Als je met die insteek ook op datingsites zit wens ik je veel succes.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:07 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Voor mijzelf wel concreet, aangezien mijn gevoel concreet is
Ik denk dat je daar weinig over kan zeggenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als je met die insteek ook op datingsites zit wens ik je veel succes.
Niet iedere Fok!ster speelt WoW hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:03 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Nee, maar ik loop al een tijdje rond en ik heb wel een concreet idee wat voor types hier rondlopen..
Ik heb er waarschijnlijk het meeste geneukt, dus mijn mening hieromtrent is nu dus ook bindend begrijp ik hier uit?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je hebt ze natuurlijk allemaal al gesproken, gezien en geneukt?
Niet?![]()
Oh, nou, sorry dan... Misschien is je mening wat te snel geformuleerd?
Hoeveel Foksters heb je IRL gemeet of gedate?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:03 schreef AlmightyArjen het volgende:
Nee, maar ik loop al een tijdje rond en ik heb wel een concreet idee wat voor types hier rondlopen..
Geenszins, kom maar een keer je mening geven als je ze allemaal hebt gehad. En dan nog kan een ander iets heel anders vinden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb er waarschijnlijk het meeste geneukt, dus mijn mening hieromtrent is nu dus ook bindend begrijp ik hier uit?
Ik wil ze niet allemaal. Waarschijnlijk vanwege dezelfde redenen dat AlmightyArjen ze niet wil daten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Geenszins, kom maar een keer je mening geven als je ze allemaal hebt gehad. En dan nog kan een ander iets heel anders vinden.
Maar wat is de conclusie nu?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:16 schreef kastanova het volgende:
Ik wil ze niet allemaal. Waarschijnlijk vanwege dezelfde redenen dat AlmightyArjen ze niet wil daten.
En aangezien ik, gezien mijn rol als opper-ervaringsdeskundige het meeste recht van spreken heb, heb ik gelijk.
Hoeveel niet-fOkNerds heb jij IRL gedate eigenlijk?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoeveel Foksters heb je IRL gemeet of gedate?
Veruit het grootste deel heb ik gewoon IRL ontmoet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:35 schreef BeamofLight het volgende:
Hoeveel niet-fOkNerds heb jij IRL gedate eigenlijk?
Enigszins tricky uitspraak, maar relatief gezien wat betreft de real life vrouwen, toch wel grotendeels vrouwen met "issues."quote:
En je bent ervan overtuigd dat dat op datingsites... minder is..?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Enigszins tricky uitspraak, maar relatief gezien wat betreft de real life vrouwen, toch wel grotendeels vrouwen met "issues."
IRL ben ik er meer met issues tegengekomen, maar ik heb dan ook niet met zo heel veel Foksters gedate.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:44 schreef kastanova het volgende:
Enigszins tricky uitspraak, maar relatief gezien wat betreft de real life vrouwen, toch wel grotendeels vrouwen met "issues."
Maar degene die je hebt gedate zijn dan wel weer relaties geworden .. ook een hele prestatie!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:06 schreef Techno het volgende:
[..]
IRL ben ik er meer met issues tegengekomen, maar ik heb dan ook niet met zo heel veel Foksters gedate.
Yep.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En je bent ervan overtuigd dat dat op datingsites... minder is..?
Ja, dat is waar. En deze is een blijvertje.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:07 schreef Cue_ het volgende:
Maar degene die je hebt gedate zijn dan wel weer relaties geworden .. ook een hele prestatie!
O dan had ik wat meer spullen in moeten pakken geloof ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. En deze is een blijvertje.
Dat dacht ik ook, oh boy i was wrong!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik weet op wie je doelt, en hoe tof ze ook is, bij haar wist ik dat het niets serieus zou worden.quote:
Dat zeggen ze allemaalquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou ja, plek zat, dus dan doe je dat de volgende keer maar.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
O dan had ik wat meer spullen in moeten pakken geloof ik.
Heb 2 exen hier hequote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik weet op wie je doelt, en hoe tof ze ook is, bij haar wist ik dat het niets serieus zou worden.
Die van de vodka.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:17 schreef S95Sedan het volgende:
Heb 2 exen hier he
Beide scheelt het niet veel van elkaar.
I knowquote:
Wat voor aandacht willen ze dan? want we weten dat ze iets hebben,.. wat valt er nog meer te vertellen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:48 schreef macondo het volgende:
Techno doet het met MeriNogwat. En ze vragen er al een paar topics aandacht voor. De vraag is echter : waarom? Mij interesseert het bv geen zier..
Op mij komt het af en toe ook over dat ze het belangrijker vinden voor de buitenwereld dan voor "zichzelf."quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:48 schreef macondo het volgende:
Techno doet het met MeriNogwat. En ze vragen er al een paar topics aandacht voor. De vraag is echter : waarom? Mij interesseert het bv geen zier..
Welnee, tis gewoon vuhlieft!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Op mij komt het af en toe ook over dat ze het belangrijker vinden voor de buitenwereld dan voor "zichzelf."
Enige reden die ik er voor kan bedenken (heb het zelf eens met die reden gedaan) is omdat het allemaal een practical joke is ofzo.
Maar vrees in dit geval dat ze niet bekend genoeg zijn om daar een goede grap van te maken.
Echt. Zo zonde.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:36 schreef Godshand het volgende:
Lekker ding op Paiq blijkt nogal christelijk... en wanhopig.
Ze valt uit de toon tussen al dat getrouwd spul in de kerk
Ze probeert mijn atheisme te ontwijken, maar helaasch... En toch nog hoop houden, knap...
Dat dat kan in 2011!
Lijkt me sterk, ze is 29quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:36 schreef Godshand het volgende:
Lekker ding op Paiq blijkt nogal christelijk... en wanhopig.
Ze valt uit de toon tussen al dat getrouwd spul in de kerk
Ze probeert mijn atheisme te ontwijken, maar helaasch... En toch nog hoop houden, knap...
Dat dat kan in 2011!
Leuk die standaard teksten. Zo verstuur ik ze als oneliners. Dat handelt lekker snel af.quote:
Jij verstuurt ze, ik krijg ze.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Leuk die standaard teksten. Zo verstuur ik ze als oneliners. Dat handelt lekker snel af.
Er is nog altijd hoopquote:
Dat klopt.quote:
Ok, goed verhaal.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat klopt.
Als ik teksten krijg, zijn ze vaak wat inspirerender.
Zoals?quote:Op zondag 26 juni 2011 12:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat klopt.
quote:
Seriously jullie e-penissen moeten echt huge zijn of nietquote:Op zondag 26 juni 2011 12:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat klopt.
Als echte Fok!ker betaamt minimaal 30 cmquote:Op zondag 26 juni 2011 12:09 schreef Dale. het volgende:
[..]
[..]
Seriously jullie e-penissen moeten echt huge zijn of niet![]()
Datquote:
Bijvoorbeeld halen ze iets aan wat er op de foto te zien is of laatst kreeg ik er één die zei dat ze niet vaak 'wow' had bij een foto en dat ze me moest spreken. Dat soort dingen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |