Ik niet. Ik betaal voor het OV, dan hoeven anderen niet van mij te profiteren.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:08 schreef Ezell het volgende:
Nou ja. ik zou mensen in ieder geval wel mee laten reizen. Het openbaar vervoer is echt duur.
Omdat emzor in dit geval niet gierig is, maar de dupe van deze vreemde regeling.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom zou ik iemand die blijkbaar te gierig is mee laten reizen?
Ligt aan de persoon die het vraagt hoor. Bij een pauper zeg ik standaard nee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, dat ja, waarom zouden wildvreemden van mij moeten profiteren?
Ik ben ook maar een arme studentquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Omdat emzor in dit geval niet gierig is, maar de dupe van deze vreemde regeling.
Ook niet als je een studenten OV-kaart heb?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik niet. Ik betaal voor het OV, dan hoeven anderen niet van mij te profiteren.
Ik woon in een pauperstad, met allemaal onfatsoenlijke mensen. Zomaar snel achter iemand aanlopen zodat ze zwart met de metro kunnen reizen, en dus reizen op jouw kosten. Paupers.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ligt aan de persoon die het vraagt hoor. Bij een pauper zeg ik standaard nee.
Ben ik ook geweest, heb 300 euro moeten dokken voor een maandabonnement.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Omdat emzor in dit geval niet gierig is, maar de dupe van deze vreemde regeling.
Heb ik niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ook niet als je een studenten OV-kaart heb?
En dat is één van de redenen dat het openbaar vervoer zo duur is!quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik woon in een pauperstad, met allemaal onfatsoenlijke mensen. Zomaar snel achter iemand aanlopen zodat ze zwart met de metro kunnen reizen, en dus reizen op jouw kosten. Paupers.
Dus? Daarom gun je het licht in andermans ogen niet? Jij bent ook voor de doodstraf bij moordenaars?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ben ik ook geweest, heb 300 euro moeten dokken voor een maandabonnement.
Nee hoor, mij maakt het niet uit. Ik probeer je alleen maar te laten zien waarom mensen zo denken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dus? Daarom gun je het licht in andermans ogen niet? Jij bent ook voor de doodstraf bij moordenaars?
Ik geloof best dat er zulke mensen bestaan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee hoor, mij maakt het niet uit. Ik probeer je alleen maar te laten zien waarom mensen zo denken.
Volgens mij denkt het meerendeel niet zo.. maar je kan net pech hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee hoor, mij maakt het niet uit. Ik probeer je alleen maar te laten zien waarom mensen zo denken.
Misschien. Ligt eraan wie en hoe diegene het vraagt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik bedoelde op het moment dat je er eentje zou hebben.
Ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:13 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Volgens mij denkt het merendeel niet zo.. maar je kan net pech hebben.
Dus het komt erop neer dat we gewoon genaaid worden door de overheid en flink moeten dokken voor de kut NS.quote:
Lieverd, Nederland is gewoon een kutland.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:14 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dus het komt erop neer dat we gewoon genaaid worden door de overheid en flink moeten dokken voor de kut NS.
't Is maar voor een maand.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:14 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dus het komt erop neer dat we gewoon genaaid worden door de overheid en flink moeten dokken voor de kut NS.
Oké. Ik zal geen nee zeggen zolang de medereiziger het netjes vraagt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien. Ligt eraan wie en hoe diegene het vraagt.
Bedankt voor de wijze lesquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lieverd, Nederland is gewoon een kutland.
Wat Etsu zegt: het ligt eraan wie het vraagt. Is het Karel Tokkie zeg ik nee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:13 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Volgens mij denkt het meerendeel niet zo.. maar je kan net pech hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |