En wat voor éénquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:36 schreef Aarsgezicht. het volgende:
Mods, dit topic kan dicht. Ik heb mijn punt gemaakt.
Nee, dit topic mag niet dicht. Sterker, je echte naam zou achterhaald moeten worden en al je familie, vrienden, kennissen en (oud-)leraren zouden op dit topic gewezen moeten worden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:36 schreef Aarsgezicht. het volgende:
Het is ook lastig man, al die cijfers en letters zo dicht op elkaar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:19 schreef Aarsgezicht. het volgende:
[..]
Ja, dit probeerde ik eigenlijk te zeggen. Is ook behoorlijk verwarrend, eerst één getal en daarna een stuk of 5. Zeg dan miljoen ofzo, hierdoor raakte ik ook in de war.
Ik kan het knopje niet meer vinden... Helaasquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:36 schreef Aarsgezicht. het volgende:
hij probeert het nog steeds door mensen uit te gaan scheldenquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:31 schreef Poepoog het volgende:
Whehehehe de TS probeerde tof te doen, en faalde.
Nee, jij bent de enige.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:06 schreef Aarsgezicht. het volgende:
Ok jongens. Ik weet het goedgemaakt.
Ik zal toegeven dat ik slordig heb gelezen, maar het is eigenlijk de schuld van die kutredacteur bij nu.nl. Een zin die eigenlijk na een komma geschreven had moeten worden, heeft hij/zij de 'tol-zin' gewoon in een nieuwe alinea geplaatst. Achterlijke mongool, zo zorg je er inderdaad voor dat mensen zich mislezen.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:06 schreef Aarsgezicht. het volgende:
Ik zal toegeven dat ik slordig heb gelezen, maar het is eigenlijk de schuld van die kutredacteur bij nu.nl. Een zin die eigenlijk na een komma geschreven had moeten worden, heeft hij/zij de 'tol-zin' gewoon in een nieuwe alinea geplaatst. Achterlijke mongool, zo zorg je er inderdaad voor dat mensen zich mislezen.
Je helpt jezelf niet hiermee...quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:06 schreef Aarsgezicht. het volgende:
Nu je het zegt, daar heb je eigenlijk wel een punt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:06 schreef Aarsgezicht. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TSquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:06 schreef Aarsgezicht. het volgende:
De hele weekquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:49 schreef Hondenbrokken het volgende:
Ik heb de hele dag plezier gehad van dit geweldige topic.
nee.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:26 schreef Sequencial het volgende:
Kan ik TS nomineren voor de [ afbeelding ] Award 2011?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-- Schrijf ook mee!
All ur base belong to us.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:06 schreef Aarsgezicht. het volgende:
Goeie grap, nu heb je je faal weer goedgemaakt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:16 schreef Aarsgezicht. het volgende:
[..]Duh, tuurlijk wel... anders zou ik inzakken
__!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |