quote:Moving on to a general development update, Nomura siad that because they're trying out a lot of new challenges, the development staff is still focused on the core members. However, they're making preparations to enter full production.
Een keer de router op een ander wifi kanaal zetten?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:52 schreef j95 het volgende:
Ik heb sinds gister een ps3, maar ik komt niet op mijn eigen wifi
Misschien moet je even je MAC adres van de ps3 toestaan op je netwerkquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:52 schreef j95 het volgende:
Wel de juiste beveiliging?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:52 schreef j95 het volgende:
Zó lang duurt dat toch niet?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:14 schreef Yi-Long het volgende:
Ik word echt schijtziek van steeds die system-updates op de PS3, die dan telkens zoveel tijd in beslag nemen....![]()
Op de 360 heb je daar nooit last van.
Zit je nog op 28K8?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:14 schreef Yi-Long het volgende:
Ik word echt schijtziek van steeds die system-updates op de PS3, die dan telkens zoveel tijd in beslag nemen....![]()
Op de 360 heb je daar nooit last van.
quote:
Best wel lang hoor. Kan zijn dat mijn poorten voor de PS3 niet openstaan op de router ofzo, maar doorgaans gaat het echt heel langzaam...quote:
KPN abbonement?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:53 schreef Yi-Long het volgende:
Best wel lang hoor. Kan zijn dat mijn poorten voor de PS3 niet openstaan op de router ofzo, maar doorgaans gaat het echt heel langzaam...
Nope, UPC...quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
KPN abbonement?
Zo ja die hebben wat poorten geblokkeerd en als je dan een verbinging met de router maakt krijg ik in ieder geval bij de PS3 een bericht dat sommige diensten niet goed zullen functioneren. Bij mij gaat de ene download wel snel bij de PS3 en bij de andere kan het zomaar zijn dat deze maar op 10% van de snelheid binnenkomt. Maar wat maakt het uit hij komt wel binnnen.
Ja, kijk eens een heel lijstje!quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:03 schreef j95 het volgende:
Bedankt voor de antwoorden. Heel raar, toen er een wachtwoord opstond kwam ik er niet op, nu maar even eraf gehaald, en lukt het wel. Rete snel internet nu op de PlaystationKan ik nog mensen toevoegen?
Klinkt als een routerbeveiliging die niet lekker werkt (of niet goed is ingesteld) met PS3.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:03 schreef j95 het volgende:
Bedankt voor de antwoorden. Heel raar, toen er een wachtwoord opstond kwam ik er niet op, nu maar even eraf gehaald, en lukt het wel. Rete snel internet nu op de PlaystationKan ik nog mensen toevoegen?
Waarschijnlijk verwarring met WPA of WPA2/TKIPquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klinkt als een routerbeveiliging die niet lekker werkt (of niet goed is ingesteld) met PS3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Wellicht voor sommige een spoiler dus even tussen tags.Gebruik hun eigen wapens tegen ze. Die crossbow is veel sterker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Klopt, als je het door hebt is het makkelijk. Met twee pijlen uit zo'n kruisboog zijn ze dood.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gebruik hun eigen wapens tegen ze. Die crossbow is veel sterker.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gebruik hun eigen wapens tegen ze. Die crossbow is veel sterker.
Als ik op mijn kamer zit en er is een update staat er iets van "over 9000" minuten wachten maar als ik beneden zit waar de router ook staat dan heb ik de update binnen 5 minuten ofzo of minder.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nope, UPC...
Op de 360 gaat alles wel gewoon bloedjesnel...
... maar dat zou dus niet zo moeten zijn natuurlijk, ook gezien het feit dat mijn 360 ernaast staat, ook draadloos verbonden met diezelfde router, en gewoon wel een snelle en goede verbinding heeft...quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:04 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Als ik op mijn kamer zit en er is een update staat er iets van "over 9000" minuten wachten maar als ik beneden zit waar de router ook staat dan heb ik de update binnen 5 minuten ofzo of minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |