Dat is bij sommige foto's toch lastig als er helemaal niets leuks op staatquote:Op zondag 26 juni 2011 12:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld halen ze iets aan wat er op de foto te zien is of laatst kreeg ik er één die zei dat ze niet vaak 'wow' had bij een foto en dat ze me moest spreken. Dat soort dingen.
Dan kunnen ze altijd iets zeggen over ogen, over haar, over... weet ik veel wat.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is bij sommige foto's toch lastig als er helemaal niets leuks op staat
Mmm ik vind het lastig om iets leuks en spontaans te verzinnen. En er zijn ook weinig echt leuke foto's op Paiqquote:Op zondag 26 juni 2011 12:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dan kunnen ze altijd iets zeggen over ogen, over haar, over... weet ik veel wat.
Misschien is het een tweeling? Wel knap overigensquote:
Vragen of ze pijpt?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:55 schreef AllesWatWas het volgende:
(Op paiq) "[...] houdt van roken"![]()
Toedeloe
En dat is waarom?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig heb je daar een wasmachine voorquote:Op zondag 26 juni 2011 21:11 schreef AllesWatWas het volgende:
Ik kan niet tegen rook![]()
(Plus, ik vind mijn gezondheid een beetje ontzettend belangrijk (als in: ik zorg goed voor mezelf). Bij een liefde kan ik dus ook niet echt aanzien hoe zijn haar leven dan verbrijzeld door er bij iedere sigaret weer een paar dagen af te puffen. En tjsa, ook kleertjes die naar rook ruikenZelfs de hele nacht buiten hangen mocht niet baten na zo'n date, gadverdamme, de volgende dag rook ik het nog
)
Ik heb nu eentje die rokers haatquote:Op zondag 26 juni 2011 21:11 schreef AllesWatWas het volgende:
Ik kan niet tegen rook![]()
(Plus, ik vind mijn gezondheid een beetje ontzettend belangrijk (als in: ik zorg goed voor mezelf). Bij een liefde kan ik dus ook niet echt aanzien hoe zijn haar leven dan verbrijzeld door er bij iedere sigaret weer een paar dagen af te puffen. En tjsa, ook kleertjes die naar rook ruikenZelfs de hele nacht buiten hangen mocht niet baten na zo'n date, gadverdamme, de volgende dag rook ik het nog
)
Ja maar ik ga niet iedere dag een nieuw setje kleren aandoen en de vorige wassenquote:Op zondag 26 juni 2011 21:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gelukkig heb je daar een wasmachine voor, maar ik snap je punt
Hé, die wil ikquote:
Als ik met haar klaar benquote:Op zondag 26 juni 2011 21:24 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Ja maar ik ga niet iedere dag een nieuw setje kleren aandoen en de vorige wassen
[..]
Hé, die wil ik
de mijnus is de kleinstuh!quote:Op zondag 26 juni 2011 12:09 schreef Dale. het volgende:
[..]
[..]
Seriously jullie e-penissen moeten echt huge zijn of niet![]()
Volgens mn medeposters hier bij de Kassaquote:Op zondag 26 juni 2011 22:54 schreef xenobinol het volgende:
Lotgenoten.... waar vind je tegenwoordig nog een leuke date?
Paiq.. Gister nog een zeer geslaagde date gehad..quote:Op zondag 26 juni 2011 22:54 schreef xenobinol het volgende:
Lotgenoten.... waar vind je tegenwoordig nog een leuke date?
Nou, vertel.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:02 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Paiq.. Gister nog een zeer geslaagde date gehad..
Was erg gezellig, voor allebei de eerste keer dat we zoiets deden dus de gezonde spanning was er wel. Eigenlijk afgesproken op een parkeerplaats en samen Alkmaar in gegaan. Daar een gezellig eettentje opgezocht en gegeten. Verder uiteraard over vanalles en nog wat gepraat.. Was ook zo al kwart voor tien (tijd gaat dan snel). Toen nog even een terrasje megepakt en ben rond kwart voor elf weer richting het oosten van het land vertrokken.quote:
Afspreken op een parkeerplaats.. kuch... uh...quote:Op maandag 27 juni 2011 14:29 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Was erg gezellig, voor allebei de eerste keer dat we zoiets deden dus de gezonde spanning was er wel. Eigenlijk afgesproken op een parkeerplaats en samen Alkmaar in gegaan. Daar een gezellig eettentje opgezocht en gegeten. Verder uiteraard over vanalles en nog wat gepraat.. Was ook zo al kwart voor tien (tijd gaat dan snel). Toen nog even een terrasje megepakt en ben rond kwart voor elf weer richting het oosten van het land vertrokken.
Ging met een goed/lekker gevoel weg en kreeg nog een leuk smsjes dat het zeker voor herhaling vatbaar was. Enige wat me beetje tegenstaat is de reis tijd (totaal bijna 4 uur)..
Ja, was een idee van haar konden we samen naar de binnenstad rijden. Hadden ook nog geen vast restaurant afgesproken of zo.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:37 schreef macondo het volgende:
[..]
Afspreken op een parkeerplaats.. kuch... uh...
Maar verder, heb je nou gezoend of niet?
Was ook wel een opgave hoorquote:Op maandag 27 juni 2011 14:30 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Respect, ik zou er geen eens aan begonnen zijn
Niet slecht, maar gewoon onzekerquote:Op maandag 27 juni 2011 14:41 schreef Spijker83 het volgende:
Haha nope.. Maar daarom kan het nog wel een geslaagde date zijn..
(Tenzij zoenen op de wang ook mee telt.. )
Ben er niet zoiemand die direct op de eerste date zoent.. Ben ik nu slecht?
I'm bustedquote:Op maandag 27 juni 2011 16:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Niet slecht, maar gewoon onzeker
Zonder zoenen kunnen we spreken van een gezelllige avond maar mislukte date.
Daar ga je alquote:Op maandag 27 juni 2011 16:37 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
I'm busted![]()
Dus nu heb ik gefaald?
Ach ja zoals in de sms te lezen, krijg ik wellicht een herkansing
Ben ik niet met je eens. Een date kan ook gewoon een gezellige avond leveren met een nieuwe date (met zoenen) als gevolg. De ene persoon is hier wat vlotter in dan de andere (en dat kan idd met onzekerheid te maken hebben).quote:Op maandag 27 juni 2011 16:11 schreef macondo het volgende:
Zo dat is hoogquote:Op maandag 27 juni 2011 18:22 schreef S95Sedan het volgende:
Weird, al de 3e keer dat ik iemand hoog heb beoordeeld die al in m'n lijst staat (steeds andere foto dat wel)
En eentje met 8.9 score
Uiteraardquote:Op maandag 27 juni 2011 18:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo dat is hoogEn een oneliner gestuurdt?
En al reactie gehad?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 juni 2011 21:51 schreef BeamofLight het volgende:
Kwam net een foto-bewonderaar tegen die zowaar echt lekker was (op die ene foto tenminste). Ze had wel een rietje of lolly ofzo in d'r bek. Verder 9.0 qua score. Dus ik kon het niet laten om iets te sturen. Heb iets met zuigen gestuurd in de one-liner (hoe fout)Grote kans dat het een Fok!ster is, ik waarschuw je maar ffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
quote:Op maandag 27 juni 2011 21:51 schreef BeamofLight het volgende:
Kwam net een foto-bewonderaar tegen die zowaar echt lekker was (op die ene foto tenminste). Ze had wel een rietje of lolly ofzo in d'r bek. Verder 9.0 qua score. Dus ik kon het niet laten om iets te sturen. Heb iets met zuigen gestuurd in de one-liner (hoe fout)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ze je dan moeten declinen?
Ik vermaak me er wel, maar erg serieus vind ik het nietquote:Op maandag 27 juni 2011 21:38 schreef Capstan het volgende:
Ja, het was wel een zeer omslachtige manier om "help mij aan een gratis datingsite" te zeggen![]()
Maar goed, ik zal me er eens nader in verdiepen. Heeft er iemand goede ervaringen met Paiq, bijvoorbeeld? Ik ga maar geen 141 delen teruglezen
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:11 schreef macondo het volgende:
Ik moet nu een beetje huilen.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:10 schreef picardmike het volgende:
Ik heb een nieuwe profieltekst gebaseerd op star trek:
Als ik naar de sterren kijk en ze zie fonkelen vraag ik mij wel eens af of de afstand te overbruggen is naar die mooie ster. Of dat het enorm zou tegenvallen. Het zou in elk geval niet verkeerd zijn om is een keer zo'n ster te bezoeken om te kijken of het daar zo mooi is als ik me voorgesteld heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |