Daarom. Niet boeiend.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:02 schreef speknek het volgende:
Oh okee, dan doen ze maar, volgens mij wordt dat plein echt vier bij vier meter.
PvdAquote:Het plein op de Kop van Lombok, waar momenteel een nieuwe moskee gebouwd wordt, krijgt toch de naam Moskeeplein. Dat heeft het Utrechts college besloten.
Burgemeester en wethouders gaan daarmee in tegen protesten van het Bouwfonds, dat de naam een negatief effect heeft op de verkoopbaarheid van de appartementen die bij de moskee worden gebouwd. Het college noemt dat argument “arbitrair”.
Volgens het college ligt de naam Moskeeplein juist erg voor de hand, gezien de bouw van de nieuw op te richten moskee en het groot aantal “nieuwe Nederlanders” dat in Lombok woont.
Voor mij is de hele Uithof buitenland.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:48 schreef Robertv het volgende:
[..]
Nee, dat is iets totaal anders. De Uithof is verre van hip.
Ik fietste toch altijd liever in 5 minuten van de kroeg naar huis en in 20min naar studie dan andersomquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:26 schreef T.O.P het volgende:
Uithof staat nog steeds een lange wachttijd voor. Maar er is hier geen fuck te doen behalve studeren, en als je naar de stad wil ben je 20 minuten onderweg.
Maar als je hier je colleges hebt, is het natuurlijk wel rete handig.
Je kan van alles doen op de Uithof; er zitten sportclubs, je kan er fitnessen, tennissen, squashen en dergelijke. Verder is er de Basket Bar en de Cambridge Bar en kun je ook naar die ene cappucinozaak. Verder is er een bibliotheek met heel veel boeken en een winkel waar je kunt winkelen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:26 schreef T.O.P het volgende:
Uithof staat nog steeds een lange wachttijd voor. Maar er is hier geen fuck te doen behalve studeren, en als je naar de stad wil ben je 20 minuten onderweg.
Da's dus het punt, ze gaan daar net allemaal hippe appartementen bouwen. Aan de andere kant zal moskeeplein het weer goed doen bij alle bakfietsende groenlinksers hier in de wijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:27 schreef Nielsch het volgende:
Boeiend dat het het Moskeeplein gaat heten. Als blanke Nederlander wil je daar toch niet wonen en als je daar als blanke Nederlander om een of andere reden wel wilt wonen dan zul je ook geen problemen hebben met de naam Moskeeplein.
Gewoon nog wekelijks. Eén van de bedrijven die het verzorgt is Netwerk VSP.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:46 schreef Ireth het volgende:
Krijgen jullie nog van die pakketten gesealde reclamefolders?
Dan fiets je erg langzaam, ik ben met 10 min op het janskerkhof. Liever een fijn grasveld en schaapjes buiten dan een drukke weg en fatima, ali of moe tokkie als buren. Ik snap al die argumenten tegen de Uithof nooit zo, behalve dat de Albert Heijn ver weg is. Fietsen, kreng!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:26 schreef T.O.P het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen alhoewel er wel een aantal studentencomplexen zijn bijgekomen zoals Casa Confetti. Daarna is het wel stil gebleven daarmee trouwens, je hebt gewoon meer studentencomplexen nodig om het daar levendiger te maken. Er staan aardig wat plannen voor de Uithof in de planning dus ik ben benieuwd hoe het uiteindelijk kan worden, het gebied heeft zeker potentie.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:19 schreef zatoichi het volgende:
Tja toen ik student was, maar dan hebben we het over meer dan vijf jaar geleden, vond ik de uithof nogal doods. Vooral 's avonds en al helemaal in het weekend. Maar goed wellicht dat daar het een en ander is veranderd.
Alles is ver weg. Je kunt net zo goed in Bunnik gaan wonen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:32 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Dan fiets je erg langzaam, ik ben met 10 min op het janskerkhof. Liever een fijn grasveld en schaapjes buiten dan een drukke weg en fatima, ali of moe tokkie als buren. Ik snap al die argumenten tegen de Uithof nooit zo, behalve dat de Albert Heijn ver weg is. Fietsen, kreng!
Of in Nieuwegein.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Alles is ver weg. Je kunt net zo goed in Bunnik gaan wonen.
Ik weet er nog 1, het uitzicht op verschillende wanstaltige gebouwen. Hoe heette dat ene, hoge gebouw ook alweer? Trans I of II of zo? En dat gebouw van, ik dacht geologie, gruwelijk. Hoeveel dure architecten ze daar ook op gezet hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:32 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Dan fiets je erg langzaam, ik ben met 10 min op het janskerkhof. Liever een fijn grasveld en schaapjes buiten dan een drukke weg en fatima, ali of moe tokkie als buren. Ik snap al die argumenten tegen de Uithof nooit zo, behalve dat de Albert Heijn ver weg is. Fietsen, kreng!
Rem Koolhaas; afschuwelijk overschatte architect (in mijn ogen dan) Veel te prestigieus met een uitstraling van niets en die kerel kan nog fasoenlijke trap ontwerpen; je dankt een normale trap op/af te lopen, maar je komt gewoon niet uit met je stappen... Kapot aan geërgerd.. en dan kwam ik er alleen maar om eens in de zoveel tijd tentamens te doen...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik weet er nog 1, het uitzicht op verschillende wanstaltige gebouwen. Hoe heette dat ene, hoge gebouw ook alweer? Trans I of II of zo? En dat gebouw van, ik dacht geologie, gruwelijk. Hoeveel dure architecten ze daar ook op gezet hebben.
JAAAA! Eindelijk, verdomme man, dacht dat ik de enige was. Niemand begreep m'n probleem, maar ik kwam gewoon NIET uit met m'n voeten. Of ik liep als een tijgerend muisje met twee stappen per trap of het leek alsof ik steeds een sloot over moest springen, godsamme wat irritant.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:31 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Rem Koolhaas; afschuwelijk overschatte architect (in mijn ogen dan) Veel te prestigieus met een uitstraling van niets en die kerel kan nog fasoenlijke trap ontwerpen; je dankt een normale trap op/af te lopen, maar je komt gewoon niet uit met je stappen... Kapot aan geërgerd.. en dan kwam ik er alleen maar om eens in de zoveel tijd tentamens te doen...
Volgens mij is er animo voor een lotgenotengroepje.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
JAAAA! Eindelijk, verdomme man, dacht dat ik de enige was. Niemand begreep m'n probleem, maar ik kwam gewoon NIET uit met m'n voeten. Of ik liep als een tijgerend muisje met twee stappen per trap of het leek alsof ik steeds een sloot over moest springen, godsamme wat irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |