SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
Ik vind het helemaal niet zo raar dat er zo'n site is... En ja, er komt een bepaald type vrouw op af, hoger opgeleid waarmee je een beetje discussies op niveau kan houden...quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:24 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Die hele slogan alleen voor hogeropgeleiden staat me zo tegen... Volgens mij komt daar ook wel een bepaald type vrouw op af.
Ik snap best dat opleidingsniveau belangrijk is in het selecteren van een date, maar om nou op een site te gaan staan waar laagopgeleiden geen toegang hebben
Het gaat mij niet om de 18 euro. Het lijkt een aardig lege site en als je ergens anders gratis een beter aanbod vindt dan is die 18 euro gewoon door de plee gespoeld. Met het matching systeem vind ik hoogstens zo'n 2-3 vrouwen die ik misschien een bericht zou sturen. Dat vind ik niet echt een grote poel om in te vissen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:18 schreef Homey het volgende:
[..]
Ik ken e-matching wel. Wel een aardige site. Passief lid zijn als man heeft totaal geen zin, het komt bijna niet voor dat vrouwen jou een berichtje sturen. En kom op wat is 18 euro nou, probeer het een paar maandjes, voor een avondje stappen ben je al meer geld kwijt.
Langer lid zijn heeft geen zin ook, want het nadeel is dat de database van actieve leden vrij klein is. Verwacht dus niet dat je de liefde van je leven tegenkomt op zo'n site, maar een leuke impuls aan je sexleven is het zeker wel.
Ik snap wat je bedoelt. Hangt er wel een beetje vanaf welke stad je kijkt. Bij e-matching had Amsterdam best veel inschrijvingen, maar kleinere steden als arnhem of zwolle heb je weinig aan die site, daarvoor is het ledenaantal gewoon echt te beperkt. En ja dan is zelfs 18 euro verspilling.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:58 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de 18 euro. Het lijkt een aardig lege site en als je ergens anders gratis een beter aanbod vindt dan is die 18 euro gewoon door de plee gespoeld. Met het matching systeem vind ik hoogstens zo'n 2-3 vrouwen die ik misschien een bericht zou sturen. Dat vind ik niet echt een grote poel om in te vissen.
Bedoel je dat laatste gewoon qua datingsites in het algemeen of specifiek e-matching? Ik ben ook niet op zoek naar one night stands of iets dergelijks. Het liefst vind ik dus ook gewoon vrouwen die een serieuzere kijk hebben op dit alles.
En zit daar wat tussen dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmm, tip van de dag voor paiq. Veel zelf de foto's bewonderen, dan komen de oneliners vanzelf binnen.
Je eigen foto's bewonderen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmm, tip van de dag voor paiq. Veel zelf de foto's bewonderen, dan komen de oneliners vanzelf binnen.
Ik zou mezelf meteen bij me uitnodigenquote:
Ik heb er halverwege die 50 foto's altijd al wel weer genoeg van...quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Loverboys zou per definitie wel een wijze les voor veel mensen hier zijn vermoed ikquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:41 schreef Silenus het volgende:
Oh god, nederland 3 nu...over een internetdate.
Hahaha dit is wel een beetje pijnlijk hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Loverboys zou per definitie wel een wijze les voor veel mensen hier zijn vermoed ik.
Ik zit eigenlijk heel vaak 'dit kan geen echte foto zijn'... of 'nee, neeeej' of 'sja is dit nou leuker of minder leuk, sja echt leuk niet'quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:25 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik heb er halverwege die 50 foto's altijd al wel weer genoeg van...
Dat had je de bachelor moeten kijken.. Verschrikkelijk!quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hahaha dit is wel een beetje pijnlijk hoor.
edit: ik zit echt van plaatsvervangende schaamte nu onder mijn bureau, dit kan niet waar zijn.![]()
Is er een datingprogramma dat niet verschrikkelijk is?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:38 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat had je de bachelor moeten kijken.. Verschrikkelijk!
hoe heette dat programma met rolf wouters ook alweer?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is er een datingprogramma dat niet verschrikkelijk is?
Geen idee, ken alleen wedden datquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
hoe heette dat programma met rolf wouters ook alweer?
Bij wat voor foto's heb je dat dan? Kom dat zelf eigenlijk bar weinig tegen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk heel vaak 'dit kan geen echte foto zijn'... of 'nee, neeeej' of 'sja is dit nou leuker of minder leuk, sja echt leuk niet'
Heel erg lelijk: 'dit kan geen echte foto zijn, dit moet van een site komen met gesoepte lelijke mensenfoto's 'quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bij wat voor foto's heb je dat dan? Kom dat zelf eigenlijk bar weinig tegen.
Hehe, dan zal dat systeem wel enigszins mensen matchen met dezelfde cijfersquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Heel erg lelijk: 'dit kan geen echte foto zijn, dit moet van een site komen met gesoepte lelijke mensenfoto's '
Veel dezelfde uitziende dames, doosje doorsnee: 'Nee, neeej'
Onder de middelmaat dames: 'Sja is die nou knapper dan die of niet, who gives a shit eigenlijk...'
Lelijke mensen daar sta ik vast ookquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Heel erg lelijk: 'dit kan geen echte foto zijn, dit moet van een site komen met gesoepte lelijke mensenfoto's '
Veel dezelfde uitziende dames, doosje doorsnee: 'Nee, neeej'
Onder de middelmaat dames: 'Sja is die nou knapper dan die of niet, who gives a shit eigenlijk...'
Was dat nou nodig, die opmerking?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lelijke mensen daar sta ik vast ook
De waarheid mag gezegd worden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Was dat nou nodig, die opmerking?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, dan zal dat systeem wel enigszins mensen matchen met dezelfde cijfers
Ja volgens mij klopt dat. Je moet inwisselbare koppies vergelijken vaak. Leuk hoor, maar als je te snel drukt dat je het vergelijkbaar bent moet je weer wachten....quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, dan zal dat systeem wel enigszins mensen matchen met dezelfde cijfers
De waarheid wel ja, maar jouw waarheid kun je soms beter voor je houden.quote:
Hoezo mijn waarheid? Check mijn fobo en oordeel zelfquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:53 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
De waarheid wel ja, maar jouw waarheid kun je soms beter voor je houden.
Een kennis van mij is zo lelijk als de nacht en die regelt meer chicks dan ik ooit ga doen. Waarom? Omdat hij in zichzelf gelooft. Dat trekt aan, slachtoffergedrag niet. Dit is wat je gekregen hebt en hier moet je het de rest van je leven mee doen. En misschien kun je inderdaad dat topmodel niet krijgen omdat die je afwijst op je uiterlijk. So what, meer vrouwen dan kerken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo mijn waarheid? Check mijn fobo en oordeel zelf
Kruip maar eens uit die rol.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Een kennis van mij is zo lelijk als de nacht en die regelt meer chicks dan ik ooit ga doen. Waarom? Omdat hij in zichzelf gelooft. Dat trekt aan, slachtoffergedrag niet. Dit is wat je gekregen hebt en hier moet je het de rest van je leven mee doen. En misschien kun je inderdaad dat topmodel niet krijgen omdat die je afwijst op je uiterlijk. So what, meer vrouwen dan kerken.
Als je het vandaag nog doet, heb je morgen al een leuk leven.quote:
Leuk wanttegeltekstquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als je het vandaag nog doet, heb je morgen al een leuk leven.
Neequote:
Nog bedankt voor de info trouwens. In mijn regio is het zeer beperkt. Aangezien ik in Januari naar een grote stad verhuis ga ik het misschien dan eens proberen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:39 schreef Homey het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Hangt er wel een beetje vanaf welke stad je kijkt. Bij e-matching had Amsterdam best veel inschrijvingen, maar kleinere steden als arnhem of zwolle heb je weinig aan die site, daarvoor is het ledenaantal gewoon echt te beperkt. En ja dan is zelfs 18 euro verspilling.
En wat betreft het andere puntje, ik kan alleen spreken voor e-matching, want ervaringen met andere sites heb ik niet, en vanuit het perspectief van een man (wat ik ben) maar als je de oproepen van die vrouwen leest wordt alles flink gedownplayed. "ben even aan het kijken", "ben nieuwsgierig", "ben niet direct op zoek maar je weet maar nooit" etc etc dat soort teksten. En ook vaak van: "ben heel gelukkig met mijn leven, heb alles, ben zelfstandig maar er ontbreekt een puzzelstukje"... blablabla ....
Maar geloof mij nou maar, die meiden hebben een hele diepe wens om verliefd te worden en aan de man te geraken, in werkelijkheid zijn ze echt zat om single te zijn (uitzonderingen daargelaten). Dus dat weet je als je een meid ontmoet via die site. Wat je ervan maakt is up to you....
True and working on that.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:30 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Als dat je niet eigenmachtig lukt, moet je hulp zoeken.
In dit soort halfcynische en zelfspotopmerkingen zit vaak een kern van waarheid hoe je denkt over jezelf. Ik zou aan jezelf gaan werken jongen, je creert zo je eigen ongeluk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
True and working on that.
Maar goed misschien moet je het ook niet al te serieus nemen.Het is maar zelfspot
Dat weet ik heus welquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
In dit soort halfcynische en zelfspotopmerkingen zit vaak een kern van waarheid hoe je denkt over jezelf. Ik zou aan jezelf gaan werken jongen, je creert zo je eigen ongeluk.
Dat snap ik. Tip: probeer je opmerkingen positief te formuleren of van de 10 zelfspotopmerkingen er maar 1 te maken ;-)quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik heus welen daar ben ik ook mee bezig
Damn het is zo moeilijk om hier nu geen sarcastische opmerking over te maken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat snap ik. Tip: probeer je opmerkingen positief te formuleren of van de 10 zelfspotopmerkingen er maar 1 te maken ;-)
Zelfbeklag wordt niet gewaardeerd en sarcasme af en toe begrepen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Damn het is zo moeilijk om hier nu geen sarcastische opmerking over te maken.
Zelfbeklag doe ik wel in een ander topicquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:45 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Zelfbeklag wordt niet gewaardeerd en sarcasme af en toe begrepen.
Ik doelde meer op het leven naast FOK!, hier kun je natuurlijk compleet los.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zelfbeklag doe ik wel in een ander topic
Ik was ook al teleursgesteld...quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:49 schreef macondo het volgende:
Fraaie topic naam, je moet er maar opkomen!
Ze stuurt je een oneliner..... dus ...quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:34 schreef Provinciaaltje het volgende:
Zo vandaag mijn eerste onliner ontvangen via Paiq. Gisterenavond laat even 100 foto's zitten doorspitten en de eerste is binnen. Leuke dame die ook op RP staat maar volgens mij een beetje out of my league is. Maar ja niet geschoten......
Ik ben eeeeeven foto's vergelijken en kom meteen een ex tegen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:34 schreef Provinciaaltje het volgende:
Zo vandaag mijn eerste onliner ontvangen via Paiq. Gisterenavond laat even 100 foto's zitten doorspitten en de eerste is binnen. Leuke dame die ook op RP staat maar volgens mij een beetje out of my league is. Maar ja niet geschoten......
Wel wat gedaan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:27 schreef Godshand het volgende:
Date gehad, erg gezellig uren zitten lullen over alles en nog wat. Toch is ze denk ik net niet. Te lang, net niet aantrekkelijk genoeg en qua karakter, toch net teveel op de vlakte.
Ah jammer, maar herkenbaar.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:27 schreef Godshand het volgende:
Date gehad, erg gezellig uren zitten lullen over alles en nog wat. Toch is ze denk ik net niet. Te lang, net niet aantrekkelijk genoeg en qua karakter, toch net teveel op de vlakte.
Ga met haar chatten want ze kan jouw foto (nog) niet zienquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben eeeeeven foto's vergelijken en kom meteen een ex tegen.!
Jawel want als hij contact met haar wilt moet die een one-liner sturen en dan ziet ze natuurlijk zijn fotoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:48 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ga met haar chatten want ze kan jouw foto (nog) niet zien
Foto verwijderen, contact zoeken en weer toevoegen werkt niet?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:37 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Jawel want als hij contact met haar wilt moet die een one-liner sturen en dan ziet ze natuurlijk zijn foto
Ik heb echt geen behoefte aan contact met haar hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:49 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Foto verwijderen, contact zoeken en weer toevoegen werkt niet?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb echt geen behoefte aan contact met haar hoor.
Ik heb het zelf uitgemaakt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:13 schreef CaLeX het volgende:
[..]ik dacht alleen maar mee
Heel begrijpelijk wel
Als in zoenen oid? Neuh, had ik niet trek in, geef ik alleen maar verkeerde signalen mee af.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:27 schreef Godshand het volgende:
Ze is het misschien nét niet, maar je hebt geen zin in zoenen. Nah.. mijn oude oorlogswond zegt dat je gewoon niet durfde.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:26 schreef Godshand het volgende:
Als in zoenen oid? Neuh, had ik niet trek in, geef ik alleen maar verkeerde signalen mee af.
Door die gedachtegang belande ik altijd met m'n dates in bedquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:25 schreef Silenus het volgende:
"Date gehad, erg gezellig" betekende bij mij toch altijd wel zoenen. Ik bedoel, je bent er toch.
Beetje wanhopig imoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:25 schreef Silenus het volgende:
"Date gehad, erg gezellig" betekende bij mij toch altijd wel zoenen. Ik bedoel, je bent er toch.
Inderdaad. Komt nog eens bij dat je dan ook zeker weet hoe ze over jou denkt, en daar ben ik ook altijd wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:36 schreef Silenus het volgende:
Nee, het is gewoon lekker om te doen. Verder niet zo boeiend.
Haha net als met paiq he, dan vond je haar niet zo boeiend maar klikte je toch op ja om te kijken wat zij ervan vond. Je kunt haar er altijd nog uitgooien.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Inderdaad. Komt nog eens bij dat je dan ook zeker weet hoe ze over jou denkt, en daar ben ik ook altijd wel benieuwd naar.
Precies. En tongen met een "wel okay maar net niet leuk genoeg voor een vervolgdate"-meisje is altijd nog beter dan een dag niet tongenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:39 schreef Silenus het volgende:
Haha net als met paiq he, dan vond je haar niet zo boeiend maar klikte je toch op ja om te kijken wat zij ervan vond. Je kunt haar er altijd nog uitgooien.
Okay... Dít gaat me dan weer nét een tandje te verquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
Precies. En tongen met een "wel okay maar net niet leuk genoeg voor een vervolgdate"-meisje is altijd nog beter dan een dag niet tongen
Had het over het type waarmee je wel wil neuken maar geen relatie mee wil zegmaarquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:44 schreef kastanova het volgende:
Okay... Dít gaat me dan weer nét een tandje te ver.
Fail, wat zijn dat nou voor vragenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:59 schreef -Engel- het volgende:
Wat een sukkel op Paiq zeg....
Kon alleen maar vragen>>>
Vind je mij het leukst? (Weet ik niet ik zie alleen nog maar een vage foto)
Heb je al gedate via Paiq?
Hoe vaak?
Was dat leuk?
Wat heb je toen gedaan?
Kerel.... ik zit daar niet om een enquete te beantwoorden ... ik zit daar om een leuke en de juiste kerel voor mij te scoren
Volgens mij probeerde hij te checken of je "in" was voor dating... De manier waarop is uiteraard niet helemaal geweldigquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen idee.... blijkbaar moest ie haantjesverdrag vertonen.... of zoiets....
Ik zit op een datingsite, maar hij woont in Limburg en zegt als eerste: "Zo, dat is ver weg"quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:13 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Volgens mij probeerde hij te checken of je "in" was voor dating... De manier waarop is uiteraard niet helemaal geweldig
Wel een hopeloze poging dan zegquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mja.... ik heb vorige week geleerd dat ik dan blijkbaar zelf nog iets te leren hebquote:
Haantjesgedrag? You're doing it wrong lijkt me eerder van toepassing.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:08 schreef -Engel- het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Haantjesgedrag? You're doing it wrong lijkt me eerder van toepassing.![]()
Maar ik zit niet op datingsites, dus dat wordt lastig.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:27 schreef -Engel- het volgende:
Ja
Tech... geef die jonkies eens les hoe het moetDaar worden vast meer vrouwen blij van
Wat doe je hier danquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar ik zit niet op datingsites, dus dat wordt lastig.
Dan word je maar ff een Paiq-erquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar ik zit niet op datingsites, dus dat wordt lastig.
Engeltje niet zo boosquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:59 schreef -Engel- het volgende:
Wat een sukkel op Paiq zeg....
Kon alleen maar vragen>>>
Vind je mij het leukst? (Weet ik niet ik zie alleen nog maar een vage foto)
Heb je al gedate via Paiq?
Hoe vaak?
Was dat leuk?
Wat heb je toen gedaan?
Kerel.... ik zit daar niet om een enquete te beantwoorden ... ik zit daar om een leuke en de juiste kerel voor mij te scoren
Ja want als je een dag niet tongt vergaat de wereld natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
Precies. En tongen met een "wel okay maar net niet leuk genoeg voor een vervolgdate"-meisje is altijd nog beter dan een dag niet tongen
Ontzettend mee eens dit, who needs datingsites anyway als je Fok! hebt, ik snap 't niet hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoe denk je dat FOK! in de OP is gekomen?
Dat je over Fok! ook zeggen als IRL in de kroeg ook genoeg vrouwen of mannen kan tegen komenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ontzettend mee eens dit, who needs datingsites anyway als je Fok! hebt, ik snap 't niet hoor
Neuh, IRL ga je niet meteen met volslagen vreemden interessante discussies aan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat je over Fok! ook zeggen als IRL in de kroeg ook genoeg vrouwen of mannen kan tegen komen
nofi, maar de vrouwen op fok vind ik nou ook niet wat...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ontzettend mee eens dit, who needs datingsites anyway als je Fok! hebt, ik snap 't niet hoor
Daten op Fok! misschien moet ik dat eens doenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neuh, IRL ga je niet meteen met volslagen vreemden interessante discussies aan.
Bovendien, kroeg equals dronken mensen equals faal.
Je hebt ze natuurlijk allemaal al gesproken, gezien en geneukt?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
nofi, maar de vrouwen op fok vind ik nou ook niet wat...
Nee, maar ik loop al een tijdje rond en ik heb wel een concreet idee wat voor types hier rondlopen..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je hebt ze natuurlijk allemaal al gesproken, gezien en geneukt?
Niet?![]()
Nog nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet?![]()
Oh, nou, sorry dan... Misschien is je mening wat te snel geformuleerd?
Okee, waarop is dat ontzettend concrete idee gebaseerd dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:03 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Nee, maar ik loop al een tijdje rond en ik heb wel een concreet idee wat voor types hier rondlopen..
Easy easyquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Okee, waarop is dat ontzettend concrete idee gebaseerd dan?
Of moet je het nog even opzoeken in de Van Dale?
Niet concreet dus. Punt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:04 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Easy easy
Het is gewoon een gevoel. Punt.
Als je met die insteek ook op datingsites zit wens ik je veel succes.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:07 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Voor mijzelf wel concreet, aangezien mijn gevoel concreet is
Ik denk dat je daar weinig over kan zeggenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als je met die insteek ook op datingsites zit wens ik je veel succes.
Niet iedere Fok!ster speelt WoW hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:03 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Nee, maar ik loop al een tijdje rond en ik heb wel een concreet idee wat voor types hier rondlopen..
Ik heb er waarschijnlijk het meeste geneukt, dus mijn mening hieromtrent is nu dus ook bindend begrijp ik hier uit?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet?![]()
Oh, nou, sorry dan... Misschien is je mening wat te snel geformuleerd?
Hoeveel Foksters heb je IRL gemeet of gedate?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:03 schreef AlmightyArjen het volgende:
Geenszins, kom maar een keer je mening geven als je ze allemaal hebt gehad. En dan nog kan een ander iets heel anders vinden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb er waarschijnlijk het meeste geneukt, dus mijn mening hieromtrent is nu dus ook bindend begrijp ik hier uit?
Ik wil ze niet allemaal. Waarschijnlijk vanwege dezelfde redenen dat AlmightyArjen ze niet wil daten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Geenszins, kom maar een keer je mening geven als je ze allemaal hebt gehad. En dan nog kan een ander iets heel anders vinden.
Maar wat is de conclusie nu?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:16 schreef kastanova het volgende:
Ik wil ze niet allemaal. Waarschijnlijk vanwege dezelfde redenen dat AlmightyArjen ze niet wil daten.
En aangezien ik, gezien mijn rol als opper-ervaringsdeskundige het meeste recht van spreken heb, heb ik gelijk.
Hoeveel niet-fOkNerds heb jij IRL gedate eigenlijk?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoeveel Foksters heb je IRL gemeet of gedate?
Veruit het grootste deel heb ik gewoon IRL ontmoet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:35 schreef BeamofLight het volgende:
Hoeveel niet-fOkNerds heb jij IRL gedate eigenlijk?
Enigszins tricky uitspraak, maar relatief gezien wat betreft de real life vrouwen, toch wel grotendeels vrouwen met "issues."quote:
En je bent ervan overtuigd dat dat op datingsites... minder is..?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Enigszins tricky uitspraak, maar relatief gezien wat betreft de real life vrouwen, toch wel grotendeels vrouwen met "issues."
IRL ben ik er meer met issues tegengekomen, maar ik heb dan ook niet met zo heel veel Foksters gedate.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:44 schreef kastanova het volgende:
Enigszins tricky uitspraak, maar relatief gezien wat betreft de real life vrouwen, toch wel grotendeels vrouwen met "issues."
Maar degene die je hebt gedate zijn dan wel weer relaties geworden .. ook een hele prestatie!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:06 schreef Techno het volgende:
[..]
IRL ben ik er meer met issues tegengekomen, maar ik heb dan ook niet met zo heel veel Foksters gedate.
Yep.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En je bent ervan overtuigd dat dat op datingsites... minder is..?
Ja, dat is waar. En deze is een blijvertje.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:07 schreef Cue_ het volgende:
Maar degene die je hebt gedate zijn dan wel weer relaties geworden .. ook een hele prestatie!
O dan had ik wat meer spullen in moeten pakken geloof ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. En deze is een blijvertje.
Dat dacht ik ook, oh boy i was wrong!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik weet op wie je doelt, en hoe tof ze ook is, bij haar wist ik dat het niets serieus zou worden.quote:
Dat zeggen ze allemaalquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou ja, plek zat, dus dan doe je dat de volgende keer maar.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
O dan had ik wat meer spullen in moeten pakken geloof ik.
Heb 2 exen hier hequote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik weet op wie je doelt, en hoe tof ze ook is, bij haar wist ik dat het niets serieus zou worden.
Die van de vodka.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:17 schreef S95Sedan het volgende:
Heb 2 exen hier he
Beide scheelt het niet veel van elkaar.
I knowquote:
Wat voor aandacht willen ze dan? want we weten dat ze iets hebben,.. wat valt er nog meer te vertellen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:48 schreef macondo het volgende:
Techno doet het met MeriNogwat. En ze vragen er al een paar topics aandacht voor. De vraag is echter : waarom? Mij interesseert het bv geen zier..
Op mij komt het af en toe ook over dat ze het belangrijker vinden voor de buitenwereld dan voor "zichzelf."quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:48 schreef macondo het volgende:
Techno doet het met MeriNogwat. En ze vragen er al een paar topics aandacht voor. De vraag is echter : waarom? Mij interesseert het bv geen zier..
Welnee, tis gewoon vuhlieft!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Op mij komt het af en toe ook over dat ze het belangrijker vinden voor de buitenwereld dan voor "zichzelf."
Enige reden die ik er voor kan bedenken (heb het zelf eens met die reden gedaan) is omdat het allemaal een practical joke is ofzo.
Maar vrees in dit geval dat ze niet bekend genoeg zijn om daar een goede grap van te maken.
Echt. Zo zonde.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:36 schreef Godshand het volgende:
Lekker ding op Paiq blijkt nogal christelijk... en wanhopig.
Ze valt uit de toon tussen al dat getrouwd spul in de kerk
Ze probeert mijn atheisme te ontwijken, maar helaasch... En toch nog hoop houden, knap...
Dat dat kan in 2011!
Lijkt me sterk, ze is 29quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:36 schreef Godshand het volgende:
Lekker ding op Paiq blijkt nogal christelijk... en wanhopig.
Ze valt uit de toon tussen al dat getrouwd spul in de kerk
Ze probeert mijn atheisme te ontwijken, maar helaasch... En toch nog hoop houden, knap...
Dat dat kan in 2011!
Leuk die standaard teksten. Zo verstuur ik ze als oneliners. Dat handelt lekker snel af.quote:
Jij verstuurt ze, ik krijg ze.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Leuk die standaard teksten. Zo verstuur ik ze als oneliners. Dat handelt lekker snel af.
Er is nog altijd hoopquote:
Dat klopt.quote:
Ok, goed verhaal.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat klopt.
Als ik teksten krijg, zijn ze vaak wat inspirerender.
Zoals?quote:Op zondag 26 juni 2011 12:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat klopt.
quote:
Seriously jullie e-penissen moeten echt huge zijn of nietquote:Op zondag 26 juni 2011 12:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat klopt.
Als echte Fok!ker betaamt minimaal 30 cmquote:Op zondag 26 juni 2011 12:09 schreef Dale. het volgende:
[..]
[..]
Seriously jullie e-penissen moeten echt huge zijn of niet![]()
Datquote:
Bijvoorbeeld halen ze iets aan wat er op de foto te zien is of laatst kreeg ik er één die zei dat ze niet vaak 'wow' had bij een foto en dat ze me moest spreken. Dat soort dingen.quote:
Dat is bij sommige foto's toch lastig als er helemaal niets leuks op staatquote:Op zondag 26 juni 2011 12:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld halen ze iets aan wat er op de foto te zien is of laatst kreeg ik er één die zei dat ze niet vaak 'wow' had bij een foto en dat ze me moest spreken. Dat soort dingen.
Dan kunnen ze altijd iets zeggen over ogen, over haar, over... weet ik veel wat.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is bij sommige foto's toch lastig als er helemaal niets leuks op staat
Mmm ik vind het lastig om iets leuks en spontaans te verzinnen. En er zijn ook weinig echt leuke foto's op Paiqquote:Op zondag 26 juni 2011 12:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dan kunnen ze altijd iets zeggen over ogen, over haar, over... weet ik veel wat.
Misschien is het een tweeling? Wel knap overigensquote:
Vragen of ze pijpt?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:55 schreef AllesWatWas het volgende:
(Op paiq) "[...] houdt van roken"![]()
Toedeloe
En dat is waarom?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig heb je daar een wasmachine voorquote:Op zondag 26 juni 2011 21:11 schreef AllesWatWas het volgende:
Ik kan niet tegen rook![]()
(Plus, ik vind mijn gezondheid een beetje ontzettend belangrijk (als in: ik zorg goed voor mezelf). Bij een liefde kan ik dus ook niet echt aanzien hoe zijn haar leven dan verbrijzeld door er bij iedere sigaret weer een paar dagen af te puffen. En tjsa, ook kleertjes die naar rook ruikenZelfs de hele nacht buiten hangen mocht niet baten na zo'n date, gadverdamme, de volgende dag rook ik het nog
)
Ik heb nu eentje die rokers haatquote:Op zondag 26 juni 2011 21:11 schreef AllesWatWas het volgende:
Ik kan niet tegen rook![]()
(Plus, ik vind mijn gezondheid een beetje ontzettend belangrijk (als in: ik zorg goed voor mezelf). Bij een liefde kan ik dus ook niet echt aanzien hoe zijn haar leven dan verbrijzeld door er bij iedere sigaret weer een paar dagen af te puffen. En tjsa, ook kleertjes die naar rook ruikenZelfs de hele nacht buiten hangen mocht niet baten na zo'n date, gadverdamme, de volgende dag rook ik het nog
)
Ja maar ik ga niet iedere dag een nieuw setje kleren aandoen en de vorige wassenquote:Op zondag 26 juni 2011 21:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gelukkig heb je daar een wasmachine voor, maar ik snap je punt
Hé, die wil ikquote:
Als ik met haar klaar benquote:Op zondag 26 juni 2011 21:24 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Ja maar ik ga niet iedere dag een nieuw setje kleren aandoen en de vorige wassen
[..]
Hé, die wil ik
de mijnus is de kleinstuh!quote:Op zondag 26 juni 2011 12:09 schreef Dale. het volgende:
[..]
[..]
Seriously jullie e-penissen moeten echt huge zijn of niet![]()
Volgens mn medeposters hier bij de Kassaquote:Op zondag 26 juni 2011 22:54 schreef xenobinol het volgende:
Lotgenoten.... waar vind je tegenwoordig nog een leuke date?
Paiq.. Gister nog een zeer geslaagde date gehad..quote:Op zondag 26 juni 2011 22:54 schreef xenobinol het volgende:
Lotgenoten.... waar vind je tegenwoordig nog een leuke date?
Nou, vertel.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:02 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Paiq.. Gister nog een zeer geslaagde date gehad..
Was erg gezellig, voor allebei de eerste keer dat we zoiets deden dus de gezonde spanning was er wel. Eigenlijk afgesproken op een parkeerplaats en samen Alkmaar in gegaan. Daar een gezellig eettentje opgezocht en gegeten. Verder uiteraard over vanalles en nog wat gepraat.. Was ook zo al kwart voor tien (tijd gaat dan snel). Toen nog even een terrasje megepakt en ben rond kwart voor elf weer richting het oosten van het land vertrokken.quote:
Afspreken op een parkeerplaats.. kuch... uh...quote:Op maandag 27 juni 2011 14:29 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Was erg gezellig, voor allebei de eerste keer dat we zoiets deden dus de gezonde spanning was er wel. Eigenlijk afgesproken op een parkeerplaats en samen Alkmaar in gegaan. Daar een gezellig eettentje opgezocht en gegeten. Verder uiteraard over vanalles en nog wat gepraat.. Was ook zo al kwart voor tien (tijd gaat dan snel). Toen nog even een terrasje megepakt en ben rond kwart voor elf weer richting het oosten van het land vertrokken.
Ging met een goed/lekker gevoel weg en kreeg nog een leuk smsjes dat het zeker voor herhaling vatbaar was. Enige wat me beetje tegenstaat is de reis tijd (totaal bijna 4 uur)..
Ja, was een idee van haar konden we samen naar de binnenstad rijden. Hadden ook nog geen vast restaurant afgesproken of zo.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:37 schreef macondo het volgende:
[..]
Afspreken op een parkeerplaats.. kuch... uh...
Maar verder, heb je nou gezoend of niet?
Was ook wel een opgave hoorquote:Op maandag 27 juni 2011 14:30 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Respect, ik zou er geen eens aan begonnen zijn
Niet slecht, maar gewoon onzekerquote:Op maandag 27 juni 2011 14:41 schreef Spijker83 het volgende:
Haha nope.. Maar daarom kan het nog wel een geslaagde date zijn..
(Tenzij zoenen op de wang ook mee telt.. )
Ben er niet zoiemand die direct op de eerste date zoent.. Ben ik nu slecht?
I'm bustedquote:Op maandag 27 juni 2011 16:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Niet slecht, maar gewoon onzeker
Zonder zoenen kunnen we spreken van een gezelllige avond maar mislukte date.
Daar ga je alquote:Op maandag 27 juni 2011 16:37 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
I'm busted![]()
Dus nu heb ik gefaald?
Ach ja zoals in de sms te lezen, krijg ik wellicht een herkansing
Ben ik niet met je eens. Een date kan ook gewoon een gezellige avond leveren met een nieuwe date (met zoenen) als gevolg. De ene persoon is hier wat vlotter in dan de andere (en dat kan idd met onzekerheid te maken hebben).quote:Op maandag 27 juni 2011 16:11 schreef macondo het volgende:
Zo dat is hoogquote:Op maandag 27 juni 2011 18:22 schreef S95Sedan het volgende:
Weird, al de 3e keer dat ik iemand hoog heb beoordeeld die al in m'n lijst staat (steeds andere foto dat wel)
En eentje met 8.9 score
Uiteraardquote:Op maandag 27 juni 2011 18:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo dat is hoogEn een oneliner gestuurdt?
En al reactie gehad?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 juni 2011 21:51 schreef BeamofLight het volgende:
Kwam net een foto-bewonderaar tegen die zowaar echt lekker was (op die ene foto tenminste). Ze had wel een rietje of lolly ofzo in d'r bek. Verder 9.0 qua score. Dus ik kon het niet laten om iets te sturen. Heb iets met zuigen gestuurd in de one-liner (hoe fout)Grote kans dat het een Fok!ster is, ik waarschuw je maar ffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
quote:Op maandag 27 juni 2011 21:51 schreef BeamofLight het volgende:
Kwam net een foto-bewonderaar tegen die zowaar echt lekker was (op die ene foto tenminste). Ze had wel een rietje of lolly ofzo in d'r bek. Verder 9.0 qua score. Dus ik kon het niet laten om iets te sturen. Heb iets met zuigen gestuurd in de one-liner (hoe fout)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ze je dan moeten declinen?
Ik vermaak me er wel, maar erg serieus vind ik het nietquote:Op maandag 27 juni 2011 21:38 schreef Capstan het volgende:
Ja, het was wel een zeer omslachtige manier om "help mij aan een gratis datingsite" te zeggen![]()
Maar goed, ik zal me er eens nader in verdiepen. Heeft er iemand goede ervaringen met Paiq, bijvoorbeeld? Ik ga maar geen 141 delen teruglezen
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:11 schreef macondo het volgende:
Ik moet nu een beetje huilen.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:10 schreef picardmike het volgende:
Ik heb een nieuwe profieltekst gebaseerd op star trek:
Als ik naar de sterren kijk en ze zie fonkelen vraag ik mij wel eens af of de afstand te overbruggen is naar die mooie ster. Of dat het enorm zou tegenvallen. Het zou in elk geval niet verkeerd zijn om is een keer zo'n ster te bezoeken om te kijken of het daar zo mooi is als ik me voorgesteld heb.
Je wilt Seven neuken hé?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:10 schreef picardmike het volgende:
Ik heb een nieuwe profieltekst gebaseerd op star trek:
Als ik naar de sterren kijk en ze zie fonkelen vraag ik mij wel eens af of de afstand te overbruggen is naar die mooie ster. Of dat het enorm zou tegenvallen. Het zou in elk geval niet verkeerd zijn om is een keer zo'n ster te bezoeken om te kijken of het daar zo mooi is als ik me voorgesteld heb.
18quote:Op maandag 27 juni 2011 23:17 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Het is dat ik die 18 cm. net niet aantik...
Ja dat is waar, maar hoewel ik ruim boven die 18cm uitkom kan ik natuurlijk nooit aan de rest van dat eisenlijstje voldoenquote:
Eisenlijstjes, dat zijn toch die dingen die als sneeuw voor de zon verdwijnen als je de ware tegenkomt?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:59 schreef S95Sedan het volgende:
Ja dat is waar, maar hoewel ik ruim boven die 18cm uitkom kan ik natuurlijk nooit aan de rest van dat eisenlijstje voldoen
De ware voldoet al aan de lijst hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Eisenlijstjes, dat zijn toch die dingen die als sneeuw voor de zon verdwijnen als je de ware tegenkomt?
Oh dat is waar, dus ik kijk gewoon woestgruwelijkgeil dat ze dat niet kan weerstaanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Eisenlijstjes, dat zijn toch die dingen die als sneeuw voor de zon verdwijnen als je de ware tegenkomt?
Heb je mijn username wel eens gezien?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee hoor, de praktijk wijst anders uit. Waarom denk je dat?
Dat is niet echt een eisenlijst he. Doel meer op dingen als "ja, hij slaat me zo af en toe de tering in, maar verder is hij heel lief" en dergelijke... wat dat betreft worden die eisen lang niet zo nauw en strikt genomen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:14 schreef Godtje het volgende:
Heb je mijn username wel eens gezien?![]()
Waarom denk jij dat? Ben je de ware tegen gekomen? En als je antwoord ja is dacht je dat bij de vorige 5 ook niet?
Ik weet vrij goed wat ik waardeer in een vrouw en op wat voor types ik val.
Daar hang ik inderdaad geen harde lijstjes aan dat ze minimaal universiteit gedaan moet hebben. Kort door de bocht kan ik dat best wel roepen omdat het lekker makkelijk uit leggen is aan andere. Het staat ergens voor.
Ook weet ik dat ik niet op hele dikke vrouwen val. Lijkt me sterk dat die smaak opeens gaat verdwijnen. Ik vind het gewoon echt onaantrekkelijk namelijk. Dan krijg ik geen harde plassert meer
Bij vrouwen met borderline jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is niet echt een eisenlijst he. Doel meer op dingen als "ja, hij slaat me zo af en toe de tering in, maar verder is hij heel lief" en dergelijke... wat dat betreft worden die eisen lang niet zo nauw en strikt genomen.
Mwahquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg kort door de bocht, niet?
Lekker zweten was dat dus..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:46 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Net voor het eerst afgesproken met iemand van paiq. Vond t totaaaaal geen match, ze was wel pijnlijk dom en bekrompen. Maarrrr de seks was wel lekkerrrr en daar ging t om.
Nee, maar vertel mij even waar je het niet mee eens was. Ik fris je geheugen even op :quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:11 schreef macondo het volgende:
Ha lolololquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:07 schreef BeamofLight het volgende:
Over gisteren, die meid met d'r lolly en mijn one-liner:
spreek ik ze dus nog even on-line.
Vond al dat er wat weinig uitkwam en dat ik het gesprek moest leiden enzo. Enige wat ze nog wist te vragen was wat ik dan belangrijk aan een vrouw vond. Dus ik vraag daarna: wat vind jij belangrijk?
dat de man langer is dan haar
EN
dat hij er verzorgd uitziet
Dus ik vraag: "verder niks??"
Eeh, nie niet echt. In het begin niet. Dus ik typ iets terug van: nou aan beide zware eisen voldoe ik dus ik spring dalijk maar in de auto. Geef je je adres nog even door? (was dus na 5/10 minuten chat ofzo).
Zegt ze: ben je serieus; moet morgen werken en er vroeg uit....
omg
Het spijt ons dit je te moeten vertellen. Maar we hebben het er over gehad, en onze conclusie is dat je broertje homo is. Sorry man.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:00 schreef Sanchos het volgende:
ff een vraag, mijn broertje (niet ik dus) heeft op een datingsite een meisje gezien waarmee hij graag in contact wilt komen.
ik heb gezegd dat ie gewoon een bericht moet sturen en dan gewoon vertellen van hee, ik zag je profiel bla bla bla bla, leuk dat je daar en daar van houdt bla bla bla ik zou graag meer over je te weten willen komen bla bla bla en kijken wat haar antwoord is zonder al te veel woorden.
Altans, ik heb vroeger wel eens op een datingsite gezeten (mooiemensen.nl, heb er nog spijt van...) en het zo gedaan, maar dat zijn ook oppervlakkige lui. Mijn vriendin adviseerd hetzelfde als mij, maar ze vindt datingsites kansloos en vindt dat ie vaker uit moet gaan.
De arme jongen is nogal onzeker van zichzelf maar het is best wel een knappe vent. Niks is met mijn manier? hij vindt van wel...
Ik vind je fixatie op zoenen vrij puberaal. Vandaarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:05 schreef macondo het volgende:
[..]
Nee, maar vertel mij even waar je het niet mee eens was. Ik fris je geheugen even op :
[..]
Zo'n 'regeltjes' als dat zijn ook gewoon onzin. Iedereen is anders en als je volgens dit regeltje gaat leven dan heb je vast een paar successen omdat zij graag gezoend worden op de eerste date, maar er zijn er meer dan genoeg die het ook prima vinden zonder zoenen. En ook nog eens zij die absoluut niet willen zoenen op een eerste date.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:30 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik vind je fixatie op zoenen vrij puberaal. Vandaar
Ik voel mij niet bij alle succesvolle eerste dates comfortabel om direct te neuken - maar ieder zijn meug.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:30 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik vind je fixatie op zoenen vrij puberaal. Vandaar
Ik heb als stelregel dat als er geneukt wordt de eerste date, er zelden een tweede date volgt. No hard feelings.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:42 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik voel mij niet bij alle succesvolle eerste dates comfortabel om direct te neuken - maar ieder zijn meug.
Nou ja, stelregel, het is wel vaak zo.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb als stelregel dat als er geneukt wordt de eerste date, er zelden een tweede date volgt. No hard feelings.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb als stelregel dat als er geneukt wordt de eerste date, er zelden een tweede date volgt. No hard feelings.
Hoe vaak is dat ieder van jullie overkomen?quote:
Een keer of 7.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:47 schreef macondo het volgende:
Hoe vaak is dat ieder van jullie overkomen?
Daar kwam je achter toen hij je in je kont nam ofzo?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:14 schreef macondo het volgende:
[..]
Het spijt ons dit je te moeten vertellen. Maar we hebben het er over gehad, en onze conclusie is dat je broertje homo is. Sorry man.
Nu is dit wel te direct en dat mens heeft ook echt tegen hem gezegt dat ie leuk en alles eruitziet maar dat ze niet geintereseerd is in sex... wtf? hij is pissedquote:Hey,
Ik zag je profiel en was eigenlijk benieuwd hoe je verder bent, zullen we een keertje afspreken?
gr. Juancarlos
Hij is pissed dat ze dat denkt of is hij pissed dat hij niet (de eerste keer) krijgt?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:14 schreef Sanchos het volgende:
[..]
Nu is dit wel te direct en dat mens heeft ook echt tegen hem gezegt dat ie leuk en alles eruitziet maar dat ze niet geintereseerd is in sex... wtf? hij is pissed![]()
En je broertje, is die analfabeet? Of heeft een ban op fok of zo? Seriously, waarom vraagt hij het niet gewoon zelf als hij het wil weten?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:48 schreef Sanchos het volgende:
Dat ze dat denkt hahah, sorry, kan er wel om lachen
Je moet ook nooit zo'n berichtje sturen, als eerste regel 'zullen we een keertje afspreken'.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:14 schreef Sanchos het volgende:
hij heeft haar een bericht gestuurd,
met dit erin:
En doen alsof het je broertje is als je het hier post, triple failquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:13 schreef AlmightyArjen het volgende:
Mijn god, één regel als reply op een profiel met daarin ook nog de vraag om wat af te spreken...
double fail
Omdat hij niet voor 1 vraag zich laat aanmelden nerd...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:00 schreef macondo het volgende:
[..]
En je broertje, is die analfabeet? Of heeft een ban op fok of zo? Seriously, waarom vraagt hij het niet gewoon zelf als hij het wil weten?
Komt zo een beetje over als zoals vroeger condooms/seksboekjes/whatever kopen "voor een vriend van mij".
Zoals ik al zei, laat maar, hij heeft haar al een bericht gestuurd, mission's over guys. En die naam... dat is faal als je dat eronder, doe maar gelijk don juan ja, zelf heet ik José, altijd nog beter als Kees of Henk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je moet ook nooit zo'n berichtje sturen, als eerste regel 'zullen we een keertje afspreken'.Zeker niet als je Juancarlos heet.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:18 schreef Sanchos het volgende:
Zoals ik al zei, laat maar, hij heeft haar al een bericht gestuurd, mission's over guys. En die naam... dat is faal als je dat eronder, doe maar gelijk don juan ja, zelf heet ik José, altijd nog beter als Kees of Henk.
Laat aanmelden ook? Kan hij dat ook al niet zelf? Hoe doet hij dat als hij moet pissen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:18 schreef Sanchos het volgende:
[..]
Omdat hij niet voor 1 vraag zich laat aanmelden nerd...
[..]
Zoals ik al zei, laat maar, hij heeft haar al een bericht gestuurd, mission's over guys. En die naam... dat is faal als je dat eronder, doe maar gelijk don juan ja, zelf heet ik José, altijd nog beter als Kees of Henk.
Is hij paygaydates.nl nu alweer zat danquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:14 schreef macondo het volgende:
[..]
Het spijt ons dit je te moeten vertellen. Maar we hebben het er over gehad, en onze conclusie is dat je broertje homo is. Sorry man.
Mij wel toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:08 schreef dawg het volgende:
diegenen die hier zo lopen te patsen geloof ik bij voorbaat al niet.
Hier niet onder de pannen, maar ook weinig te vertellenquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:26 schreef macondo het volgende:
Rustig geworden hier, nu iederen onder de pannen is..
quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:10 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik had eindelijk eens een foto-bewonderaar met een hoge score op locatie (volgens mij komt 90% uit de randstad ofzo) die er ook nog eens goed uit zag. Oneliner gestuurd, na een dag log ik opnieuw in: eerste bericht: oneliner geaccepteerd door x, tweede bericht: je bent uit de contactenlijst van x gegooid.
WTF?Waarschijnlijk had ze de fotocheat gebruikt en vond ze mijn andere foto's niet interessant
Dat altijd nog liever dan een heel leuk gesprek hebben met iemand die in de buurt woont en zodra de fotos zichtbaar zijn er uit gegooid worden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:10 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik had eindelijk eens een foto-bewonderaar met een hoge score op locatie (volgens mij komt 90% uit de randstad ofzo) die er ook nog eens goed uit zag. Oneliner gestuurd, na een dag log ik opnieuw in: eerste bericht: oneliner geaccepteerd door x, tweede bericht: je bent uit de contactenlijst van x gegooid.
WTF?Waarschijnlijk had ze de fotocheat gebruikt en vond ze mijn andere foto's niet interessant
Huh, je bent toch met buurjongen bezig?quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hier niet onder de pannen, maar ook weinig te vertellen
Ik date de laatste tijd alleen buiten datingsites om.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:26 schreef macondo het volgende:
Rustig geworden hier, nu iederen onder de pannen is..
Dat is allang met een sisser afgelopenquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:47 schreef Godshand het volgende:
Huh, je bent toch met buurjongen bezig?
Zoveel valt er niet te vertellen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:12 schreef Silenus het volgende:
Misschien dient de sisser nog even in geuren en kleuren verteld te worden!
Nee niet echt, was weekje druk met andere dingenquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:29 schreef Techno het volgende:
Is dat tactiek of zo, een week niets laten horen?
Ah, oké. Kreeg al een beetje het "je moet minimaal 3 dagen wachten met smsen" idee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:30 schreef Cue_ het volgende:
Nee niet echt, was weekje druk met andere dingen
Maar had wel zoiets van, mocht ie weer tijd hebben dan kan ie ook wel wat van zich laten horen.
Wat voor hobby's hebben we het hier over? En wat betreft die foto's: ik zou niet alleen uitgaansfoto's erop zetten, anders denken ze idd dat je een uitgaansbeest bent...quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:30 schreef Contheo het volgende:
- Ik heb vrij riskante hobby's, wel op niet op profiel?
- Wat voor een foto's? ik heb alleen toevallig uitgaansfoto's, maar ben eigenlijk geen feestbeest.
Uberhaupt, mensen op datingsites denken teveel en zijn daar eigenlijk niet geschikt voor.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:44 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Wat voor hobby's hebben we het hier over? En wat betreft die foto's: ik zou niet alleen uitgaansfoto's erop zetten, anders denken ze idd dat je een uitgaansbeest bent...
Sowieso mensen die binnen 5 minuten over hun ex pratenquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Uberhaupt, mensen op datingsites denken teveel en zijn daar eigenlijk niet geschikt voor.
Ik had er laatst zo 1 op paiq die mn foto had gezien, genomen in het buitenland. En ze was overtuigd dat het ergens was waar haar ex altijd ging kamperen. En daarmee overtuigd dat ik een echte kampeerde/backpacker was. Ik zeg denken.... niet doen.
Cavediving en af en toe rally. Ik wil er geen 'oh kijk mij eens gevaarlijk doen' image aanmeten of meisjes ermee afschrikken, rally valt dan opzich wel mee, maar 1 keer fout crashen zoals kubica en nog meer pech, is het einde verhaal. Cavediving is afhankelijk de situatie. Maar ken 2 mensen die een zuurstofvergiftiging kregen en de pijp uit gingen. Maar zo zijn er nog 10 andere manieren om met cavediving de pijp uit te gaan. Ik zet wel bij hobby's Film's dan maar saai hahah.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:44 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Wat voor hobby's hebben we het hier over? En wat betreft die foto's: ik zou niet alleen uitgaansfoto's erop zetten, anders denken ze idd dat je een uitgaansbeest bent...
Ik denk vaak te moeilijk na met dit soort dingen, dan ga ik juist stomme dingen zeggen/typen. Contact maken heb ik geen moeite mee, maar vaste relatie materiaal is wel even belangrijker.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Uberhaupt, mensen op datingsites denken teveel en zijn daar eigenlijk niet geschikt voor.
Ik had er laatst zo 1 op paiq die mn foto had gezien, genomen in het buitenland. En ze was overtuigd dat het ergens was waar haar ex altijd ging kamperen. En daarmee overtuigd dat ik een echte kampeerde/backpacker was. Ik zeg denken.... niet doen.
Een beetje forceren om dan over hun ex te beginnen lullen, ik ken het ja.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:06 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Sowieso mensen die binnen 5 minuten over hun ex praten. Pathetic
.
Is alleen maar een pluspunt joh. Iedereen doet zich avontuurlijk voor op datingsites, terwijl ze het niet zijn. Jij bent het daadwerkelijk, maar doet je saaier voor dan je bent...quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:07 schreef Contheo het volgende:
[..]
Cavediving en af en toe rally. Ik wil er geen 'oh kijk mij eens gevaarlijk doen' image aanmeten of meisjes ermee afschrikken, rally valt dan opzich wel mee, maar 1 keer fout crashen zoals kubica en nog meer pech, is het einde verhaal. Cavediving is afhankelijk de situatie. Maar ken 2 mensen die een zuurstofvergiftiging kregen en de pijp uit gingen. Maar zo zijn er nog 10 andere manieren om met cavediving de pijp uit te gaan. Ik zet wel bij hobby's Film's dan maar saai hahah.
Dit bedoel ik met te moeilijk nadenkenquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:11 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Is alleen maar een pluspunt joh. Iedereen doet zich avontuurlijk voor op datingsites, terwijl ze het niet zijn. Jij bent het daadwerkelijk, maar doet je saaier voor dan je bent...
Weet ik, was sarcastischquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:14 schreef Silenus het volgende:
Dat soort zoetgevooisde dingen willen vrouwen echt niet horen hoor.
Vraag verkeerd interpreteren en antwoorden, of gewoon er niet op antwoorden. Ik krijg jeuk van dat soort vragen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:10 schreef Contheo het volgende:
Ik ga het erbij zetten![]()
heb net op paiq aangemeld, krijg nu opeens vragen van dames die vragen hoe de ideale dag eruit ziet met hun eruitziet, ligt het aan mij of is dit een beetje jammer?
Een beetje slijmen over paardrij ritjes op het strand en een wijntje bij een picnick...
Dit dus.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:11 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Is alleen maar een pluspunt joh. Iedereen doet zich avontuurlijk voor op datingsites, terwijl ze het niet zijn. Jij bent het daadwerkelijk, maar doet je saaier voor dan je bent...
idd, gewoon zeggen:quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:14 schreef Silenus het volgende:
Dat soort zoetgevooisde dingen willen vrouwen echt niet horen hoor.
Laat alle saaie clichés maar weg.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:47 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
idd, gewoon zeggen:
uitslapen
ontbijt op bed
beetje wandelen door de stad, langs het water, strand, etc.
(ik zeg altijd: s middags voetbalwedstrijd spelen en krappe overwinning uit het vuur slepen, maar chicks willen dat soms niet horen, dus zelf beetje inschatten)
restaurantje pakken
beetje wijn drinken thuis bij de open haard
En keihard krikken
Okay, dat laatste kun je weglaten
Ach beter een cliche en het daadwerkelijk doen, dan een verkeerde indruk afgeven.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:55 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Laat alle saaie clichés maar weg.
Behalve die voetbalopmerking.
Nee, daar ben ik niet zo vanquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:36 schreef Techno het volgende:
Ah, oké. Kreeg al een beetje het "je moet minimaal 3 dagen wachten met smsen" idee.
Maar inderdaad, hij had ook het initiatief kunnen nemen.
Dus jij wil de indruk geven dat je saai en clichématig bent? Nee toch, dat lijstje kan je altijd nog doen met haar, maar dan ben je al een stuk verder.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:58 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ach beter een cliche en het daadwerkelijk doen, dan een verkeerde indruk afgeven.
Ik ben niet saai en clichematig. Dit is voor mij gewoon een chille dag. Als jij daar het etiket saai en clichematig op plakt, so be it.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:07 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dus jij wil de indruk geven dat je saai en clichématig bent? Nee toch, dat lijstje kan je altijd nog doen met haar, maar dan ben je al een stuk verder.
Waarom nog een poging Cue, hij heeft toch niks laten horen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik niet zo van
Doe nog 1 poging als ik zie dat ie thuis zit... maar anders gewoon door
Eens, maar ik zou geen serieus antwoord geven op zo een openingsvraag.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:19 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ik ben niet saai en clichematig. Dit is voor mij gewoon een chille dag. Als jij daar het etiket saai en clichematig op plakt, so be it.
Ik ga iig geen dagen verzinnen op 1 of ander oengaboenga-eiland, met parachuten, tropische vissen, jetski's, bergbeklimmen en andere onzin om zo de indruk te geven dat ik lekker avontuurlijk bent. De chicks die per se dat soort mannen willen zijn vaak zelf retesaai en hopen een man te vinden die het initiatief neemt (omdat ze dat soort avonturen nodig hebben om hun saaie kutleven boeiend te houden). Aan dat soort vrouwen ('nee zeg jij het maar'/ 'weet niet' / 'verzin jij eens iets' / etc.) heb ik al helemaal een hekel, dus dan liever saai en clichematig.
Meer onder het mom dat ik vind dat ie gewoon moet zeggen dat ie geen contact meer wilquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom nog een poging Cue, hij heeft toch niks laten horen?
Ik wil geen contact meerquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meer onder het mom dat ik vind dat ie gewoon moet zeggen dat ie geen contact meer wil
Perfectquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik wil geen contact meer
Nu goed?
neuken dan maar?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Perfectkan ik weer door met m'n leven
Goed planquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goed planSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]Jij bent een dikke italiaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik niet geheel met je eens... Als je laat zien dat je avontuurlijk bent dan trekt dat idd saaie types aan maar ook avontuurlijke types... Maar in mijn ogen is "avontuurlijk" nogal een ruim begrip: sommige mensen vinden het "avontuurlijk" om een rondreis in Azië te maken...quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:19 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik ga iig geen dagen verzinnen op 1 of ander oengaboenga-eiland, met parachuten, tropische vissen, jetski's, bergbeklimmen en andere onzin om zo de indruk te geven dat ik lekker avontuurlijk bent. De chicks die per se dat soort mannen willen zijn vaak zelf retesaai en hopen een man te vinden die het initiatief neemt (omdat ze dat soort avonturen nodig hebben om hun saaie kutleven boeiend te houden). Aan dat soort vrouwen ('nee zeg jij het maar'/ 'weet niet' / 'verzin jij eens iets' / etc.) heb ik al helemaal een hekel, dus dan liever saai en clichematig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |