murp is dan ook wel een hele goeie modquote:
relaxt. even je bureau aantikken met je kinquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:47 schreef Oceanview het volgende:
Dan vallen er ineens schroeven uit je stoel waardoor achterste deel los komt en naar voren schiet.![]()
Wel bijna.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
relaxt. even je bureau aantikken met je kin
nee, ik was het nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
murp is dan ook wel een hele goeie mod
Vakantiequote:
Oke.quote:
daar heb ik echt nog nooit last van gehadquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:07 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ga straks teveel geld uitgeven aan boeken, ik voel het.
Mijn date donderdag is mooier.quote:
Ieder zo zijn smaak.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:05 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Mijn date donderdag is mooier.![]()
Geen pics.
Zij heeft ook lange zwarte haren.quote:
er zijn best foksters die ik zou willen datenquote:
Zoals?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn best foksters die ik zou willen daten
ach, zoveel.quote:
Spreek voor jezelf.quote:
Viespeukquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, zoveel.
hoewel velen hier toch wel redelijk jong zijn
er is niks vies aan 17-18 jarige meisjesquote:
Jij bent 27 ofzo toch? Ik vind dat persoonlijk niet echt een gezicht.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er is niks vies aan 17-18 jarige meisjes
ze zijn gewoon wat jong
28.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:29 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Jij bent 27 ofzo toch? Ik vind dat persoonlijk niet echt een gezicht.
je gaat wel een beetje sc's langs vandaag..quote:
Ja, sorry.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je gaat wel een beetje sc's langs vandaag..
niks te doen vandaag?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, sorry.Ik ben bekend met drie SC's.
hier ook niet, zit op mn werkquote:
emo's janken ookquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:20 schreef FreezePop het volgende:
[..]
het was een emogif tegenover een zeker persoon. het betekent niet huilen.
hallo Krieg ist Siegquote:
gelukkig, ik ben bang voor emo'squote:
quote:
gezcht, of iets anders?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:01 schreef Creeg het volgende:
Ik heb mezelf geschoren toen ging er iets mis en nu brand het een stukje en het bloed als hell
lolquote:
hallonquote:
Gezichtquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gezcht, of iets anders?
[..]
lol
[..]
hallon
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:53 schreef sharr het volgende:
Ze zijn me vergeten met salaris en het wordt nu pas eind volgende week gestort.![]()
Ik heb 0.61 cent verdomme
Mijn liefde is gratis.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:53 schreef sharr het volgende:
Ze zijn me vergeten met salaris en het wordt nu pas eind volgende week gestort.![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:53 schreef sharr het volgende:
paar blikjes tomatenpureequote:Op woensdag 22 juni 2011 17:53 schreef sharr het volgende:
Alleen thuis, wat te eten? 0.61 cent, bijna niets in huis. Culinaire maar makkelijke tips anyone?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:53 schreef sharr het volgende:
Alleen thuis, wat te eten? 0.61 cent, bijna niets in huis. Culinaire maar makkelijke tips anyone?
Wat heb je wel?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:53 schreef sharr het volgende:
broodquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:53 schreef sharr het volgende:
We zagen je niet! En toen we naar huis gingen, gingen we nog een keer kijken en toen zagen we je ook niet en toen stonden we buiten en dachten we dat we je zegen maar we wisten het niet zeker en durfde niet naar binnen te rennen voor het geval je een wildvreemde jongen genaamd peter oid was.quote:
buiten in normale kleding? wat voor jas?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
We zagen je niet! En toen we naar huis gingen, gingen we nog een keer kijken en toen zagen we je ook niet en toen stonden we buiten en dachten we dat we je zegen maar we wisten het niet zeker en durfde niet naar binnen te rennen voor het geval je een wildvreemde jongen genaamd peter oid was.
Heb net wel een blikje fanta cassis open getrokken, niet te pruimenquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:09 schreef FreezePop het volgende:
Wie heeft er voor mij Royal Club cassis?
Terechte klachtquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:11 schreef dignitas het volgende:
[..]
Heb net wel een blikje fanta cassis open getrokken, niet te pruimen
Ik heb nog wel wat maaginhoud voor je, ben zo ziek als een hondquote:
Ew man.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:18 schreef dignitas het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat maaginhoud voor je, ben zo ziek als een hond
Ik deel geen lichaamssappen met honden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:18 schreef dignitas het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat maaginhoud voor je, ben zo ziek als een hond
Uit de schuur met een kroket. whut?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:34 schreef sharr het volgende:
Ik schrok me echt de pleuris, kom vanuit de schuur met een kroket, valt er ineens een spiegel naast me kapot in duizend stukjes.
Wat is daar raar aan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:35 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Uit de schuur met een kroket. whut?
Ja, ook. Maar vanuit de schuur met de frituurpan. In de andere schuur staat de vriezer. We hebben er twee.quote:
Doe maar rijk. Twee schuren.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:36 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, ook. Maar vanuit de schuur met de frituurpan. In de andere schuur staat de vriezer. We hebben er twee.
Kom maar brengen of nee kga nu eten zie ik.quote:
Kom ik net vandaanquote:
Nu krijg je ongelukquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:34 schreef sharr het volgende:
Ik schrok me echt de pleuris, kom vanuit de schuur met een kroket, valt er ineens een spiegel naast me kapot in duizend stukjes.
Die hing aan de muurquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:44 schreef gianni61 het volgende:
maar waar kwam die spiegel vandaan?
doei freeze
was ze tegen jou aant praten?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:53 schreef sharr het volgende:
Er zat echt zo'n meisje naast me in de bus.
"Ja je moet je kankerzus slaan en je kankermoeder en je kankerbroer kom hier dan kom hier dan ik verbouw je kankerbek blablablla KOM JONGE kom kom kom kom ik wil dat je nu komt nu oke kom kom kom kom kom"
Ik zat echtte kijken.
Mensen
Nee dat dacht ik eerst, maar het was d'r blackberry. Echt vier telefoongesprekken achter elkaar op die manier. Onplezierig.quote:
met zo'n mensen zit ik nou nooit in de bus.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:56 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik eerst, maar het was d'r blackberry. Echt vier telefoongesprekken achter elkaar op die manier. Onplezierig.
fixed :3quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:53 schreef sharr het volgende:
Er zat echt zo'n meisje naast me in de bus.
"Ja je moet je kankerzus slaan en je kankermoeder en je kankerbroer kom hier dan kom hier dan ik verbouw je kankerbek blablablla KOM JONGE kom kom kom kom ik wil dat je nu komt nu oke kom kom kom kom kom"
Ik zat echtte kijken.
kankerMensen
KWOOT IK JOU? WAAROM VOEL JE JE AANGESPROKEN :S:S:Squote:Op woensdag 22 juni 2011 19:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Je zou het eens niet ok vinden zeg!!!!!!!!!!!!1
ja kweenie :Squote:Op woensdag 22 juni 2011 19:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
KWOOT IK JOU? WAAROM VOEL JE JE AANGESPROKEN :S:S:S
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb zojuist mijn Hyves verwijderd
Geylquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben me momenteel aan het aftrekken.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja klopt. Standaard als iCarly op tv is.
Nee, ik bedoel, wij gingen naar buiten, als in, eerst winkelen en toen een treinkaartje kopen. We vonden trouwens ook nog dat alle jongens daar op elkaar lijken. Volgende keer even met een vlaggetje zwaaien oke?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
buiten in normale kleding? wat voor jas?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:36 schreef Furdinand het volgende:
ik ben aangenomen op mijn nieuwe school
Precies..quote:
Sharrquote:
nog steeds geen vakantiegeldquote:
hoe heb je dat gedaan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:49 schreef sharr het volgende:
Fuck, ik verrekte mijn schouder. Even oefeningen doen
anders ik welquote:
ik had verwacht dat het afgelopen vrijdag bij de loon zou zitten. maar zal nu wel volgende week vrijdag zijn (hoop ik)quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:50 schreef sharr het volgende:
Ik rekte me uit, geen succes. Wanneer krijg jij je vakantiegeld dan?
Hoop met je mee!quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had verwacht dat het afgelopen vrijdag bij de loon zou zitten. maar zal nu wel volgende week vrijdag zijn (hoop ik)
tis dat je zo ver weg woont, anders kon je bij mij wel even een pakje bietsenquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:53 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoop met je mee!
Ik wil het nu nu nu nu nu (ja mijn sigaretten zijn op)
Met 0.61 cent kom je ook niet ver naar Limburg inderdaadquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tis dat je zo ver weg woont, anders kon je bij mij wel even een pakje bietsen
Gianquote:
Hey sharquote:
Moi?quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:00 schreef gianni61 het volgende:
misschien had je beter een ander baantje kunnen nemen
iets bij een baas die je betaald..quote:
en zodra ze je abo kosten proberen te innen word je al afgeslotenquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:08 schreef sharr het volgende:
Mailtje dat het contract is ontvangen, zodra de telefoon op voorraad is krijg ik hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
wanneer begint die?quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en zodra ze je abo kosten proberen te innen word je al afgesloten
Zou leuk zijn als het klopte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Telefoon is op mijn ma's rekening afgesloten en daarbij de eerste vier maanden gratis.![]()
Eind juli...quote:
same here..quote:
nou nou, luxequote:Op donderdag 23 juni 2011 10:11 schreef sharr het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als het klopte.
Telefoon is op mijn ma's rekening afgesloten en daarbij de eerste vier maanden gratis.
Jij ookquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:15 schreef sharr het volgende:
Desalniettemin moet ik elke maand dus 30 euro overboeken naar mijn ma..
Maar hey, ik ga me dood haasten, lig nog in bed en moet dus douchen aankleden eten makeup alles voor kwart voor elf. Doei fijne dag
quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:15 schreef sharr het volgende:
Desalniettemin moet ik elke maand dus 30 euro overboeken naar mijn ma..
Maar hey, ik ga me dood haasten, lig nog in bed en moet dus douchen aankleden eten makeup alles voor kwart voor elf. Doei fijne dag
laat me maar weer alleenquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij ook
Ik ben er ook weer weg van.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Merit, prestige, worth & dignity.
dat is toch meestal de reden om wel naar de dokter toe te gaan..quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:03 schreef dignitas het volgende:
Ik had om 12 uur een afspraak bij de dokter, toch maar afgezegd.
Voel me te vreselijk om er naar toe te gaan![]()
OV!quote:
kun jij zo lang uitslapen..quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
7 uur opstaan alsof ik het dagelijks doe
Gianni!quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
OV!
[..]
kun jij zo lang uitslapen..
*applausje voor SV*quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben officieel aangenomen voor mijn nieuwe opleiding
MHBO Journalistiek & communicatiequote:Op donderdag 23 juni 2011 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
*applausje voor SV*
wat ga je doen?
lisa, amy & shelley?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:25 schreef Henkie94 het volgende:
Iemand zin om kleine kindertjes te zien optreden?
Ahww.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:25 schreef Henkie94 het volgende:
Iemand zin om kleine kindertjes te zien optreden?
Wel meer dan 3. Een hele klas.quote:
Want? :3quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ahww.
Ik heb net het raarste tentamen ooit gemaakt.
wat heeft dat in de verste verte met de vraag van henkie te maken??quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ahww.
Ik heb net het raarste tentamen ooit gemaakt.
Helemaal niets, dat stond los van het ahwww.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat heeft dat in de verste verte met de vraag van henkie te maken??
ohw, en: hallo bloemetje
Er werden rare nutteloze dingen gevraagd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:28 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Wel meer dan 3. Een hele klas.
[..]
Want? :3
Zoals?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Er werden rare nutteloze dingen gevraagd.
Tentamen ging over kanker, ik van alles geleerd over hoe het groeit, behandelingen enzo, vragen ze dingen als: hoe komt het dat er meer mensen leven die kanker hebben gehad dan vroeger, de vergrijzing of betere behandelingen?quote:
das dan toch juist makkelijk?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Tentamen ging over kanker, ik van alles geleerd over hoe het groeit, behandelingen enzo, vragen ze dingen als: hoe komt het dat er meer mensen leven die kanker hebben gehad dan vroeger, de vergrijzing of betere behandelingen?
Ik kies antwoord C.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Tentamen ging over kanker, ik van alles geleerd over hoe het groeit, behandelingen enzo, vragen ze dingen als: hoe komt het dat er meer mensen leven die kanker hebben gehad dan vroeger, de vergrijzing of betere behandelingen?
inderdaad.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:39 schreef dralion13 het volgende:
Raar hoeft niet altijd moeilijk te zijn
Het kan ook zo makkelijk zijn dat het raar
ik spiek bij henkiequote:
voor een "oude" vrouwen van 36 is ze nog best te doenquote:
En ze kan nog leuk zingen ookquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor een "oude" vrouwen van 36 is ze nog best te doen
ik ken maar 1 liedje van drquote:
hallon, op naar de volgendequote:Op donderdag 23 juni 2011 14:35 schreef MultiBanaan het volgende:
Hallo iedereen, ik ben weer terug van mijn ban
jammerquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:35 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik kreeg die ban omdat ik een twittertag had gepost van Danny en de inhoud had verandert, geen idee dat daar een ban op stondquote:
Heyquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:35 schreef MultiBanaan het volgende:
Je weet wie Danny is?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:38 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ik kreeg die ban omdat ik een twittertag had gepost van Danny en de inhoud had verandert, geen idee dat daar een ban op stond
Ja ik ookquote:
jij kijkt alleen de clips zonder geluid..quote:
Eerst niet, nu wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij kijkt alleen de clips zonder geluid..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |