SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
Ik vind het helemaal niet zo raar dat er zo'n site is... En ja, er komt een bepaald type vrouw op af, hoger opgeleid waarmee je een beetje discussies op niveau kan houden...quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:24 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Die hele slogan alleen voor hogeropgeleiden staat me zo tegen... Volgens mij komt daar ook wel een bepaald type vrouw op af.
Ik snap best dat opleidingsniveau belangrijk is in het selecteren van een date, maar om nou op een site te gaan staan waar laagopgeleiden geen toegang hebben
Het gaat mij niet om de 18 euro. Het lijkt een aardig lege site en als je ergens anders gratis een beter aanbod vindt dan is die 18 euro gewoon door de plee gespoeld. Met het matching systeem vind ik hoogstens zo'n 2-3 vrouwen die ik misschien een bericht zou sturen. Dat vind ik niet echt een grote poel om in te vissen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:18 schreef Homey het volgende:
[..]
Ik ken e-matching wel. Wel een aardige site. Passief lid zijn als man heeft totaal geen zin, het komt bijna niet voor dat vrouwen jou een berichtje sturen. En kom op wat is 18 euro nou, probeer het een paar maandjes, voor een avondje stappen ben je al meer geld kwijt.
Langer lid zijn heeft geen zin ook, want het nadeel is dat de database van actieve leden vrij klein is. Verwacht dus niet dat je de liefde van je leven tegenkomt op zo'n site, maar een leuke impuls aan je sexleven is het zeker wel.
Ik snap wat je bedoelt. Hangt er wel een beetje vanaf welke stad je kijkt. Bij e-matching had Amsterdam best veel inschrijvingen, maar kleinere steden als arnhem of zwolle heb je weinig aan die site, daarvoor is het ledenaantal gewoon echt te beperkt. En ja dan is zelfs 18 euro verspilling.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:58 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de 18 euro. Het lijkt een aardig lege site en als je ergens anders gratis een beter aanbod vindt dan is die 18 euro gewoon door de plee gespoeld. Met het matching systeem vind ik hoogstens zo'n 2-3 vrouwen die ik misschien een bericht zou sturen. Dat vind ik niet echt een grote poel om in te vissen.
Bedoel je dat laatste gewoon qua datingsites in het algemeen of specifiek e-matching? Ik ben ook niet op zoek naar one night stands of iets dergelijks. Het liefst vind ik dus ook gewoon vrouwen die een serieuzere kijk hebben op dit alles.
En zit daar wat tussen dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmm, tip van de dag voor paiq. Veel zelf de foto's bewonderen, dan komen de oneliners vanzelf binnen.
Je eigen foto's bewonderen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmm, tip van de dag voor paiq. Veel zelf de foto's bewonderen, dan komen de oneliners vanzelf binnen.
Ik zou mezelf meteen bij me uitnodigenquote:
Ik heb er halverwege die 50 foto's altijd al wel weer genoeg van...quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Loverboys zou per definitie wel een wijze les voor veel mensen hier zijn vermoed ikquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:41 schreef Silenus het volgende:
Oh god, nederland 3 nu...over een internetdate.
Hahaha dit is wel een beetje pijnlijk hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Loverboys zou per definitie wel een wijze les voor veel mensen hier zijn vermoed ik.
Ik zit eigenlijk heel vaak 'dit kan geen echte foto zijn'... of 'nee, neeeej' of 'sja is dit nou leuker of minder leuk, sja echt leuk niet'quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:25 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik heb er halverwege die 50 foto's altijd al wel weer genoeg van...
Dat had je de bachelor moeten kijken.. Verschrikkelijk!quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hahaha dit is wel een beetje pijnlijk hoor.
edit: ik zit echt van plaatsvervangende schaamte nu onder mijn bureau, dit kan niet waar zijn.![]()
Is er een datingprogramma dat niet verschrikkelijk is?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:38 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat had je de bachelor moeten kijken.. Verschrikkelijk!
hoe heette dat programma met rolf wouters ook alweer?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is er een datingprogramma dat niet verschrikkelijk is?
Geen idee, ken alleen wedden datquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
hoe heette dat programma met rolf wouters ook alweer?
Bij wat voor foto's heb je dat dan? Kom dat zelf eigenlijk bar weinig tegen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk heel vaak 'dit kan geen echte foto zijn'... of 'nee, neeeej' of 'sja is dit nou leuker of minder leuk, sja echt leuk niet'
Heel erg lelijk: 'dit kan geen echte foto zijn, dit moet van een site komen met gesoepte lelijke mensenfoto's 'quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bij wat voor foto's heb je dat dan? Kom dat zelf eigenlijk bar weinig tegen.
Hehe, dan zal dat systeem wel enigszins mensen matchen met dezelfde cijfersquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Heel erg lelijk: 'dit kan geen echte foto zijn, dit moet van een site komen met gesoepte lelijke mensenfoto's '
Veel dezelfde uitziende dames, doosje doorsnee: 'Nee, neeej'
Onder de middelmaat dames: 'Sja is die nou knapper dan die of niet, who gives a shit eigenlijk...'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |