http://forums.whirlpool.net.au/archive/1474958quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tja en hoe ga ik daar nou weer achter komen..
WTF dat is slecht geregeld. In eu is er dus geen manier om deze toffe lost box te kopen..quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:38 schreef Tain het volgende:
[..]
http://forums.whirlpool.net.au/archive/1474958
De regiocodering is dezelfde als de losse seizoenen dus Seizoen 3 en 4 zijn regiolocked
Box kopen en seizoen 3 en 4 los halenquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
WTF dat is slecht geregeld. In eu is er dus geen manier om deze toffe lost box te kopen..er is ook een eu versie, maar die is veel minder tof.
Ik vind het wel heel vaag dat juist alleen 3 en 4 locked zijn maar goed..
Duur grapje.quote:
quote:Make sure you don't miss out on your free games! Welcome Back offer ends July 3. http://bit.ly/lvBDRa
Hebben ze elke vrijdag games in de aanbieding dan? Kom bijna nooit in die paupertent, maar als er leuke deals te halen zijn....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:21 schreef Max-Westerman het volgende:
Weet iemand welke PS3 games mediamarkt vandaag in de aanbieding hebben?
vandaag hebben ze dacht ik tussen 12 en 3 PS3 games in de aanbieding, kan alleen niet kijken op de site van MM omdat ik op mijn mobiel zit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:24 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Hebben ze elke vrijdag games in de aanbieding dan? Kom bijna nooit in die paupertent, maar als er leuke deals te halen zijn....
Gekeken voor u. Het is van 18:00 tot 21:00quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:30 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
vandaag hebben ze dacht ik tussen 12 en 3 PS3 games in de aanbieding, kan alleen niet kijken op de site van MM omdat ik op mijn mobiel zit.
Oh bedanktquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:31 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Gekeken voor u. Het is van 18:00 tot 21:00
LBP 2 20 euro
Killzone 3 20 euro
Sims 3 20 euro
Black Ops 30 euro
Meer zag ik zo snel niet, maar ik ga iig Killzone 3 halen voor 2 tientjes.
Volgens mij hebben ze meer in de aanbieding, maar dat zie ik zo niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:52 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Oh bedankt, maar niet echt interessant
Moet je even unsupported weghalen uit je linkje en dan op enter drukken, ook dat is al 10.000 keer gezegd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:31 schreef Hyperdunk_15 het volgende:
Thnx, ga ik dat proberen. Had het inderdaad eerder gelezen maar kreeg toen dat het niet in mijn land available was.
Edit: En nu krijg ik dat wederom..
Je klikt op die link.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:36 schreef Hyperdunk_15 het volgende:
Hm ja zal allemaal wel dat het al 10.000 keer is gezegd, ik heb het niet kunnen vinden. Aangezien ik een computer analfabeet ben vraag ik het hier gewoon; ik snap dus ook niet wat je bedoelt met unsupported uit het linkje weghalen, aangezien ik dat er niet eens in zie staan.
Kan je de link posten als je op de pagina komt?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:36 schreef Hyperdunk_15 het volgende:
Hm ja zal allemaal wel dat het al 10.000 keer is gezegd, ik heb het niet kunnen vinden. Aangezien ik een computer analfabeet ben vraag ik het hier gewoon; ik snap dus ook niet wat je bedoelt met unsupported uit het linkje weghalen, aangezien ik dat er niet eens in zie staan.
En die link van mij levert helemaal geen unsupported op hier maar misschien komt dat omdat ik het al eerder weg heb gehaald..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:38 schreef delano.888 het volgende:
Echt serieus 2 mensen die niet weten hoe je 1 woord uit een link moeten halen? wtf
Levert bij mij ook geen 'unsupported' op, 1ste x dat ik op die site probeer in te loggen. Staat wel NotAvailable in de link..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En die link van mij levert helemaal geen unsupported op hier maar misschien komt dat omdat ik het al eerder weg heb gehaald..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |