SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Syndroom van down volgens mijquote:Oh en hoe heet zo iets ook alweer, dat als je de letters door elkaar husselt je iets (anders) krijgt?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:00 schreef Driepink het volgende:
Get the question?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
8...9...10quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:00 schreef Driepink het volgende:
Ik zag net een vrachtwagen voor me rijden op de snelweg, met het kenteken: OG-80-NT.
Hierdoor moest ik denken aan Fok! gerelateerde internetaliassen.
Ben ik nu verslaafd?hosselen jwzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hey ik ben tim
Ik herken mijne en die van Tong80.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:00 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ben benieuwd van welke users die aliassen zijn.
tonggram...?quote:Oh en hoe heet zo iets ook alweer, dat als je de letters door elkaar husselt je iets (anders) krijgt?
08gnot denk ikquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:00 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ben benieuwd van welke users die aliassen zijn.
Maickeltjequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |