquote:
Als ik met haar klaar benquote:Op zondag 26 juni 2011 21:24 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Ja maar ik ga niet iedere dag een nieuw setje kleren aandoen en de vorige wassen
[..]
Hé, die wil ik
de mijnus is de kleinstuh!quote:Op zondag 26 juni 2011 12:09 schreef Dale. het volgende:
[..]
[..]
Seriously jullie e-penissen moeten echt huge zijn of niet![]()
Volgens mn medeposters hier bij de Kassaquote:Op zondag 26 juni 2011 22:54 schreef xenobinol het volgende:
Lotgenoten.... waar vind je tegenwoordig nog een leuke date?
Paiq.. Gister nog een zeer geslaagde date gehad..quote:Op zondag 26 juni 2011 22:54 schreef xenobinol het volgende:
Lotgenoten.... waar vind je tegenwoordig nog een leuke date?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |