Ik had gister een afspraak om mijn paspoort te laten verlengen (om 16:50 uur). Ik kwam echter al om 16:00 uur binnen lopen. 5 minuten later was ik toch al aan de beurt, ondanks dat de hele zaal vol zat met wachtenden. Volgens mij snappen ze het zelf ook nog niet zo goed.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou nee hoor, in Vleuten word je binnen 10 minuten geholpen. Maar ik vind het gewoon een raar principe dat als je na 15 uur binnen komt lopen dat je dan niet geholpen kunt worden.
Ik vind het niet heel gek als je wachtrijen van 2 uur hebt. Ik heb serieus een keer meer dan anderhalf uur moeten wachten om een paspoort aan te vragen. Was geen pretje met twee kleuters erbij. Ze hebben dan wel een speelhoekje met TV, maar toch.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou nee hoor, in Vleuten word je binnen 10 minuten geholpen. Maar ik vind het gewoon een raar principe dat als je na 15 uur binnen komt lopen dat je dan niet geholpen kunt worden.
FF naar de hoeren?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:27 schreef Nitrouz het volgende:
Zometeen even naar de mooiste buurt van Utrecht, Overvecht.
Kwam er wel langs op mijn scootertje, altijd leuk om die vieze mannetjes te spotten.quote:
Ik niet, manlief zei het net wel dat hij hem had gehoord.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:20 schreef WD.40 het volgende:
Nog meer mensen last gehad van die helicopter o.i.d. die afgelopen nacht rond half 4 Utrecht-West uit z'n/haar slaap heeft gehouden?
Ik dacht dat de gemeente besloten had dat plan niet door te zetten.quote:
Nice, lekker de tropen in; heb ik ook gedaan voor mijn huwelijk (alleen dan Vietnam, maar via Kuala Lumpur, dus ik was er ookquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:00 schreef speknek het volgende:
http://kasteelwijenburg.nl/
En we vliegen maandag naar Maleisie. Alleen maar vijfsterrenhotels.
Nee, maar was rond die tijd nog in de binnenstad aan het uitgaan.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:20 schreef WD.40 het volgende:
Nog meer mensen last gehad van die helicopter o.i.d. die afgelopen nacht rond half 4 Utrecht-West uit z'n/haar slaap heeft gehouden?
In Overvecht en Kanaleneiland gaat het ook nog redelijk goedquote:Op maandag 4 juli 2011 16:40 schreef T.O.P het volgende:
Heeft iemand dat plaatje nog met goede en slechte wijken? Volgens mij is het veel makkelijker een sociale huurwoning te vinden in Lunetten dan de rest van Utrecht.
Is Lunetten ook zo'n allochtonenwijk??quote:Op maandag 4 juli 2011 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Overvecht en Kanaleneiland gaat het ook nog redelijk goed
Geen idee, daar ben ik nog maar één keer geweest en dat stukje zag er groen en blij en leuk en gezellig uitquote:
Bedoel je dit kaartje?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:40 schreef T.O.P het volgende:
Heeft iemand dat plaatje nog met goede en slechte wijken? Volgens mij is het veel makkelijker een sociale huurwoning te vinden in Lunetten dan de rest van Utrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |