Ik probeer het te vinden, maar heb onder alle knopjes al gezocht en de search gebruiktquote:Op maandag 4 juli 2011 15:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Het was tot zondag, zou verlengd moeten zijn dus vindbaar in de store.
Als ik het kan vinden jaquote:Op maandag 4 juli 2011 15:37 schreef delano.888 het volgende:
Ik dacht dat het al afgelopen was, maar zie nu dat het idd 3 dagen is verlengd, geluk dus voor Athlon
Avonturen van epische proporties kerel!!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ach, misschien moet ik beide nog maar eens gaan spelen. Zo sfeervolDaarnaast heb ik Zelda nu ook gevonden, dus misschien vind ik dit ook wel tof nu
Beide al eens gespeeld. ICO gestopt na de 100e keer die zwarte mofo's weggehakt te hebben met een stokquote:
http://www.planetaxel.com/productDetails/711719825920quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beide al eens gespeeld. ICO gestopt na de 100e keer die zwarte mofo's weggehakt te hebben met een stokSotC gestopt bij de ene reus die je onder z'n poten moet raken. Door al dat gestotter van mijn PS2 ging dat voor geen meter.
Geen idee of die frustraties me nu nog gaan weerhouden van uitspelen, maar voor 20 euro per game kan ik het best wel weer proberen. In 2015 als de games eindelijk in de winkels liggen
Hmm, kan me de frustraties met Ico niet meer herinneren. met SotC heb ik inderdaad ook wel eens m'n ps2 (en ps3) vervloekt wegens haperingen. Desalniettemin blijft de sfeer me enorm raken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beide al eens gespeeld. ICO gestopt na de 100e keer die zwarte mofo's weggehakt te hebben met een stokSotC gestopt bij de ene reus die je onder z'n poten moet raken. Door al dat gestotter van mijn PS2 ging dat voor geen meter.
Geen idee of die frustraties me nu nog gaan weerhouden van uitspelen, maar voor 20 euro per game kan ik het best wel weer proberen. In 2015 als de games eindelijk in de winkels liggen
Haha, jij met je Axelmusicquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:12 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.planetaxel.com/productDetails/711719825920
15 euro per game
Hoi.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik mag me vanaf vandaag ook 'officieel' in deze reeks begeven. Hoi.
dat was idd een lastige, toffe colossus, alleen ik kan me het gehaper wel herinneren, maar niet dat het ten koste ging van de de missiequote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
SotC gestopt bij de ene reus die je onder z'n poten moet raken. Door al dat gestotter van mijn PS2 ging dat voor geen meter.
France Gall. Die is inmiddels in de 60 volgens mij.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:20 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Hoi.
Wie is die chick op je avatar
op fok kan je zat cheapo games scorenquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb overigens nog geen spellen dus ik kan nog niet spelen.
Zal eerst even de rest van mijn verjaardag afwachten. Wil sowieso een spel om lekker (online) te knallen dus waarschijnlijk CoD:BO (of andere aanraders, BFBC2 speel ik op de pc dus die hoef ik niet). Verder wil ik eigenlijk heel graag Uncharted 2 spelen (1 al uitgespeeld bij een maat) en TombRaider moet ik eigenlijk ook wel omdat ik dat gewoon wel lekker weg vind spelen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
op fok kan je zat cheapo games scoren
Laat Bo lekker voor wat het is op de PS3. Het is de slechtste versie van de 3.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zal eerst even de rest van mijn verjaardag afwachten. Wil sowieso een spel om lekker (online) te knallen dus waarschijnlijk CoD:BO (of andere aanraders, BFBC2 speel ik op de pc dus die hoef ik niet). Verder wil ik eigenlijk heel graag Uncharted 2 spelen (1 al uitgespeeld bij een maat) en TombRaider moet ik eigenlijk ook wel omdat ik dat gewoon wel lekker weg vind spelen.
Portal 2 kopen? De Steam code is alleen helaas gebruiktquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zal eerst even de rest van mijn verjaardag afwachten. Wil sowieso een spel om lekker (online) te knallen dus waarschijnlijk CoD:BO (of andere aanraders, BFBC2 speel ik op de pc dus die hoef ik niet). Verder wil ik eigenlijk heel graag Uncharted 2 spelen (1 al uitgespeeld bij een maat) en TombRaider moet ik eigenlijk ook wel omdat ik dat gewoon wel lekker weg vind spelen.
Wat raad je dan aan als lekkere shooter op de PS3? Vind soms even online knallen ook wel tof namelijk. De Trilogy was ik inderdaad van plan te gaan kopen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:26 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Laat Bo lekker voor wat het is op de PS3. Het is de slechtste versie van de 3.
Uncharted 2 is zeker de moeite waard, zowel offline als online
Dirt 3 is een geweldige racegame en online kan je gigantisch veel lol hebben hiermee.
Als je een Tomb Raider game wil, haal dan de trilogy, die is geweldig!
Ow en infamous 2 is ook een onwijs vette game.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |