Ik had het over nonchalanceheid.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zijn toch twee heel verschillende dingen? Die kun je niet met elkaar vergelijken.
Heb je het blog op VK gelezen waarop vervolgens GeenStijl blogt.quote:Ben het met je eens dat het onderwijs niet meer is wat het was. Een taalfout is niet erg meer tegenwoordig en dat vind ik vreselijk
Nee, maar zal dat eens doen, bedanktquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik had het over nonchalanceheid.
[..]
Heb je het blog op VK gelezen waarop vervolgens GeenStijl blogt.
http://www.geenstijl.nl/m(...)_vollo.html#commentsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, maar zal dat eens doen, bedankt
Dat is toch verschrikkelijk? Om je kapot te schamenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)_vollo.html#comments
Kan je me uitleggen waarom de Bilderbergers zoveel energie steken in het dommer maken van MBO-ers? Zou het niet veel slimmer (effficienter) zijn om de hogere opleidingen eerst aan te pakken, het is immers veel meer werk om hoger opgeleiden tot het gewenste lage niveau te brengen dan MBO-ers tot het gewenste niveau te verlagen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
heeft gesteld. >> was . Tijdens die Bilderberg vergaderingen is besloten om de middle class dom te maken. Scholen worden uitgehold. En het niveau wordt omlaag gehaald. College Conspiracy docu gekeken?
[..]
En prompt zag ik dat er nog een school-item was over de tandheelkunde en examenvraaghandelquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is toch verschrikkelijk? Om je kapot te schamen
Nee het sijpelt vanzelf omhoog. Geslaagde MBO-nietsnutten stromen door naar de HBO.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:18 schreef .SP. het volgende:
[..]
Kan je me uitleggen waarom de Bilderbergers zoveel energie steken in het dommer maken van MBO-ers? Zou het niet veel slimmer (effficienter) zijn om de hogere opleidingen eerst aan te pakken, het is immers veel meer werk om hoger opgeleiden tot het gewenste lage niveau te brengen dan MBO-ers tot het gewenste niveau te verlagen.
Geld doet gekke dingen met mensen. En daarnaast denk ik dat veelal docenten niet doorhebben dat ze geen snars snappen van hun vak. Neem een arts. Gros van de artsen wordt een arts omdat het flink wat geld oplevert en niet om het wel zijn van de mens. En met die instelling een dergelijke vak studeren is fout. Ik zou over een jaar of 5 niets aan je gebit willen doen met tot de maatschappij toegelaten HBO-tandhelers. Man man je diploma haal je bij een pak boter.quote:Jij zal vanzelfsprekend stellen dat er al lustig verdomt wordt op Universiteiten. Maar waarom komen er geen misstanden van het niveau van InHolland in het nieuws, ik neem aan dat de Bilderbergers flink hun best doen daar......
Hoe gaat het trouwens te werk op universiteiten, zijn alle Profs/Hoogleraren/UD-ers/UHD-ers/Post Docs/AIOs/OIOs ingestraald om minder kritisch te worden? Of worden ze door universiteits-specifieke chemtrails gehersenspoeld?
graag, graag, graag. wat wat wat ?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:49 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Wat kunnen we op deze dagen verwachten?
En graag ook wat meer duidelijkheid over die geprogrammeerde Windsor-slavinnen, die jonge blanke moeders met kinderen.
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Omg, this stuff is bloody brilliant.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:41 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
graag, graag, graag. wat wat wat ?
Weet je Mrs. Pallas, er is zoiets als Google, dan kun je je in verdiepen in materie en gaan zoeken in kennis van zaken die niet zo standaard is als in ons huidige onderwijs.
Wat moet ik voorstellen ? wat wat wat ?
DIT dit dit..
Windsorslavinnen en mothers of darkness, d.w.z. onze huidige generatie career moeders met teveel capsones, zullen in de orgie van Prince William een nieuw programma in hun kop krijgen.
Veel moeders zullen na deze maand niet meer de oude zijn.
Google maar eens op Prince William, anti-christ en rituals.
Onzin, visualiseer gewoon een violette doornappel en het programma wordt volledig geneutraliseerd. Ik had verwacht dat je dat wel begreep, je hebt dus nog veel te leren; google nog maar even door.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:41 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Windsorslavinnen en mothers of darkness, d.w.z. onze huidige generatie career moeders met teveel capsones, zullen in de orgie van Prince William een nieuw programma in hun kop krijgen.
Wie zegt jou dat er vroeger geen soort HAARP was ?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:45 schreef mousy31 het volgende:
Vraag aan Bankfurt je gooit nogal wat rampen op HAARP. Hoe verklaar je dan de rampen uit de geschiedenis toen HAARP er nog niet was? Er waren toen ook al vulkaanuitbarstingen en aardbevingen......Zelfs toen de mens nog niet eens bestond. Denk je nou echt dat het de mens is die alles veroorzaakt? Zo machtig is de mens niet maar de natuur wel.
Ja, en ook van de tandenfee, Kerstman, dwergen en Sinterklaas. Wat is je punt?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:37 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Wie zegt jou dat er vroeger geen soort HAARP was ?
Wel eens van de ondergang van Atlantis gehoord ?
De dino's hebben het uitgevondenquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:37 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Annunakiquote:
Blijf het lastig vinden om het te geloven. Ik kan de zaken die hierover worden beschreven lastig als feiten voor mezelf zien.quote:
simpel niet-aardse zielen controleren de aarde.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
Blijf het lastig vinden om het te geloven. Ik kan de zaken die hierover worden beschreven lastig als feiten voor mezelf zien.
Simpel is het niet, want het is geen feit.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:19 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
simpel niet-aardse zielen controleren de aarde.
@Lambiekje,quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nope
[..]
Om eerlijk zijn heb ik jouw avatar niet (bewust) eerder gezien. Dus hoe kan je de moed opgeven?
[..]
Xander is een blogger die buitenlandse kranten, alternative bronnen en blogs e.d. samenvoegd tot een artikel. Xander is dus niet een bron in de letterlijke zin van het woord. Maar dat had je vast wel al gezien.
Het is platform afbranden ipv inhoud. Foei.
Jij bent hier juist degene die nietszeggend is.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:28 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
@Lambiekje,
je kunt denk ik beter de nietszeggenden gewoon negeren. Ga alleen in discussie met mensen die bewezen hebben zich te verdiepen in NWO-zaken.
En wat heb jij tot nu toe bewezen? Dat je jezelf graag als het orakel profileert? Maak jezelf geen illusies Bankierfuhrer, je verwart je dikke duim met relevante kennis. Tot nu toe heb je vooral je ongelijk bewezen, met je droevige voorspellingen; visualiseer vooral nog even door, volgens mij begin je dingen te zien.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:28 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
@Lambiekje,
Ga alleen in discussie met mensen die bewezen hebben zich te verdiepen in NWO-zaken.
voor dat de mens er was vast nietquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:37 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |