Cote d'Azur voor dat geld? Succes!quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:36 schreef cohen het volgende:
-tickets boeken naar Nice en daar een auto huren en een huis/appartement aan het strand?
Voor dat bedrag moet je toch eerder richting Turkije (Bodrum bijv.) denken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:48 schreef cohen het volgende:
We willen echt zongaranties. En een uur of 3 vliegen is goed te doen met onze kinderen. Ok, dan geen Nice, maar iets anders wat goed betaalbaar is. De auto is geen optie
ik ben weleens in Egypte geweest, maar dat is niet voor herhaling vatbaar.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:56 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Voor dat bedrag moet je toch eerder richting Turkije (Bodrum bijv.) denken.
Egypte is op het moment ook echt spotgoedkoop trouwens.
dit is toch geen bijdrage aan dit topic?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:14 schreef miss_sly het volgende:
Mja, je wil midden in het hoogseizoen goedkoop een weekje weg en dan wil je ook nog vliegen en een auto huren. Lijkt me wat veel voor dat budget!
Er blijft natuurlijk wel weinig over als je ook niet naar de goedkope niet-westerse landen wil.. Daar had je voor dat geld nog vrij mooi kunnen zitten in het hoogseizoen. Zeker in Turkije. Wellicht toch het overwegen waard?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:16 schreef cohen het volgende:
[..]
dit is toch geen bijdrage aan dit topic?
alles wat ik noem is haalbaar voor dit budget. Maar misschien zijn handige tips van mensen die wel een nuttige bijdrage kunnen leveren aan deze vraag
True. En Turkije is natuurlijk ook wel even heel wat anders dan Egypte (kwa cultuur en zo).quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er blijft natuurlijk wel weinig over als je ook niet naar de goedkope niet-westerse landen wil.. Daar had je voor dat geld nog vrij mooi kunnen zitten in het hoogseizoen. Zeker in Turkije. Wellicht toch het overwegen waard?
dit precies.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er blijft natuurlijk wel weinig over als je ook niet naar de goedkope niet-westerse landen wil.. Daar had je voor dat geld nog vrij mooi kunnen zitten in het hoogseizoen. Zeker in Turkije. Wellicht toch het overwegen waard?
En als je alleen maar heen en weer gaat tussen strand en hotel kom je sowieso niet veel niet-westerse cultuur tegenquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:38 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
True. En Turkije is natuurlijk ook wel even heel wat anders dan Egypte (kwa cultuur en zo).
Misschien is het niet wat je wil horen, maar een bijdrage is het zeker wel. Ik wil het wel even doorrekenen voor je:quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:16 schreef cohen het volgende:
dit is toch geen bijdrage aan dit topic?
alles wat ik noem is haalbaar voor dit budget. Maar misschien zijn handige tips van mensen die wel een nuttige bijdrage kunnen leveren aan deze vraag
Met zulke kleine kinderen is het zwembad fijner dan het strand, dus zelfs dat hoeft niet. Kamer-buffet-zwembad wordt de route dan ongeveer, een aantal keer per dag.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En als je alleen maar heen en weer gaat tussen strand en hotel kom je sowieso niet veel niet-westerse cultuur tegen
TS wil liever niet naar landen waar de mensen een andere cultuur hebben...quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:44 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Griekenland misschien?
Qua cultuur volgens mij vergelijkbaar met Turkije en er zijn leuke appartementen die op dit moment in de aanbieding zijn. Tip: rossholidays en elizawashere. Mooie, rustige apartementen.
Doe iedereen een plezier en pleur lekker op uit TRV. Als je niks zinnigs hebt bij te dragen behalve een troll, hoef je hier ook niet te reageren.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:41 schreef AgentMoloch21 het volgende:
Doe iedereen een plezier en ga gewoon naar een camping in Drenthe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |