SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierThe view from nowhere.
Het via-via netwerk loopt bij mij ook heel erg stroef helaas... hopelijk komt dit nog.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
En die via-via-connecties moet ik dan tijdens een bijbaantje opdoen of "met een hobbie"?
Ingewikkeld zeg, altijd maar die hobbie.
Ook een hobby moet je niet als middel gebruiken, maar echt leuk vinden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
En die via-via-connecties moet ik dan tijdens een bijbaantje opdoen of "met een hobbie"?
Ingewikkeld zeg, altijd maar die hobbie.
Ojaquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:01 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ook een hobby moet je niet als middel gebruiken, maar echt leuk vinden.
Bijvoorbeeld:quote:
Jij vindt vast wel dingen leuk. Bijvoorbeeld fotografie of ...... Noem eens wat? Wat vind je leuk en zou je (beter) willen kunnen?quote:
Nee, alles berust op hoe mensen aankijken tegen ervaringen, niet de ervaringen zelf.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:56 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar zelfvertouwen zit ook tussen de oren. Hoe is dat in het hoofd terecht gekomen?
Alles berust op de ervaringen van mensen. Als een ervaring positief is dat bevorderd het je zelfvertouwen. Als een ervaring negatief is, dan ondermijnt het je zelfvertouwen. Mensen doen net alsof positieve ervaring leerzaam zijn en negatieve ervaringen je op verkeerde gedachtes brengen. Maar negetieve ervaringen zijn even reeel als positieve.
Nee totaal niet. Jij doelt op het stukje, de rest komt van zelf.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:29 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Staat enigszins haaks op je standpunt in een discussie die wij eerder hadden. Desalnietemin; goed om te horen dat je je leven zo hebt kunnen veranderen. Respect.
jaren eigelijk wel. Heb er prof hulp bij gehad maar hoe of wat weet noet echt zo goed meer. Middelbare school ging goed. Want als een lom kind deed ik gewoon goed mee op een normale middelbare school. En had altijd een bewijs drang. Wat nou ik kan het niet! Ik kan alles en zullen ze zien ook.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:33 schreef deelnemer het volgende:
Wat heb je eraan gedaan, hoe ging dat en hoe lang heeft dat al met al geduurd?
Deels ja. Ga niet iemand vertellen hoe het moet terwijl me zelf te laf bent om iets te ondernemen.quote:Wel raar dan om iemands angsten zo tegen iemand te gebruiken. Als je dus iets niet durft, moet je dan voortaan maar je mond houden?
Denk dat dit wel een van de moeilijkere dingen in het leven zijn trouwens. Volgens mij zijn er veel mensen die zich daar nooit mee bezig zullen houden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, alles berust op hoe mensen aankijken tegen ervaringen, niet de ervaringen zelf.
Stel, iemand roept op straat ''sukkel'' tegen je, dan zorgt dat woord er niet direct voor dat jij je kut voelt, je eigen reactie op dat woord zorgt ervoor dat je je kut voelt.
En die eigen reactie kun je leren sturen.
maar als je oprecht gelooft dat je ook daadwerkelijk een sukkel bent dan ga je jezelf een hele poos eigenlijk 'voorliegen' totdat het veranderd? Weet het niet hoor, je blijft er bewust van dat die gedachte wordt gemaakt om jezelf wat anders aan te leren...quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, alles berust op hoe mensen aankijken tegen ervaringen, niet de ervaringen zelf.
Stel, iemand roept op straat ''sukkel'' tegen je, dan zorgt dat woord er niet direct voor dat jij je kut voelt, je eigen reactie op dat woord zorgt ervoor dat je je kut voelt.
Dat is het ook wel, en het is ook niet zo dat je op het punt zal komen dat je ALLES kunt rationaliseren en je gevoelens en gedachtes exact kunt sturen, maar alle beetjes helpen imo.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Denk dat dit wel een van de moeilijkere dingen in het leven zijn trouwens. Volgens mij zijn er veel mensen die zich daar nooit mee bezig zullen houden.
Mja, want je hebt jezelf toch ook voorgelogen dat je een sukkel bent ?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:14 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
maar als je oprecht gelooft dat je ook daadwerkelijk een sukkel bent dan ga je jezelf een hele poos eigenlijk 'voorliegen' totdat het veranderd? Weet het niet hoor, je blijft er bewust van dat die gedachte wordt gemaakt om jezelf wat anders aan te leren...
Haha, die kan ik beamen; al is het in begin wel irritant om bijvoorbeeld te horen dat je houding niet open genoeg is en dergelijke...quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:11 schreef ook_gek het volgende:
Tevens ben ik in de horeca gaan werken en dat was geweldig. Je komt in contact met mensen en je leert van zelf hoe je moet gedragen. Dat is echt perfect voor je sociale vaardigheden.
Zeker. Je kunt erboven gaan staan. Maar als anderen dat niet doen .... Je blijft daarin toch afhankelijk van het oordeel van anderen. Deze meeste tips hier, gaan over jezelf aanpassen aan de waardering van anderen. Doe wat goed in de markt ligt. Hoe sterk is dat? Zelfs als je daarmee succesvol bent.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik denk dat je de instelling moet hebben dat het je niks uit maakt wat mensen van je denken en vinden. Als je zelf maar tevreden bent.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Denk dat dit wel een van de moeilijkere dingen in het leven zijn trouwens. Volgens mij zijn er veel mensen die zich daar nooit mee bezig zullen houden.
Rationeel gezien... ja. Wat ik zou doen... net doen alsof ik erboven sta; niet op ingaan. Denk dat het echter wel even blijft hangen om het zo te zeggen. Wat vele mensen om mij heen zouden doen... haantjes gedrag vertonen en er tegenin gaan... tja, wat is beter?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:18 schreef formerjellybean het volgende:
joh dat iemand jou een sukkel vind is niet het standpunt van de hele wereld , maar van 1 persoon.
Als je weet wie je zelf bent en jezelf waardeert trek je niets aan van een zo'n mening en laat je degene gewoon links liggen, voor elke persoon die je niet waardeert is er een andere die je wel waardeerd
Schijt aan de mening van anderen hebben en haantjesgedrag zijn twee verschillende dingen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:20 schreef Axel1988 het volgende:
Rationeel gezien... ja. Wat ik zou doen... net doen alsof ik erboven sta; niet op ingaan. Denk dat het echter wel even blijft hangen om het zo te zeggen. Wat vele mensen om mij heen zouden doen... haantjes gedrag vertonen en er tegenin gaan... tja, wat is beter?
Ik heb gewoon het idee dat de meeste mensen de discussie aangaan wanneer ze sukkel genoemd worden. Ik zelf doe dat nooit; weet niet waarom.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Schijt aan de mening van anderen hebben en haantjesgedrag zijn twee verschillende dingen.
Dat lijkt me een redelijk genuanceerd standpunt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:23 schreef Bittere_Bal het volgende:
iemands zelfbeeld wordt toch altijd voor een deel gevormd door de mensen om hem of haar heen? je kan niet alles uit je zelf halen. Ben het er wel mee eens dat het de vraag is wat je ermee doet, oftewel laat het je zelfbeeld/eigenwaarde teveel beïnvloeden..
Dan denk ik gewoon fijn voor je, mij boeit het verder niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:24 schreef Axel1988 het volgende:
Ik heb gewoon het idee dat de meeste mensen de discussie aangaan wanneer ze sukkel genoemd worden. Ik zelf doe dat nooit; weet niet waarom.
Daar heb ik ook moeite mee. Er worden in dit topic ook vaak negatieve labels op mensen geplakt. Als je dat laat lopen dan drijven ze je een hoekje in. Als je er tegenin gaat dan ben je lichtgeraakt en lijkt het ook een zwak punt. De oplossing, lijkt mij, is om dat negatieve labels plakken aan te vallen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:24 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het idee dat de meeste mensen de discussie aangaan wanneer ze sukkel genoemd worden. Ik zelf doe dat nooit; weet niet waarom.
Voor een deel ja, maar dan moet je wel heel goed bekijken van wie je een mening aanneemt, en van wie niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:23 schreef Bittere_Bal het volgende:
iemands zelfbeeld wordt toch altijd voor een deel gevormd door de mensen om hem of haar heen? je kan niet alles uit je zelf halen. Ben het er wel mee eens dat het de vraag is wat je ermee doet, oftewel laat het je zelfbeeld/eigenwaarde teveel beïnvloeden..
Precies, dat dus.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Voor een deel ja, maar dan moet je wel heel goed bekijken van wie je een mening aanneemt, en van wie niet.
Halve vreemden (lees : degene die je aan gaat spreken in een kroeg) kennen je niet eens, als zo iemand je uit zou lachen als je diegene hebt aangesproken, wat heeft dat nou daadwerkelijk voor invloed op wie jij bent en hoe je jezelf ziet ?
ik vond de waterpijp heel leuk deelnemerquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:04 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Jij vindt vast wel dingen leuk. Bijvoorbeeld fotografie of ...... Noem eens wat? Wat vind je leuk en zou je (beter) willen kunnen?
Dat zijn toch geen hobbysquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik vond de waterpijp heel leuk deelnemer
en lachen en knuffelen vind ik ook altijd heel fijn
Schilderen, tekenen, skaten, knutselen, modelbouwen, kantklossen, punikken. Dat soort dingen bedoelt deelnemer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
en lachen en knuffelen vind ik ook altijd heel fijn
Welke waterpijp?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat moet je zien als de spinoff van ..... Binnen iedere goede sociale omgeving wordt het met momenten gezellig en warm.quote:en lachen en knuffelen vind ik ook altijd heel fijn
Of je kiest de verkeerde personen uit om mee om te gaan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:38 schreef Bittere_Bal het volgende:
klopt, maar stel dat je merendeel van de tijd wordt afgewezen dan zou je je toch wat moeten gaan aantrekken van die mening van anderen, hoe triviaal dan ook, omdat je anders niets aan je eigen gedrag/uiterlijk gaat doen. Dan heeft het geen zin om maar te blijven geloven in je altijd positieve zelfbeeld en je mantra van "ik ben sowieso een leuk persoon en je neemt me maar hoe ik ben". In sommige gevallen is dat helaas helaas echt niet genoeg.....(beetje advocaat van de duivel nu, maar toch..)
Precies. Afstemmen is onvermijdelijk. En de verhouding tussen je eigen koers varen en je afstemmen is het probleem. Als je een sterke positie inneemt, pakt die verhouding gunstig uit. Zoniet dan wordt het meelopen of afzonderen. Daarom moet je je positie versterken. Maar dat probeert iedereen en niet iedereen kan een sterke positie innemen. Zo wordt het strijdt en daarom zeiken mensen elkaar af.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:38 schreef Bittere_Bal het volgende:
klopt, maar stel dat je merendeel van de tijd wordt afgewezen dan zou je je toch wat moeten gaan aantrekken van die mening van anderen, hoe triviaal dan ook, omdat je anders niets aan je eigen gedrag/uiterlijk gaat doen. Dan heeft het geen zin om maar te blijven geloven in je altijd positieve zelfbeeld en je mantra van "ik ben sowieso een leuk persoon en je neemt me maar hoe ik ben". In sommige gevallen is dat helaas helaas echt niet genoeg.....(beetje advocaat van de duivel nu, maar toch..)
Maar het is geen exacte wetenschap he, het is niet zo dat je geen leuk persoon bent als iemand je afwijst, vaak ben je gewoon niet het type waar de ander naar zoekt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:38 schreef Bittere_Bal het volgende:
die van mijn vroegere vriendin deelnemerquote:
oh... zijn dat jouw eigen hobby's?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Schilderen, tekenen, skaten, knutselen, modelbouwen, kantklossen, punikken. Dat soort dingen bedoelt deelnemer.
Meen je dit nou echt of niet?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
die van mijn vroegere vriendin deelnemer
[..]
oh... zijn dat jouw eigen hobby's?
ik vind die dingen een beetje saai om uit te voeren
toen ik jong was, hield ik nog wel van postzegels inplakken en munten verzamelen
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
die van mijn vroegere vriendin deelnemer
toen ik jong was, hield ik nog wel van postzegels inplakken en munten verzamelen
/hapquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik was toen nog jong Technoquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:51 schreef Techno het volgende:
[..]
/hap
Ja, dat zijn mijn hobby's. En postzegels en munten zijn zeker niet saai?
mooie gedachte, maar niet iedereen is even 'leuk'. Het is een feit dat de een nu eenmaal aantrekkelijker is dan de ander (of dat nou uiterlijk, uitstraling of een combinatie is). Die mening zal per persoon verschillen (het blijft iets subjectiefs) maar iemand die over het algemeen aantrekkelijk wordt gevonden zal ook gewoon meer positieve reacties ontvangen. En dat is echt niet alleen door zijn positieve zelfbeeld..quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar het is geen exacte wetenschap he, het is niet zo dat je geen leuk persoon bent als iemand je afwijst, vaak ben je gewoon niet het type waar de ander naar zoekt.
Goede tip!quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:56 schreef ook_gek het volgende:
Voor de mensen die sociaal willen zijn.
Zondag parkpop met tien duizende mensen. Is gratis in den haag. Perfect om te oefenen, muziek te luisteren
Drankje er bij en gaaaaan
er is bier, das een plus. Misschien als het tot 's avonds doorgaat dat ik er ben. Overdag heb ik een wedstrijd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:56 schreef ook_gek het volgende:
Voor de mensen die sociaal willen zijn.
Zondag parkpop met tien duizende mensen. Is gratis in den haag. Perfect om te oefenen, muziek te luisteren
Drankje er bij en gaaaaan
Dat is al 1 mogelijkheid. Nu nog een paar. Waar is het gezellig?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
maar hee ik vind jouw hobby's natuurlijk niet echt saai-saai.. ik bedoel, als iemand mij zou uitnodigen om te punniken, zou ik dat best doen, vanwege de gezelligheid
oh darten vind ik trouwens leuk
Mijn hobby is stappenquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik was toen nog jong Techno
maar hee ik vind jouw hobby's natuurlijk niet echt saai-saai.. ik bedoel, als iemand mij zou uitnodigen om te punniken, zou ik dat best doen, vanwege de gezelligheid
oh darten vind ik trouwens leuk
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat let je om je bij een vereniging aan te melden?
Klopt allemaal wat je zegt, maar ook die aantrekkelijke mensen worden weleens afgewezen hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:58 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
mooie gedachte, maar niet iedereen is even 'leuk'. Het is een feit dat de een nu eenmaal aantrekkelijker is dan de ander (of dat nou uiterlijk, uitstraling of een combinatie is). Die mening zal per persoon verschillen (het blijft iets subjectiefs) maar iemand die over het algemeen aantrekkelijk wordt gevonden zal ook gewoon meer positieve reacties ontvangen. En dat is echt niet alleen door zijn positieve zelfbeeld..
Ga dan tennissen ofzo, sheez.quote:
Of ga gewoon een keer meedoen, als het niks is stop je, en als het wel iets blijkt te zijn heb je een nieuwe hobby.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:07 schreef ook_gek het volgende:
Goede vriendin van me dart en haar dart team zit vol mooie vrouwen
Weet je waarom ik het zo leuk vond? Ik gooide ze telkens allemaal precies naast het bord haha en ze moesten allemaal lachen omdat ik Raymond van B. na ging doen, zoals in koefnoen toen. Haha en ik gooide ze zo heel "pittig" en toen zeiden ze: "So, wil je iemand doodhebben ofzo?". Ja en in de andere hand stond ik dan met een glas wijn haha.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:07 schreef ook_gek het volgende:
Goede vriendin van me dart en haar dart team zit vol mooie vrouwen
Ik denk dat ze dan op een club op een gegeven moment de pijltjes in jou gaan gooien......quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Weet je waarom ik het zo leuk vond? Ik gooide ze telkens allemaal precies naast het bord haha en ze moesten allemaal lachen omdat ik Raymond van B. na ging doen, zoals in koefnoen toen. Haha en ik gooide ze zo heel "pittig" en toen zeiden ze: "So, wil je iemand doodhebben ofzo?". Ja en in de andere hand stond ik dan met een glas wijn haha.
Dat was zo'n leuke avond!!
Jouw woordkeus en zinsbouw, legendarischquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Weet je waarom ik het zo leuk vond? Ik gooide ze telkens allemaal precies naast het bord haha en ze moesten allemaal lachen omdat ik Raymond van B. na ging doen, zoals in koefnoen toen. Haha en ik gooide ze zo heel "pittig" en toen zeiden ze: "So, wil je iemand doodhebben ofzo?". Ja en in de andere hand stond ik dan met een glas wijn haha.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik stel me nu zo'n stem voor als die Britt, van echte meisjes in de jungle...het gaat bijna wat hebbenquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jouw woordkeus en zinsbouw, legendarisch![]()
Je was aan het entertainen ipv darten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
waar zijn de plekken waar je kan stappen met dartborden? en kan je dan mensen ontmoeten en gaan darten?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan op een club op een gegeven moment de pijltjes in jou gaan gooien......
Maak van stappen je hobby
Ditquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:20 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
[..]
ik stel me nu zo'n stem voor als die Britt, van echte meisjes in de jungle...het gaat bijna wat hebben
En gaat het je daarom?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
waar zijn de plekken waar je kan stappen met dartborden? en kan je dan mensen ontmoeten en gaan darten?
ik wil nu ook gaan darten
laat maar, ik heb een dartbord thuis bedenk ik me net..... kan ik "fijn" alleen darten als het me daarom gaat
Kroegen zat waar je kan darten. Leer je mensen kennen en kan je drankje doen. Gaat de kroeg dicht vraag je waar gaan we heen? Er is altijd wel iemand die zegt ga mee en je bent op stap.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
waar zijn de plekken waar je kan stappen met dartborden? en kan je dan mensen ontmoeten en gaan darten?
ik wil nu ook gaan darten
laat maar, ik heb een dartbord thuis bedenk ik me net..... kan ik "fijn" alleen darten als het me daarom gaat
Sportverenigingen zat.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:31 schreef deelnemer het volgende:
http://rotterdam.digicity.nl/Hobby-Verenigingen/
Haha, daar wordt ik ook niet vrolijk van.
Lant, wat vind je eigen sierraden maken?
En jongerenverenigingen/instellingen, muziekscholen (ga een instrument bespelen!) of iets anders cultureels.quote:
Met het tuig gaat het nog als vanouds.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:10 schreef Keep_Walking het volgende:
Hai gais. Hoe gaat het met jullie allemaal?
Gaar.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:10 schreef Keep_Walking het volgende:
Hai gais. Hoe gaat het met jullie allemaal?
Goed, redelijk goed. Morgen heb ik mijn laatste tentamen dan heb ik twee maanden vakantie. Als ik over twee weken een voldoende voor alles haalt, dan trakteer ik jullie allemaal hotwings bij KFC.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:12 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Met het tuig gaat het nog als vanouds.![]()
![]()
Hoe gaat het me jou?
Bah KFC.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:17 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Goed, redelijk goed. Morgen heb ik mijn laatste tentamen dan heb ik twee maanden vakantie. Als ik over twee weken een voldoende voor alles haalt, dan trakteer ik jullie allemaal hotwings bij KFC.
Iets bijzonders gebeurt hier?
Mooi, je bent bijna klaar voor dit jaar rechten. Welk jaar heb je nu afgerond?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:17 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Goed, redelijk goed. Morgen heb ik mijn laatste tentamen dan heb ik twee maanden vakantie. Als ik over twee weken een voldoende voor alles haalt, dan trakteer ik jullie allemaal hotwings bij KFC.
Iets bijzonders gebeurt hier?
Congratulations. Je scoort het ene succes na het andere Mpj.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:19 schreef Mpj het volgende:
Het is off topic maar ik moet het delen.. Ik ben aangenomen bij de winkel Men at work.Nu heb ik twee baantjes..
Moeten we daar niet eens een overzichtje van maken?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:22 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Mooi, je bent bijna klaar voor dit jaar rechten. Welk jaar heb je nu afgerond?
Er zijn een paar steltjes ontstaan binnen het topic. Dat zegt wel dat je zelf op de vierkante meter al koppeltjes kunt krijgen. Daarvoor hoef je de wereldzeeen niet te trotseren, op zoek naar de ene ware. En Strawberry praat nog steeds over je, dus daar heb je indruk op gemaakt.
Ja, ik heb haar laatst ook gegroet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:22 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Mooi, je bent bijna klaar voor dit jaar rechten. Welk jaar heb je nu afgerond?
Er zijn een paar steltjes ontstaan binnen het topic. Dat zegt wel dat je zelf op de vierkante meter al koppeltjes kunt krijgen. Daarvoor hoef je de wereldzeeen niet te trotseren, op zoek naar de ene ware. En Strawberry praat nog steeds over je, dus daar heb je indruk op gemaakt.
Gefeliciflapstaart. ik moet ook een baan zoeken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:19 schreef Mpj het volgende:
Het is off topic maar ik moet het delen.. Ik ben aangenomen bij de winkel Men at work.Nu heb ik twee baantjes..
Je hebt geen wederhelft daarom zit je hier toch?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:26 schreef S95Sedan het volgende:
Ik heb helemaal geen wederhelft
Dus een beetje jammer weer
Omdat ik meelurktequote:Op woensdag 22 juni 2011 18:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt geen wederhelft daarom zit je hier toch?
De meet was 9 man sterk en gezellig. Het was mooi / warm meer. 'S middags in het park gezeten en 's avonds uit eten gegaan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:25 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, ik heb haar laatst ook gegroet.
Ik zit nu in de tweede jaar, maar wat ik vooral wilde doen was mijn P halen. En als het lukt, ook nog de vakken van de tweede jaar. Dan loop ik geen vertraging op.
Hoe was de meet? En welke stelletjes zijn er ontstaan?
Haha, wel doen, en als je bijv. in een bekende kleding/schoenenwinkel gaat werken, kom je sowieso leuke meiden tegen waar je ook mee in contact komt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Gefeliciflapstaart. ik moet ook een baan zoeken.
Alleen heb daar niet echt zin in.
Nou ja er zit hier een Primark al denk ik niet dat daar aan de slag kan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:30 schreef Mpj het volgende:
[..]
Haha, wel doen, en als je bijv. in een bekende kleding/schoenenwinkel gaat werken, kom je sowieso leuke meiden tegen waar je ook mee in contact komt.
haha MLiG iaanse toestanden in Japan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:32 schreef S95Sedan het volgende:
Suïcidale puber gered door kussende vreemdelinge
Opzich welvan die meid.
Hee, als het hem aan een leuke meid helptquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:34 schreef deelnemer het volgende:
[..]
haha MLiG iaanse toestanden in Japan.
Wat doe je nou je brengt MLIG en benzin op vreemde gedachten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:32 schreef S95Sedan het volgende:
Opzich welvan die meid.
Hahahaha je woont in Hoofddorp of Rotterdam?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja er zit hier een Primark al denk ik niet dat daar aan de slag kan.
Als je ziet wat voor een invasie van vrouwen en breezersletjes het op zaterdagmiddag is, echt ongelooflijk.
Het eerste, heel jong Hoofddorp wil daar wel werken denk ik.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:35 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hahahaha je woont in Hoofddorp of Rotterdam?
Maar dat is sowieso een cheap winkel maar komen wel heel veel chicks (ook breezersletten), maar dan kom je sowieso in contact aangezien er altijd wel vragen zijn..
![]()
Ik zou 't doen, heel vrouwelijk Nederland gaat daarheen.
Juist niet joh. Woon hier pas net dus daarom wil ik juist een baan met veel collega's. Want ik ken totaal niemand hier.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:37 schreef S95Sedan het volgende:
Kan je beter in een wat kleinere winkel gaan werken.
Dan leer je ze minder persoonlijk kennen, van iedereen een klein beetje. Juist bij een wat kleinere winkel is dat weer beter.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Juist niet joh. Woon hier pas net dus daarom wil ik juist een baan met veel collega's. Want ik ken totaal niemand hier.
Tsja dan heb je 6 collega blijken het allemaal eikels te zijn heb je er ook weer niks aan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan leer je ze minder persoonlijk kennen, van iedereen een klein beetje. Juist bij een wat kleinere winkel is dat weer beter.
Als je mensen wilt leren kennen moet je positief denken. Gewoon iets ondernemen, je ziet vanzelf of het meevalt of niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja dan heb je 6 collega blijken het allemaal eikels te zijn heb je er ook weer niks aan.
Ach ik zie wel of ik uberhaupt een vakantiebaan neem.
Nou ja ik ga niet werken omdat ik per se mensen wil ontmoeten. Eerder om wat geld te verdienen en uberhaupt wat anders doen dan op mijn reet zitten tijdens de vakantie.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:55 schreef TheUnknown81 het volgende:
[..]
Als je mensen wilt leren kennen moet je positief denken. Gewoon iets ondernemen, je ziet vanzelf of het meevalt of niet.
Als je zo ook over vrouwen ontmoeten/dates denktquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja ik ga niet werken omdat ik per se mensen wil ontmoeten. Eerder om wat geld te verdienen en uberhaupt wat anders doen dan op mijn reet zitten tijdens de vakantie.
Maar ja of ik ook daadwerkelijk ga werken is nog maar de vraag.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:32 schreef S95Sedan het volgende:
Opzich welvan die meid.
Dat is wel wat anders dan voor 5 of 6 euro per uur vakken vullen of kledingrekken volhangen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je zo ook over vrouwen ontmoeten/dates denkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |