Hier niet onder de pannen, maar ook weinig te vertellenquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:26 schreef macondo het volgende:
Rustig geworden hier, nu iederen onder de pannen is..
quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:10 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik had eindelijk eens een foto-bewonderaar met een hoge score op locatie (volgens mij komt 90% uit de randstad ofzo) die er ook nog eens goed uit zag. Oneliner gestuurd, na een dag log ik opnieuw in: eerste bericht: oneliner geaccepteerd door x, tweede bericht: je bent uit de contactenlijst van x gegooid.
WTF?Waarschijnlijk had ze de fotocheat gebruikt en vond ze mijn andere foto's niet interessant
Dat altijd nog liever dan een heel leuk gesprek hebben met iemand die in de buurt woont en zodra de fotos zichtbaar zijn er uit gegooid worden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:10 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik had eindelijk eens een foto-bewonderaar met een hoge score op locatie (volgens mij komt 90% uit de randstad ofzo) die er ook nog eens goed uit zag. Oneliner gestuurd, na een dag log ik opnieuw in: eerste bericht: oneliner geaccepteerd door x, tweede bericht: je bent uit de contactenlijst van x gegooid.
WTF?Waarschijnlijk had ze de fotocheat gebruikt en vond ze mijn andere foto's niet interessant
Huh, je bent toch met buurjongen bezig?quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hier niet onder de pannen, maar ook weinig te vertellen
Ik date de laatste tijd alleen buiten datingsites om.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:26 schreef macondo het volgende:
Rustig geworden hier, nu iederen onder de pannen is..
Dat is allang met een sisser afgelopenquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:47 schreef Godshand het volgende:
Huh, je bent toch met buurjongen bezig?
Zoveel valt er niet te vertellen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:12 schreef Silenus het volgende:
Misschien dient de sisser nog even in geuren en kleuren verteld te worden!
Nee niet echt, was weekje druk met andere dingenquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:29 schreef Techno het volgende:
Is dat tactiek of zo, een week niets laten horen?
Ah, oké. Kreeg al een beetje het "je moet minimaal 3 dagen wachten met smsen" idee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:30 schreef Cue_ het volgende:
Nee niet echt, was weekje druk met andere dingen
Maar had wel zoiets van, mocht ie weer tijd hebben dan kan ie ook wel wat van zich laten horen.
Wat voor hobby's hebben we het hier over? En wat betreft die foto's: ik zou niet alleen uitgaansfoto's erop zetten, anders denken ze idd dat je een uitgaansbeest bent...quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:30 schreef Contheo het volgende:
- Ik heb vrij riskante hobby's, wel op niet op profiel?
- Wat voor een foto's? ik heb alleen toevallig uitgaansfoto's, maar ben eigenlijk geen feestbeest.
Uberhaupt, mensen op datingsites denken teveel en zijn daar eigenlijk niet geschikt voor.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:44 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Wat voor hobby's hebben we het hier over? En wat betreft die foto's: ik zou niet alleen uitgaansfoto's erop zetten, anders denken ze idd dat je een uitgaansbeest bent...
Sowieso mensen die binnen 5 minuten over hun ex pratenquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Uberhaupt, mensen op datingsites denken teveel en zijn daar eigenlijk niet geschikt voor.
Ik had er laatst zo 1 op paiq die mn foto had gezien, genomen in het buitenland. En ze was overtuigd dat het ergens was waar haar ex altijd ging kamperen. En daarmee overtuigd dat ik een echte kampeerde/backpacker was. Ik zeg denken.... niet doen.
Cavediving en af en toe rally. Ik wil er geen 'oh kijk mij eens gevaarlijk doen' image aanmeten of meisjes ermee afschrikken, rally valt dan opzich wel mee, maar 1 keer fout crashen zoals kubica en nog meer pech, is het einde verhaal. Cavediving is afhankelijk de situatie. Maar ken 2 mensen die een zuurstofvergiftiging kregen en de pijp uit gingen. Maar zo zijn er nog 10 andere manieren om met cavediving de pijp uit te gaan. Ik zet wel bij hobby's Film's dan maar saai hahah.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:44 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Wat voor hobby's hebben we het hier over? En wat betreft die foto's: ik zou niet alleen uitgaansfoto's erop zetten, anders denken ze idd dat je een uitgaansbeest bent...
Ik denk vaak te moeilijk na met dit soort dingen, dan ga ik juist stomme dingen zeggen/typen. Contact maken heb ik geen moeite mee, maar vaste relatie materiaal is wel even belangrijker.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Uberhaupt, mensen op datingsites denken teveel en zijn daar eigenlijk niet geschikt voor.
Ik had er laatst zo 1 op paiq die mn foto had gezien, genomen in het buitenland. En ze was overtuigd dat het ergens was waar haar ex altijd ging kamperen. En daarmee overtuigd dat ik een echte kampeerde/backpacker was. Ik zeg denken.... niet doen.
Een beetje forceren om dan over hun ex te beginnen lullen, ik ken het ja.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:06 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Sowieso mensen die binnen 5 minuten over hun ex praten. Pathetic
.
Is alleen maar een pluspunt joh. Iedereen doet zich avontuurlijk voor op datingsites, terwijl ze het niet zijn. Jij bent het daadwerkelijk, maar doet je saaier voor dan je bent...quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:07 schreef Contheo het volgende:
[..]
Cavediving en af en toe rally. Ik wil er geen 'oh kijk mij eens gevaarlijk doen' image aanmeten of meisjes ermee afschrikken, rally valt dan opzich wel mee, maar 1 keer fout crashen zoals kubica en nog meer pech, is het einde verhaal. Cavediving is afhankelijk de situatie. Maar ken 2 mensen die een zuurstofvergiftiging kregen en de pijp uit gingen. Maar zo zijn er nog 10 andere manieren om met cavediving de pijp uit te gaan. Ik zet wel bij hobby's Film's dan maar saai hahah.
Dit bedoel ik met te moeilijk nadenkenquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:11 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Is alleen maar een pluspunt joh. Iedereen doet zich avontuurlijk voor op datingsites, terwijl ze het niet zijn. Jij bent het daadwerkelijk, maar doet je saaier voor dan je bent...
Weet ik, was sarcastischquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:14 schreef Silenus het volgende:
Dat soort zoetgevooisde dingen willen vrouwen echt niet horen hoor.
Vraag verkeerd interpreteren en antwoorden, of gewoon er niet op antwoorden. Ik krijg jeuk van dat soort vragen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:10 schreef Contheo het volgende:
Ik ga het erbij zetten![]()
heb net op paiq aangemeld, krijg nu opeens vragen van dames die vragen hoe de ideale dag eruit ziet met hun eruitziet, ligt het aan mij of is dit een beetje jammer?
Een beetje slijmen over paardrij ritjes op het strand en een wijntje bij een picnick...
Dit dus.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:11 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Is alleen maar een pluspunt joh. Iedereen doet zich avontuurlijk voor op datingsites, terwijl ze het niet zijn. Jij bent het daadwerkelijk, maar doet je saaier voor dan je bent...
idd, gewoon zeggen:quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:14 schreef Silenus het volgende:
Dat soort zoetgevooisde dingen willen vrouwen echt niet horen hoor.
Laat alle saaie clichés maar weg.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:47 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
idd, gewoon zeggen:
uitslapen
ontbijt op bed
beetje wandelen door de stad, langs het water, strand, etc.
(ik zeg altijd: s middags voetbalwedstrijd spelen en krappe overwinning uit het vuur slepen, maar chicks willen dat soms niet horen, dus zelf beetje inschatten)
restaurantje pakken
beetje wijn drinken thuis bij de open haard
En keihard krikken
Okay, dat laatste kun je weglaten
Ach beter een cliche en het daadwerkelijk doen, dan een verkeerde indruk afgeven.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:55 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Laat alle saaie clichés maar weg.
Behalve die voetbalopmerking.
Nee, daar ben ik niet zo vanquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:36 schreef Techno het volgende:
Ah, oké. Kreeg al een beetje het "je moet minimaal 3 dagen wachten met smsen" idee.
Maar inderdaad, hij had ook het initiatief kunnen nemen.
Dus jij wil de indruk geven dat je saai en clichématig bent? Nee toch, dat lijstje kan je altijd nog doen met haar, maar dan ben je al een stuk verder.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:58 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ach beter een cliche en het daadwerkelijk doen, dan een verkeerde indruk afgeven.
Ik ben niet saai en clichematig. Dit is voor mij gewoon een chille dag. Als jij daar het etiket saai en clichematig op plakt, so be it.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:07 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dus jij wil de indruk geven dat je saai en clichématig bent? Nee toch, dat lijstje kan je altijd nog doen met haar, maar dan ben je al een stuk verder.
Waarom nog een poging Cue, hij heeft toch niks laten horen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik niet zo van
Doe nog 1 poging als ik zie dat ie thuis zit... maar anders gewoon door
Eens, maar ik zou geen serieus antwoord geven op zo een openingsvraag.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:19 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ik ben niet saai en clichematig. Dit is voor mij gewoon een chille dag. Als jij daar het etiket saai en clichematig op plakt, so be it.
Ik ga iig geen dagen verzinnen op 1 of ander oengaboenga-eiland, met parachuten, tropische vissen, jetski's, bergbeklimmen en andere onzin om zo de indruk te geven dat ik lekker avontuurlijk bent. De chicks die per se dat soort mannen willen zijn vaak zelf retesaai en hopen een man te vinden die het initiatief neemt (omdat ze dat soort avonturen nodig hebben om hun saaie kutleven boeiend te houden). Aan dat soort vrouwen ('nee zeg jij het maar'/ 'weet niet' / 'verzin jij eens iets' / etc.) heb ik al helemaal een hekel, dus dan liever saai en clichematig.
Meer onder het mom dat ik vind dat ie gewoon moet zeggen dat ie geen contact meer wilquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom nog een poging Cue, hij heeft toch niks laten horen?
Ik wil geen contact meerquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meer onder het mom dat ik vind dat ie gewoon moet zeggen dat ie geen contact meer wil
Perfectquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik wil geen contact meer
Nu goed?
neuken dan maar?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Perfectkan ik weer door met m'n leven
Goed planquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goed planSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]Jij bent een dikke italiaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik niet geheel met je eens... Als je laat zien dat je avontuurlijk bent dan trekt dat idd saaie types aan maar ook avontuurlijke types... Maar in mijn ogen is "avontuurlijk" nogal een ruim begrip: sommige mensen vinden het "avontuurlijk" om een rondreis in Azië te maken...quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:19 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik ga iig geen dagen verzinnen op 1 of ander oengaboenga-eiland, met parachuten, tropische vissen, jetski's, bergbeklimmen en andere onzin om zo de indruk te geven dat ik lekker avontuurlijk bent. De chicks die per se dat soort mannen willen zijn vaak zelf retesaai en hopen een man te vinden die het initiatief neemt (omdat ze dat soort avonturen nodig hebben om hun saaie kutleven boeiend te houden). Aan dat soort vrouwen ('nee zeg jij het maar'/ 'weet niet' / 'verzin jij eens iets' / etc.) heb ik al helemaal een hekel, dus dan liever saai en clichematig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |