abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98517589
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq /
next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
Pepper
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpgfok02.jpgskipperdepip.jpgt-seven.gif231981622_5_60s2.JPGneelix-small.jpgperfectday.jpgPAdv.jpgstanger_img.jpgavatar_AR60x60_2.gifMAYER.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP kan je hier vinden.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_98517620
Aangezien er geen nieuwe weer geopend! Hierbij het volgende deel!
pi_98518830
Laaste post:

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:24 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Die hele slogan alleen voor hogeropgeleiden staat me zo tegen... Volgens mij komt daar ook wel een bepaald type vrouw op af.

Ik snap best dat opleidingsniveau belangrijk is in het selecteren van een date, maar om nou op een site te gaan staan waar laagopgeleiden geen toegang hebben :')
Ik vind het helemaal niet zo raar dat er zo'n site is... En ja, er komt een bepaald type vrouw op af, hoger opgeleid waarmee je een beetje discussies op niveau kan houden...
pi_98519411
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:18 schreef Homey het volgende:

[..]

Ik ken e-matching wel. Wel een aardige site. Passief lid zijn als man heeft totaal geen zin, het komt bijna niet voor dat vrouwen jou een berichtje sturen. En kom op wat is 18 euro nou, probeer het een paar maandjes, voor een avondje stappen ben je al meer geld kwijt.
Langer lid zijn heeft geen zin ook, want het nadeel is dat de database van actieve leden vrij klein is. Verwacht dus niet dat je de liefde van je leven tegenkomt op zo'n site, maar een leuke impuls aan je sexleven is het zeker wel.
Het gaat mij niet om de 18 euro. Het lijkt een aardig lege site en als je ergens anders gratis een beter aanbod vindt dan is die 18 euro gewoon door de plee gespoeld. Met het matching systeem vind ik hoogstens zo'n 2-3 vrouwen die ik misschien een bericht zou sturen. Dat vind ik niet echt een grote poel om in te vissen. :')

Bedoel je dat laatste gewoon qua datingsites in het algemeen of specifiek e-matching? Ik ben ook niet op zoek naar one night stands of iets dergelijks. Het liefst vind ik dus ook gewoon vrouwen die een serieuzere kijk hebben op dit alles.

Het concept van e-matching trok me in ieder geval wel een beetje. Het interesseert me niet veel hoe knap iemand is, ze moet gewoon niet dom zijn. Het lijkt alleen gewoonweg leeg te zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door Xeanor op 22-06-2011 19:10:21 ]
pi_98521611
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:58 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Het gaat mij niet om de 18 euro. Het lijkt een aardig lege site en als je ergens anders gratis een beter aanbod vindt dan is die 18 euro gewoon door de plee gespoeld. Met het matching systeem vind ik hoogstens zo'n 2-3 vrouwen die ik misschien een bericht zou sturen. Dat vind ik niet echt een grote poel om in te vissen. :')

Bedoel je dat laatste gewoon qua datingsites in het algemeen of specifiek e-matching? Ik ben ook niet op zoek naar one night stands of iets dergelijks. Het liefst vind ik dus ook gewoon vrouwen die een serieuzere kijk hebben op dit alles.

Ik snap wat je bedoelt. Hangt er wel een beetje vanaf welke stad je kijkt. Bij e-matching had Amsterdam best veel inschrijvingen, maar kleinere steden als arnhem of zwolle heb je weinig aan die site, daarvoor is het ledenaantal gewoon echt te beperkt. En ja dan is zelfs 18 euro verspilling.

En wat betreft het andere puntje, ik kan alleen spreken voor e-matching, want ervaringen met andere sites heb ik niet, en vanuit het perspectief van een man (wat ik ben) maar als je de oproepen van die vrouwen leest wordt alles flink gedownplayed. "ben even aan het kijken", "ben nieuwsgierig", "ben niet direct op zoek maar je weet maar nooit" etc etc dat soort teksten. En ook vaak van: "ben heel gelukkig met mijn leven, heb alles, ben zelfstandig maar er ontbreekt een puzzelstukje"... blablabla ....

Maar geloof mij nou maar, die meiden hebben een hele diepe wens om verliefd te worden en aan de man te geraken, in werkelijkheid zijn ze echt zat om single te zijn (uitzonderingen daargelaten). Dus dat weet je als je een meid ontmoet via die site. Wat je ervan maakt is up to you....
pi_98522261
Hmmm, tip van de dag voor paiq. Veel zelf de foto's bewonderen, dan komen de oneliners vanzelf binnen.
pi_98522372
quote:
17s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmm, tip van de dag voor paiq. Veel zelf de foto's bewonderen, dan komen de oneliners vanzelf binnen.
En zit daar wat tussen dan?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  woensdag 22 juni 2011 @ 20:00:26 #8
141482 Q.
JurassiQ
pi_98522739
quote:
Je eigen foto's bewonderen? :9
For great justice!
pi_98523849
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:00 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik zou mezelf meteen bij me uitnodigen ^O^
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_98524192
quote:
Ik heb er halverwege die 50 foto's altijd al wel weer genoeg van...
pi_98524283
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:00 schreef Q. het volgende:

[..]

Tuurlijk, jij fapt ook wat af op mijn foto's
  woensdag 22 juni 2011 @ 20:41:03 #12
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_98525001
Oh god, nederland 3 nu...over een internetdate. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_98525325
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:41 schreef Silenus het volgende:
Oh god, nederland 3 nu...over een internetdate. :')
Loverboys zou per definitie wel een wijze les voor veel mensen hier zijn vermoed ik :Y).
I was an atheist until I realized I was God
  woensdag 22 juni 2011 @ 20:47:14 #14
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_98525366
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:46 schreef kastanova het volgende:

[..]

Loverboys zou per definitie wel een wijze les voor veel mensen hier zijn vermoed ik :Y).
Hahaha dit is wel een beetje pijnlijk hoor.

edit: ik zit echt van plaatsvervangende schaamte nu onder mijn bureau, dit kan niet waar zijn. :')
pi_98527632
Oh. My. God. Wat een slecht programma. :')
  woensdag 22 juni 2011 @ 21:23:13 #16
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_98527843
Haha ik heb drie kwartier heerlijk gelachen.
  woensdag 22 juni 2011 @ 21:37:16 #17
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98528781
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:25 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Ik heb er halverwege die 50 foto's altijd al wel weer genoeg van...
Ik zit eigenlijk heel vaak 'dit kan geen echte foto zijn'... of 'nee, neeeej' of 'sja is dit nou leuker of minder leuk, sja echt leuk niet'
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_98528873
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:47 schreef Silenus het volgende:

[..]

Hahaha dit is wel een beetje pijnlijk hoor.

edit: ik zit echt van plaatsvervangende schaamte nu onder mijn bureau, dit kan niet waar zijn. :')
Dat had je de bachelor moeten kijken.. Verschrikkelijk!
pi_98529111
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:38 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dat had je de bachelor moeten kijken.. Verschrikkelijk!
Is er een datingprogramma dat niet verschrikkelijk is?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  woensdag 22 juni 2011 @ 21:44:11 #20
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98529208
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Is er een datingprogramma dat niet verschrikkelijk is?
hoe heette dat programma met rolf wouters ook alweer?
pi_98529344
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:44 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

hoe heette dat programma met rolf wouters ook alweer?
Geen idee, ken alleen wedden dat
14 SHADES OF GREY
pi_98529428
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:37 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik zit eigenlijk heel vaak 'dit kan geen echte foto zijn'... of 'nee, neeeej' of 'sja is dit nou leuker of minder leuk, sja echt leuk niet'
Bij wat voor foto's heb je dat dan? Kom dat zelf eigenlijk bar weinig tegen.
  woensdag 22 juni 2011 @ 21:47:45 #23
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98529457
Liefde op het eerste gezicht.

Vergeet ook 'op goed geluk' niet met Carry Tefsen
  woensdag 22 juni 2011 @ 21:49:41 #24
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98529560
quote:
17s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:47 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Bij wat voor foto's heb je dat dan? Kom dat zelf eigenlijk bar weinig tegen.
Heel erg lelijk: 'dit kan geen echte foto zijn, dit moet van een site komen met gesoepte lelijke mensenfoto's '
Veel dezelfde uitziende dames, doosje doorsnee: 'Nee, neeej'
Onder de middelmaat dames: 'Sja is die nou knapper dan die of niet, who gives a shit eigenlijk...'
pi_98529632
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:49 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Heel erg lelijk: 'dit kan geen echte foto zijn, dit moet van een site komen met gesoepte lelijke mensenfoto's '
Veel dezelfde uitziende dames, doosje doorsnee: 'Nee, neeej'
Onder de middelmaat dames: 'Sja is die nou knapper dan die of niet, who gives a shit eigenlijk...'
Hehe, dan zal dat systeem wel enigszins mensen matchen met dezelfde cijfers :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')