Ja want als je een dag niet tongt vergaat de wereld natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
Precies. En tongen met een "wel okay maar net niet leuk genoeg voor een vervolgdate"-meisje is altijd nog beter dan een dag niet tongen
Ontzettend mee eens dit, who needs datingsites anyway als je Fok! hebt, ik snap 't niet hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoe denk je dat FOK! in de OP is gekomen?
Dat je over Fok! ook zeggen als IRL in de kroeg ook genoeg vrouwen of mannen kan tegen komenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ontzettend mee eens dit, who needs datingsites anyway als je Fok! hebt, ik snap 't niet hoor
Neuh, IRL ga je niet meteen met volslagen vreemden interessante discussies aan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat je over Fok! ook zeggen als IRL in de kroeg ook genoeg vrouwen of mannen kan tegen komen
nofi, maar de vrouwen op fok vind ik nou ook niet wat...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ontzettend mee eens dit, who needs datingsites anyway als je Fok! hebt, ik snap 't niet hoor
Daten op Fok! misschien moet ik dat eens doenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neuh, IRL ga je niet meteen met volslagen vreemden interessante discussies aan.
Bovendien, kroeg equals dronken mensen equals faal.
Je hebt ze natuurlijk allemaal al gesproken, gezien en geneukt?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
nofi, maar de vrouwen op fok vind ik nou ook niet wat...
Nee, maar ik loop al een tijdje rond en ik heb wel een concreet idee wat voor types hier rondlopen..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je hebt ze natuurlijk allemaal al gesproken, gezien en geneukt?
Niet?![]()
Nog nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet?![]()
Oh, nou, sorry dan... Misschien is je mening wat te snel geformuleerd?
Okee, waarop is dat ontzettend concrete idee gebaseerd dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:03 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Nee, maar ik loop al een tijdje rond en ik heb wel een concreet idee wat voor types hier rondlopen..
Easy easyquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Okee, waarop is dat ontzettend concrete idee gebaseerd dan?
Of moet je het nog even opzoeken in de Van Dale?
Niet concreet dus. Punt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:04 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Easy easy
Het is gewoon een gevoel. Punt.
Als je met die insteek ook op datingsites zit wens ik je veel succes.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:07 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Voor mijzelf wel concreet, aangezien mijn gevoel concreet is
Ik denk dat je daar weinig over kan zeggenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als je met die insteek ook op datingsites zit wens ik je veel succes.
Niet iedere Fok!ster speelt WoW hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:03 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Nee, maar ik loop al een tijdje rond en ik heb wel een concreet idee wat voor types hier rondlopen..
Ik heb er waarschijnlijk het meeste geneukt, dus mijn mening hieromtrent is nu dus ook bindend begrijp ik hier uit?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet?![]()
Oh, nou, sorry dan... Misschien is je mening wat te snel geformuleerd?
Hoeveel Foksters heb je IRL gemeet of gedate?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:03 schreef AlmightyArjen het volgende:
Geenszins, kom maar een keer je mening geven als je ze allemaal hebt gehad. En dan nog kan een ander iets heel anders vinden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb er waarschijnlijk het meeste geneukt, dus mijn mening hieromtrent is nu dus ook bindend begrijp ik hier uit?
Ik wil ze niet allemaal. Waarschijnlijk vanwege dezelfde redenen dat AlmightyArjen ze niet wil daten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Geenszins, kom maar een keer je mening geven als je ze allemaal hebt gehad. En dan nog kan een ander iets heel anders vinden.
Maar wat is de conclusie nu?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:16 schreef kastanova het volgende:
Ik wil ze niet allemaal. Waarschijnlijk vanwege dezelfde redenen dat AlmightyArjen ze niet wil daten.
En aangezien ik, gezien mijn rol als opper-ervaringsdeskundige het meeste recht van spreken heb, heb ik gelijk.
Hoeveel niet-fOkNerds heb jij IRL gedate eigenlijk?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoeveel Foksters heb je IRL gemeet of gedate?
Veruit het grootste deel heb ik gewoon IRL ontmoet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:35 schreef BeamofLight het volgende:
Hoeveel niet-fOkNerds heb jij IRL gedate eigenlijk?
Enigszins tricky uitspraak, maar relatief gezien wat betreft de real life vrouwen, toch wel grotendeels vrouwen met "issues."quote:
En je bent ervan overtuigd dat dat op datingsites... minder is..?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Enigszins tricky uitspraak, maar relatief gezien wat betreft de real life vrouwen, toch wel grotendeels vrouwen met "issues."
IRL ben ik er meer met issues tegengekomen, maar ik heb dan ook niet met zo heel veel Foksters gedate.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:44 schreef kastanova het volgende:
Enigszins tricky uitspraak, maar relatief gezien wat betreft de real life vrouwen, toch wel grotendeels vrouwen met "issues."
Maar degene die je hebt gedate zijn dan wel weer relaties geworden .. ook een hele prestatie!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:06 schreef Techno het volgende:
[..]
IRL ben ik er meer met issues tegengekomen, maar ik heb dan ook niet met zo heel veel Foksters gedate.
Yep.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En je bent ervan overtuigd dat dat op datingsites... minder is..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |