Ja mijn ouders konden geen dak voor mijn zolderkamer betalenquote:
Oooh, arm jochie.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja mijn ouders konden geen dak voor mijn zolderkamer betalen.
Hai Suzannetje!
quote:
Veul plezierquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:35 schreef Heroinjunk het volgende:
En nu ga ik even een spellie speulen.![]()
Dat is minder fijn...quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mijn harde schijf is overleden.
Al m'n muziek weg.
Ik word hier een beetje suïcidaal van en ik krijg moordneigingen.
Een minuut stilte svp.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Al m'n muziek weg.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben gecharterd om de woonkamer wit te schilderen.
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Al m'n muziek weg.
Ik ook met Engels.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:03 schreef Etsu het volgende:
Kankerzooi, heb net geschiedenis even nagekeken... Zelfs slechter gemaakt dan de vorige keer![]()
Ja dan is het wel balen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:04 schreef Etsu het volgende:
Jij hoefde Engels niet te halen en hebt niet 4 dagen eraan gezeten
Vanaf nu ga ik dat ook maar eens doen ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:03 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Gecondoleerd.
Nog een reden waarom ik na een halfjaar maar weer eens een backup moet draaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
ijdele hoopquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:04 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja dan is het wel balen.
Maar GS heeft niet altijd vaste antwoorden, dus wie weet is de uitslag beter.
Nu pasquote:
Tegenwoordig slaap ik overdag te veel en snachts te weinigquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:51 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Vanochtend wel rijles gehad hoor. Maar later ging ik weer op bed liggen en viel ik in slaap.
quote:
Same here.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:00 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Tegenwoordig slaap ik overdag te veel en snachts te weinig
Ga naar taizee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:05 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]![]()
[..]
Same here.En dat wordt alleen maar erger de komende maanden.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:10 schreef TMartina het volgende:
[..]
Ga naar taizee.
behalve bidden word het gestimuleerd om de hele dag te slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat? Wat is er gebeurd dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:18 schreef Keauning het volgende:
Pff, ben ik van school af.. is er een brandje geweest op school.![]()
Gelukkig voor de herkansers pas om 12 uur...
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:20 schreef Keauning het volgende:
[..]
Iemand had een cijferlijst in de fik gestoken.
Maar het viel uiteindelijk wel mee...
Wat een loser danquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:20 schreef Keauning het volgende:
[..]
Iemand had een handdoek in de fik gestoken.
Maar het viel uiteindelijk wel mee...
Oowja, klopt, maar gebeurde rond 12 uur..quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:21 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wat een loser dan
Maar er zijn 13.30-16.30 ook herkansingen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |