Had het over het type waarmee je wel wil neuken maar geen relatie mee wil zegmaarquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:44 schreef kastanova het volgende:
Okay... Dít gaat me dan weer nét een tandje te ver.
Fail, wat zijn dat nou voor vragenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:59 schreef -Engel- het volgende:
Wat een sukkel op Paiq zeg....
Kon alleen maar vragen>>>
Vind je mij het leukst? (Weet ik niet ik zie alleen nog maar een vage foto)
Heb je al gedate via Paiq?
Hoe vaak?
Was dat leuk?
Wat heb je toen gedaan?
Kerel.... ik zit daar niet om een enquete te beantwoorden ... ik zit daar om een leuke en de juiste kerel voor mij te scoren
Volgens mij probeerde hij te checken of je "in" was voor dating... De manier waarop is uiteraard niet helemaal geweldigquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen idee.... blijkbaar moest ie haantjesverdrag vertonen.... of zoiets....
Ik zit op een datingsite, maar hij woont in Limburg en zegt als eerste: "Zo, dat is ver weg"quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:13 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Volgens mij probeerde hij te checken of je "in" was voor dating... De manier waarop is uiteraard niet helemaal geweldig
Wel een hopeloze poging dan zegquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mja.... ik heb vorige week geleerd dat ik dan blijkbaar zelf nog iets te leren hebquote:
Haantjesgedrag? You're doing it wrong lijkt me eerder van toepassing.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:08 schreef -Engel- het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Haantjesgedrag? You're doing it wrong lijkt me eerder van toepassing.![]()
Maar ik zit niet op datingsites, dus dat wordt lastig.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:27 schreef -Engel- het volgende:
Ja
Tech... geef die jonkies eens les hoe het moetDaar worden vast meer vrouwen blij van
Wat doe je hier danquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar ik zit niet op datingsites, dus dat wordt lastig.
Dan word je maar ff een Paiq-erquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar ik zit niet op datingsites, dus dat wordt lastig.
Engeltje niet zo boosquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:59 schreef -Engel- het volgende:
Wat een sukkel op Paiq zeg....
Kon alleen maar vragen>>>
Vind je mij het leukst? (Weet ik niet ik zie alleen nog maar een vage foto)
Heb je al gedate via Paiq?
Hoe vaak?
Was dat leuk?
Wat heb je toen gedaan?
Kerel.... ik zit daar niet om een enquete te beantwoorden ... ik zit daar om een leuke en de juiste kerel voor mij te scoren
Ja want als je een dag niet tongt vergaat de wereld natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
Precies. En tongen met een "wel okay maar net niet leuk genoeg voor een vervolgdate"-meisje is altijd nog beter dan een dag niet tongen
Ontzettend mee eens dit, who needs datingsites anyway als je Fok! hebt, ik snap 't niet hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoe denk je dat FOK! in de OP is gekomen?
Dat je over Fok! ook zeggen als IRL in de kroeg ook genoeg vrouwen of mannen kan tegen komenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ontzettend mee eens dit, who needs datingsites anyway als je Fok! hebt, ik snap 't niet hoor
Neuh, IRL ga je niet meteen met volslagen vreemden interessante discussies aan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat je over Fok! ook zeggen als IRL in de kroeg ook genoeg vrouwen of mannen kan tegen komen
nofi, maar de vrouwen op fok vind ik nou ook niet wat...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ontzettend mee eens dit, who needs datingsites anyway als je Fok! hebt, ik snap 't niet hoor
Daten op Fok! misschien moet ik dat eens doenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neuh, IRL ga je niet meteen met volslagen vreemden interessante discussies aan.
Bovendien, kroeg equals dronken mensen equals faal.
Je hebt ze natuurlijk allemaal al gesproken, gezien en geneukt?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
nofi, maar de vrouwen op fok vind ik nou ook niet wat...
Nee, maar ik loop al een tijdje rond en ik heb wel een concreet idee wat voor types hier rondlopen..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je hebt ze natuurlijk allemaal al gesproken, gezien en geneukt?
Niet?![]()
Nog nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je hebt ze natuurlijk allemaal al gesproken, gezien en geneukt?
Niet?![]()
Oh, nou, sorry dan... Misschien is je mening wat te snel geformuleerd?
Okee, waarop is dat ontzettend concrete idee gebaseerd dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:03 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Nee, maar ik loop al een tijdje rond en ik heb wel een concreet idee wat voor types hier rondlopen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |