Deeltje 3!quote:Ik wil een topic openen over een dreigende natuurramp, die op de agenda staat van de Illuminati; maar ik wil niet dat dit topic gelijk verziekt wordt en dicht gaat.
Dreigende rampenreeks van ca. rond 21 mei 2011 a.s. en in de maand juni 2011:
Die HAARP-aardbeving annex tsunami bij Japan in maart j.,l. is daarbij kinderspel.
De volgende rampen staan op de agenda binnen 6 weken:
Japan mega aardbevingen/tsunamis
Californie idem
Golf-van Mexico - New Madrid Fault Line - Chicago idem
Yellowstone - Texas mega ontploffingen.
Nederland overstroming
alles moet er aan gedaan worden om dit te voorkomen;
dus bid tot God.
Mijn vraag was: "Kan dit topic geopend en beschermd worden ? "
Ik heb de toezegging dat Moderator Bastard dit topic zou beschermen, dus hier bij deze geopend.
Ik vrees dat de ramp niet 100% is te voorkomen, de mensheid heeft zo'n grote puinhoop gemaakt van deze planeet, dat er nu "afbetaald" moet worden. Nederland zal in dit geval niet ontsnappen, er dreigt hoog water na de bevingen in de USA.
Er wordt actief gewerkt aan het stoppen van de dreigende rampen.
Maar bidden helpt; intentie om het tegen te gaan ook; ik ben betrokken in het monitoren van het globale proces, doch mijn functie hierin is niet veel meer dan berichtgever hierin naar buiten toe.
De New Madrid Fault Line is nu echt hot .. ..zandzakken voor de deur helpen niet veel meer....
http://altnewsreport.wordpress.com/2011/05/12/may-2011-video/
Dit is 1 van de 3 problemen:
Wordt vervolgd;
tussendoor kritische posts an analyses posten, geen bezwaar.
Ik gaf een mogelijk scenario, waarvan ik verwachtte dat die zou worden geneutraliseerd; het enige concrete wat wel gebeurde waren 3 actieve vullkanen m.n. die in Chili.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:17 schreef .SP. het volgende:
Eerste deel te vinden hierzo: De geplande rampen van mei 2011 en juni 2011; Aardbevingen USA & Japan
Bankfurt:
[..]
Deeltje 3!
Samenvatting:
- Bankfurt voorspelt een scenario waarbij allerlei onheil op de wereld wordt losgelaten door de NWO, Illuminatie en zulks.
- We gaan voorbij de doomdatum en niets gebeurt.
- Bankfurt's verklaring: Sabotage! Divine intervention!
Daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Vragen vragen vragen:
- Wie saboteert de Illuminatie/NWO?
- Wat heeft een God er opeens mee te maken
- Krijgen we een herkansing?
Wacht maar af; ik beloof dat je stoutste verwachtingen (in positieve zin) zullen worden overtroffen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:16 schreef Bastard het volgende:
Maar toch, gewaagde voorspellingen gedaan waarbij de tsunami in Japan zou verbleken. Ik mis het even maar je kan ook zeggen, mijn bronnen waren niet correct, nu blijkt dat het allemaal niet zo erg is als gedacht.
Wat doet het met je beschouwing op het leven? De tijd is nog niet om, ik weet het, ik loop even vooruit op de zaken. Maar stel er gebeurt niks bijzonders, andere bronnen raadplegen, andere levenvisie aanmeten?
In je eigen OP suggereer je toch echt wel dat er 6 vreselijke dingen gaan gebeuren, je hebt het niet over een mogelijk scenario en niet over neutraliseren. Dat er 0 van je verwachtingen niet uitkomen is dan een beetje zielig. En dat je vervolgens je eigen voorspellingen achteraf gaat downplayen is een beetje jammer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:06 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik gaf een mogelijk scenario, waarvan ik verwachtte dat die zou worden geneutraliseerd; het enige concrete wat wel gebeurde waren 3 actieve vullkanen m.n. die in Chili.
Daarmee is het gevaar uiteraard nog niet geweken, vooral niet m.b.t. dat fracking-gebeuren bij de New Madrid breuklijn.
@.SP. waar heb ik in deze topic-reeks het begrip "divine intervention" (letterlijk) gebruikt ?
Waarom gebruik je deze engelstalige bewoordingen trouwens ? Of.. wat brengt jou ertoe om deze "engelse" bewoordingen in/uit mijn mond te leggen ? ik ben zeer benieuwd.
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar.
Ik ging er juist wel van uit dat er sprake zou zijn van neutralisatie; lees alles maar eens goed na.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:05 schreef .SP. het volgende:
[..]
In je eigen OP suggereer je toch echt wel dat er 6 vreselijke dingen gaan gebeuren, je hebt het niet over een mogelijk scenario en niet over neutraliseren. Dat er 0 van je verwachtingen niet uitkomen is dan een beetje zielig. En dat je vervolgens je eigen voorspellingen achteraf gaat downplayen is een beetje jammer.
Het gaat er mij om dat jij deze woorden als eerste gebruikt hebt in dit topic.quote:Wat divine intervention is zoek je maar op, jij bent niet bepaalt vies van engelse termen dus niet zo miepen.
zoiets idd.quote:Maar is er nu een soort battle tussen de Illuminatie/NWO en een opper entiteit die wordt beinvloed door biddende mensen en het consumeren van vruchten?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:41 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik ging er juist wel van uit dat er sprake zou zijn van neutralisatie; lees alles maar eens goed na.
[..]
Het gaat er mij om dat jij deze woorden als eerste gebruikt hebt in dit topic.
[..]
zoiets idd.
Daar is je divine intervention, en nou niet meer zeuren dat ik je woorden in de mond stop.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:28 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Waar ? Dit is een Goddelijke genade die ik niet voorzien heb, maar beslist niet kon uitsluiten.
voor mij was het alleen belangrijk te weten dat de letterlijke woorden "divine intervention", als originele uitdrukking werd gekoppeld aan dit topic; vooral de letterlijke woorden; dit is puur een persoonlijke kwestie; het heeft op zich geen inhoudelijke discussiewaarde voor mij.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:05 schreef .SP. het volgende:
[..]
[..]
Daar is je divine intervention, en nou niet meer zeuren dat ik je woorden in de mond stop.
Niet zo miepen, iedereen gebruikt wel eens engelstalige termen. Ik hoor jou bijvoorbeeld altijd praten over een "fake alien invasion" ipv een Neppe alien invasie.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:01 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Alleen voor de orde: JIJ, gebruikte de letterlijk engelse woorden "divine intervention" als eerste; ik niet; nog afgezien van de niet direct identieke betekenis; want intervention is iets anders dan genade.
Bedankt overigens voor je commentaar;
Dan zal ik het goddelijke interventie noemen. Wel apart dat je je eigen afwijkende interpretatie van een volkomen normale term zo aan andere mensen opdringt, misschien exemplarisch voor je normale gedachtegang.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:18 schreef Bankfurt het volgende:
godvader, je zit in de verkeerde discussie; en het wordt niks met mieren.
.SP. gaf zijn toelichting en zijn zienswijze op het verloop van de thread; die kan ik bevestigen en ik kan die ook met hem delen.
maar voor mij kwam er iets extra's persoonlijk bij, d.w.z. alleen voor mij, en op zich staat het buiten de wijze van het inhoudelijk discussieren; de engelse woorden van .SP. hadden een symbolische waarde; zoiets als een code/een boodschap; die alleen voor mij bedoeld is, zonder dat .SP. hierbij ook maar iets kan vermoeden.
In dit geval ging het mij om de letterlijke boodschap, niet zozeer de context of algemene interpretatie; alsof je mij een soort hulpcode gaf om brieven te ontcijferen. Maar dat kan jij niet weten, de anderen trouwens ook niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:34 schreef .SP. het volgende:
[..]
Dan zal ik het goddelijke interventie noemen. Wel apart dat je je eigen afwijkende interpretatie van een volkomen normale term zo aan andere mensen opdringt, misschien exemplarisch voor je normale gedachtegang.
Het kwaad vernietigt zichzelf; maar dat gaat niet altijd even gemakkelijk.quote:Ben enigszins verbaasd dat je zo'n religieuze grondslag lijkt te hebben, hoe zie je jouw druktemakerij om alles wat naar een complot riekt in het licht van God's wil?
Oh, ik begrijp 'm heel goed.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:00 schreef Gray het volgende:
Laten we hier niet de online psychologen uit gaan hangen. Als je Bankfurt niet begrijpt kan je altijd nog een vraag stellen.
Een vraag stellen kan inderdaad. Antwoord krijgen is een ander verhaal.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:00 schreef Gray het volgende:
Laten we hier niet de online psychologen uit gaan hangen. Als je Bankfurt niet begrijpt kan je altijd nog een vraag stellen.
FB.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:17 schreef Bankfurt het volgende:
Maar ik zie dat de wisseling van moderators geen goeie zet is hier; er wordt niets gedaan om vervuiling van dusty puppet in deze thread tegen te gaan.
Volgens mij vervuil jij vooral je eigen topic met ontiegelijk kinderachtig gedrag. Maak je geen illusies; niemand neemt je meer serieus. Jouw naam is nog opvallender, vooral met je postgeschiedenis in AEX. De moderators hoeven niet iedereen die jou negatief benadert te censureren, wat een kwaadaardige hypocrisie van je; je bent niets beter.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:17 schreef Bankfurt het volgende:
Maar ik zie dat de wisseling van moderators geen goeie zet is hier; er wordt niets gedaan om vervuiling van dusty puppet in deze thread tegen te gaan.
Ik heb nieuws voor jouw Dusty puppet ! ..grrrrhhrr, .. je mag hier verder rondspelen: ik stop met deze thread en ik pauseer op BNW; Jouw nickname is te veelzeggend.
Wat denk je? Ik vlucht vast voor ik door de mand val? Wat een farce.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:17 schreef Bankfurt het volgende:
Ik heb nieuws voor jouw Dusty puppet ! ..grrrrhhrr, .. je mag hier verder rondspelen: ik stop met deze thread en ik pauseer op BNW; Jouw nickname is te veelzeggend.
Dit. Kritisch omgaan met informatie is waarom dit subforum bestaat. Beledigingen en scheldwoorden vallen daar echter niet onder, die pas ik aan en maak ik eventueel een note van.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:27 schreef HyperViper het volgende:
[..]
De moderators hoeven niet iedereen die jou negatief benadert te censureren.
Lol, Dusty Puppet? Really?quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:17 schreef Bankfurt het volgende:
Omdat .SP en anderen (afgezien van wat stupid trolls) behoorlijk goed mijn threads hebben gelezen, had ik eigenlijk graag met .SP. e.a. verder willen gaan over dit inhoudelijke onderwerp, ,W.b.t. die andere zaak m.b.t. God; had er een ander topic over geopend kunnen worden.
Ik kom de laatste tijd ook meer berichten tegen over FEMA. Ben benieuwd wat ze van plan zijn; de tv-serie Jericho heeft m'n vertrouwen in FEMA en de Amerikaanse staat niet echt goed gedaan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:11 schreef UncleScorp het volgende:
Nou in de US was er blijkbaar toch iets gaande :
We now have reports that a huge movement of heavy artillery, tanks, rocket launchers ground to ground ground to air in and around Alexandria Virgina. The trucker reported that his friend was on a secret move and will being moving the stuff to update New York.
“This stuff is being distributed in areas to protect the population.”
One trucker reportedly went through the Mojave County and FEMA was everywhere.
“Prepare for a catastrophic event.”
While The Intel Hub has not independently confirmed this report it dose dovetail into recent reports that we have received in regards to suspicious military movements throughout the United States.
Theories to the reason for all the military movements that have been documented in the last week range from an October invasion of Libya, to earth changes, to literal martial law.
The only thing we know for sure is that suspicious military and possible foreign military troop movements have been confirmed and a buildup for something in on the horizon.
http://dprogram.net/2011/(...)s-u-s-fema-involved/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |