optie aanmaken? Da's toch gewoon sterretje 21?quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:15 schreef Inu het volgende:
Hier allemaal vast nummer en alleen de wat hogere piefen een mobielHeb voor mezelf maar de optie aangemaakt om door te schakelen naar mn eigen mobiel voor als ik thuis werk...
Nee, hier moest er iets ingesteld worden...quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
optie aanmaken? Da's toch gewoon sterretje 21?
nee hoor, dat was vroegahquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
optie aanmaken? Da's toch gewoon sterretje 21?
er zit ook een transfer knupke op onze vaste telefoons (wij, de assistentes dus) maar die heb je niet op 'n cellquote:
precies. Ik bel wel terugquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:32 schreef -moppie- het volgende:
ik doe er trouwens niet aan, de telefoniste en de meeste mensen weten mijn mobiele nr. wel en anders ben ik gewoon effe niet bereikbaar!
quote:
die is hier not.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik wist het.... mag het weer van Sam?
zie mijn hyvesquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Vicky? ik denk nu meteen aan Boeffie maar das vast niet goed.
nee, kom je bij mij thuis niet tegen.quote:
Boeffie =ziekjes, ga vanaaf wormenkuurtje doen, kijken of dat helpt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee, dan zou het Fikkie zijnquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
Boeffie =ziekjes, ga vanaaf wormenkuurtje doen, kijken of dat helpt.
Wel speels, eet niet of weinig, schijt nog meer diarree dan ik.
allemaal hetzelfde, Fikkie of Vickyquote:
hoeveel uur moet je nog?quote:
breng effe koffie dan?quote:
ik ga er vanuit dat de meesten hier hun mama lief vinden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:16 schreef -moppie- het volgende:
Ik krijg zo het gevoel waarom wij moeten vragen waarom ze zo lief is
officieel nog 19. Weet niet of ik ze vol ga krijgenquote:
nee, jij zegt natuurlijk memquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:20 schreef -moppie- het volgende:
ik vind mijn mama lief maar ik loop dat niet zo te roepen en ik noem haar t.o. anderen geen mama........
En dat is mijn probleem omdat?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:20 schreef -moppie- het volgende:
ik vind mijn mama lief maar ik loop dat niet zo te roepen en ik noem haar t.o. anderen geen mama........
wehehehequote:
nee als ik het over mijn ouders heb zeg ik 'ouders' of mijn vader of moeder maar niet mijn papa en mama... lief als kleintjes dat zeggen maar moet niet te lang duren.quote:
OMG ze gaat ons nog 19 uur daarmee lastigvallenquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
officieel nog 19. Weet niet of ik ze vol ga krijgen
Heb zelfs mijn OOO-autoreply al ingeregeld voor vrijdag
pita kip?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
omdat het kan!!
Ik ga maar ff een broodje halen ofzo
En dat boeit jou omdat?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
omdat ik kleine kindjes idee krijg.
let op; ik en ik zeg niet dat het een probleem is.
betrokkene gebruik ik ook wel es.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik zeg ook altijd m'n moeder, of moederke. Mijn moeder noemt mij altijd Zus.
En mijn vader noem ik vaak de Kolonel of Betrokkene
nee, Panos, broodje di marequote:
hij gaat pas 1 augustus de dienst uit hequote:Op woensdag 22 juni 2011 14:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
betrokkene gebruik ik ook wel es.
niet tegen de kolonel uiteraard.
hoest met mijn camoflaziepak?
goede plannetje.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, Panos, broodje di mare
Lekker mijn collega's uitroken met die vis- en uienlucht
ik noem mijn moeder billie of mam en mijn vader pap.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik zeg ook altijd m'n moeder, of moederke. Mijn moeder noemt mij altijd Zus.
En mijn vader noem ik vaak de Kolonel of Betrokkene
ja snap ik, maar daarom moet ie dat nu regelen, 9-7 nodig!quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij gaat pas 1 augustus de dienst uit he
KBD!quote:
Billiequote:Op woensdag 22 juni 2011 14:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik noem mijn moeder billie of mam en mijn vader pap.
ik zal es kijken, wel kans dat je 'm moet omkopen met drank.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja snap ik, maar daarom moet ie dat nu regelen, 9-7 nodig!
dat beloof ik, en dranque is NPquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zal es kijken, wel kans dat je 'm moet omkopen met drank.
En je mag de rangonderscheidingstekens niet dragen want da's strafbaar.
EIKEL!quote:
een friese stabij?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:37 schreef -moppie- het volgende:
ik moet nog iets verzinnen voor papa en mama want die zijn bjina jarig
awwwquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
een friese stabij?
is bijna uitgestorven!
[ afbeelding ]
Welkom in het Ehv topicquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en trouwens: get off my back. Ik zeg hier wat ik wil zeggen en wat ik niet wil zeggen zeg ik niet. Laat me. Stop met zeiken.
ben je moe?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en trouwens: get off my back. Ik zeg hier wat ik wil zeggen en wat ik niet wil zeggen zeg ik niet. Laat me. Stop met zeiken.
tja mijn hond is het niet, maar daar denken de Freezes anders over denk ik.quote:
Nee ik voel me voor de verandering redelijk goed maar ik heb geen. zin. in. gezeik. Ik geef áltijd om anderen. Altijd gaan anderen voor wat ik wil en wat ik voel en het is nu even genoeg. Dus ik zeg wat ik wil zeggen en als het jullie niet aanstaat hebben jullie pech, dan gaan jullie maar lekker tegen elkaar zeiken maar niet tegen mij.quote:
ik wil een huskyquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
tja mijn hond is het niet, maar daar denken de Freezes anders over denk ik.
Klinkt herkenbaar.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee ik voel me voor de verandering redelijk goed maar ik heb geen. zin. in. gezeik. Ik geef áltijd om anderen. Altijd gaan anderen voor wat ik wil en wat ik voel en het is nu even genoeg. Dus ik zeg wat ik wil zeggen en als het jullie niet aanstaat hebben jullie pech, dan gaan jullie maar lekker tegen elkaar zeiken maar niet tegen mij.
Hoe erg is je allergie? Gaat het dan altijd verkouden zijn?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:04 schreef Levitation het volgende:
Ik wil misschien ook wel een hond. Geen idee waarom eigenlijk maar ik zit er de laatste tijd steeds vaker over te denken. Ben alleen nogal allergisch, betwijfel dus of het een goed plan is.
Ik ben echt een allergisch kneusje. Ik krijg het benauwd, ga niezen, krijg loopogen en een loopneus.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hoe erg is je allergie? Gaat het dan altijd verkouden zijn?
Ik wilde nooit een hond. Maar ik vind husky's ZO enorm mooi en lief en fijn en ja het zijn kuthonden om te hebben. Maar ik neem een kat en een husky en ze gaan samen opgroeien.
whehe, pubertjequote:Op woensdag 22 juni 2011 15:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee ik voel me voor de verandering redelijk goed maar ik heb geen. zin. in. gezeik. Ik geef áltijd om anderen. Altijd gaan anderen voor wat ik wil en wat ik voel en het is nu even genoeg. Dus ik zeg wat ik wil zeggen en als het jullie niet aanstaat hebben jullie pech, dan gaan jullie maar lekker tegen elkaar zeiken maar niet tegen mij.
Uhhhmmm... ik ben ook allergisch voor katten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Neem een hele grote kat en leer hem blaffen.
ha! Wij ook!quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Neem twee hele grote vissen en leer ze blaffen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Uhhhmmm... ik ben ook allergisch voor katten.![]()
![]()
Alleen vissen kan ik houden zonder traanogen te krijgen.
![]()
Betekent dat dat ik het station niet opkan nu?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:17 schreef Dale. het volgende:
Hihihi @station net. Was daar daarstraks. Toen ik uit te trein stapte kwamen 4 politieagenten op me afstormen met kogelvrijevesten aan en hun handen bij hun wapens
http://www.ed.nl/regio/ei(...)tation-Eindhoven.ece
Levi en vissen is ook niet zo'n strakke combiquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Neem twee hele grote vissen en leer ze blaffen?
Want?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Levi en vissen is ook niet zo'n strakke combi
Dit jaar nog geen dooie hoor! Was gewoon die klote winter 2009-2010... toen legden er 10 't loodje.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Levi en vissen is ook niet zo'n strakke combi
je zegt maar een eind aan. je weet zelfquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
zitten er nog wel in?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dit jaar nog geen dooie hoor! Was gewoon die klote winter 2009-2010... toen legden er 10 't loodje.
nou een baco enzo smaakt wel aardig.. is in ieder geval niet vies.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wint de alcoholcraving het toch van de smaak?
ik mag hopen dat je zelf snapt wat je typtquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
je zegt maar een eind aan. je weet zelf
maar heb je al wel wat schmeck terug?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:25 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nou een baco enzo smaakt wel aardig.. is in ieder geval niet vies.
We hebben vorig jaar een elftal kleine visjes gekocht, wk aanbieding.quote:
ik denk dat het zo is in de trant van "je klooit maar een eind aan"quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik mag hopen dat je zelf snapt wat je typt
dat was zutphens. ik mag hopen dat Mex weet wat ik tieptequote:Op woensdag 22 juni 2011 15:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik mag hopen dat je zelf snapt wat je typt
het was idd zoiets: je zegt maar wat je wil. ik doe dat ook .quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat het zo is in de trant van "je klooit maar een eind aan"
maar dan met zeggen ipv klooien.
wk aanbieding goudvissen? Zomgquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
We hebben vorig jaar een elftal kleine visjes gekocht, wk aanbieding.![]()
Oh en die grote witte zit er nog in, 1 zwarte, 1 kleine oranje en 1 grote oranje. Er zijn er zeker 10 gesneuveld in die strenge winter.Die hadden stip.
bier?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
en waar eindigt het.. wijn enzo is vies...
ik proef 4 dingen, zoet, zout, bitter en zuur.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar heb je al wel wat schmeck terug?
Gezellig iig... kan ik m'n blauwe oogschaduws weer eens op
ja dat vind ik nou meestal van baco's.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
en waar eindigt het.. wijn enzo is vies...
Een oranje elftalquote:
ik geloof dat de meeste mensen zoet, zout, zuur en bitter proeven, dus je bent geneest!quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik proef 4 dingen, zoet, zout, bitter en zuur.
cola proeft dan een beetje zoetig, vast niet hoe het zou moeten smaken maar wat ik al zeg; het is niet vies.
ik wilde het niet zeggenquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik geloof dat de meeste mensen zoet, zout, zuur en bitter proeven, dus je bent geneest!
Ehhh wat?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
je zegt maar een eind aan. je weet zelf
quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik geloof dat de meeste mensen zoet, zout, zuur en bitter proeven, dus je bent geneest!
vertaling: doe wat je niet laten kunt.quote:
Umamiquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja, wat was dat ookweer?
kan er niet op komen. Wrang? Pittig?
pittig proef ik (verneemt mijn mond) ook wel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja, wat was dat ookweer?
kan er niet op komen. Wrang? Pittig?
Ergo: je hebt wel smaak, maar geen reuk.quote:
die moet ie nog inbouwen!quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
die kent de neuroloog dan ook niet!
daarom is het psychisch.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ergo: je hebt wel smaak, maar geen reuk.
ok...dat was wellicht iets teveel info..quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:35 schreef -moppie- het volgende:
als ik plas dan ruik ik iets als ik poep niet!
onmogelijk!quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ergo: je hebt wel smaak, maar geen reuk.
ik poep dan ook noooit, vandaar dat ik het niet ruikquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
ok...dat was wellicht iets teveel info..
moiquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zijn er mensen met twitter in da house?
jaquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zijn er mensen met twitter in da house?
zo ken ik je weer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik poep dan ook noooit, vandaar dat ik het niet ruik
ja dat kan gewoon. zie NS.nlquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zin om te twitteren of ik een trein kan pakken vanuit Beukenlaan en vanaf daar op het station kan komen?
gelukkig. Het is ook zoiets als je eerst een berg Jalapenos eet, en er pas achter komt als je gaat poepenquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
pittig proef ik (verneemt mijn mond) ook wel.
Jaquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Betekent dat dat ik het station niet opkan nu?
gelukkig is het allemaal showquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
super sweet sixteen, dat mens loopt te janken omdat ze d'r auto (ze wordt 15
) de dag voor haar feest heeft gekregen in plaats van de dag van het feest en hahaha ik zou haar doodmaken als ik haar moeder was.
niks, je moet nog 20 minuten wachten!quote:
klopt, maar nu ff nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:27 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Jullie gingen toch naar Griekenland?
nee, vrijdag 1 julij. Neem mijn resterende vakantiedaagjes nog opquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:30 schreef ColtZ40 het volgende:
begin je maandag dan bij je nieuwe baas?
wodka en skittlesquote:
verveling op de campingquote:
Waar ga je heen op vakansie?quote:
ik moet ook blauwquote:
PAAZ, spaar ze allemaalquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Een PAAZ ergens anders in Nederland dan Eindhoven denk ik
ik hoor dat die in den helder erg mooi is in deze tijd van het jaarquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Een PAAZ ergens anders in Nederland dan Eindhoven denk ik
Helmond, schijnt een mooie stad te zijn.quote:
mobiel nu.. is deze printbaar ? die ga ik iemand kado doenquote:
Dank voor de infoquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik hoor dat die in den helder erg mooi is in deze tijd van het jaar
Hangt er maar vanaf wie het zegt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Helmond, schijnt een mooie stad te zijn.
ja oud wijf?quote:
waar haalde je je kleurstofs?quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gister
Koffieklanten komen om half elf
PROFICIAT!quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:39 schreef Inu het volgende:
MoeoeoeoeoeMaar J. is afgestudeerd
En toen te veel bier gezopen en nu brak op het werk
Voedsel-kleurstoffen kun je gewoon bij de Pipoos of een toko halen
ja ,aar de smaak moet je dan nog wel toevoegen, want dat zit er niet aan.quote:
quote:
pourqoui? is het viess?quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ,aar de smaak moet je dan nog wel toevoegen, want dat zit er niet aan.
Oh, en niet, ik herhaal niet, de pure onverdunde kleurstof aan je handen smeren, danwel in je mond steken
dank.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hierrr:
http://www.detaartenfee.b(...)hp?keywords=spectrum
nee, maar je loopt wel 2 dagen met een blauwe bek rondquote:
dat is waarquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Was binnen 5 minuten uitverkocht dus ben allang blij dat ik überhaupt tickets heb.
quote:
heb pi aangepast speciaal voor jou!quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind jouw standaardPI misleidend.
[..]én stoelen 21 (geluksgetal) en 22 woohooooo. En op mijn verjaardag nog meer woohoo.
Wat liefquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
heb pi aangepast speciaal voor jou!
en ik ben blij voor je, met wie ga je?
ik zit weer eens veel te moeilijk te denken, zie onderschriftquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Als je op een PI gaat staan aan de zijkant van die grijze balk met PI's "stel geselecteerde in als standaard"
ik zeg niks.....quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
de naturel cakejes waren toch populairder dan de blauwe choco cakejes. Had bb toch gelijk
quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Was binnen 5 minuten uitverkocht dus ben allang blij dat ik überhaupt tickets heb.
kut is dat hequote:Op donderdag 23 juni 2011 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
de naturel cakejes waren toch populairder dan de blauwe choco cakejes. Had bb toch gelijk
geen prbleem maar ik zie ze niet.. ?quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, doe maar een super rood en een electric groen, 21 gr flesjes
Je gaat voor het proefpakket?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:28 schreef FUFR het volgende:
1 x Spectrum electric groen, 21gr
1 x Spectrum super rood, 21gr
1 x Spectrum : pakket met 6 kleurtjes , 21g
ja, kan ik wat klooienquote:
het blijven belgenquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja, kan ik wat klooien
Bedankt voor uw bestelling en tot gauw!
da's duurder en andere merkenquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:33 schreef Inu het volgende:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/
Voor wanneer je in Nederland wilt bestellen
Net lekker gelunched met hele team voor mn verjaardag en leuk pakket gekregen van Oil&Vinegar
bullcrapquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
het is en blijft een product voor kinderen je weetz..
jullie bestellen het als particulier om blauw brood enzulks te maken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bullcrap
Of dacht je dat elke taart /gebakje/petit four/bonbon van de bakker van nature gekleurd is?
Ik had mijn spul in Duitsland gehaald, gewoon bij een supermarktquote:
'volwassen' cupcakejesquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik had mijn spul in Duitsland gehaald, gewoon bij een supermarktMaar das nu over de datum
En na het geklooi van de laatste taart heb ik het wel ff gehad met marsepein
![]()
Maar cupcakejes met een toef botercreme met Saroma erdoor is ook zonder kleurstoffen te maken
als man van een ex-bakkerijmedewerkster zeg ik dat dat idd niet het geval is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bullcrap
Of dacht je dat elke taart /gebakje/petit four/bonbon van de bakker van nature gekleurd is?
Ik dacht nog, laat ik niks zeggen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
als man van een ex-bakkerijmedewerkster zeg ik dat dat idd niet het geval is.
ik heb wel eens foto's geprint zien worden voor op taarts met HP inkt!
(deed zelf de ctrl-p)
klopt maar dan moet ik dat hele potje met bietjes opvreten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik dacht nog, laat ik niks zeggen.![]()
ge kent ook gewoon bietensap enzo gebruiken
Of snotjesquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:01 schreef FUFR het volgende:
voor groen kun je ook sperma van de Hulk gebruiken
Kwoot:quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
nou, het complete kantoor (en by that I mean het com-ple-te kantoor) is naar het muziekcentrum voor de afscheids-spiets van de grote grote baas, en ik mag hier tot 17:00 op de telefoon letten
Kijk, als ik nou nog iets te doen had was het niet zo erg
quote:
Ik heb ook gezegd behalve assistentes en secretaressers. HElaas is dat nou net waar mijn hele afdeling uit bestaatquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
Kwoot:
en wij krijgen gewoon meteen cellphones met een short-dial nummer zodat je altijd maar 1 nummer en 1 toestel nodig hebt. Sense & simplicity
Dus je kunt gewoon gaan!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb ook gezegd behalve assistentes en secretaressers. HElaas is dat nou net waar mijn hele afdeling uit bestaat
je moet de navelstreng doorknippen!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:16 schreef FUFR het volgende:
toch vind ik het niks, Sam naar Efteling met schoolbus...
ben de hele dag al ED aan het checken met de sleutels in de hand
ik vertrouw NIEMAND met mijn kind...quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet de navelstreng doorknippen!!
Eftelingquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:16 schreef FUFR het volgende:
toch vind ik het niks, Sam naar Efteling met schoolbus...
ben de hele dag al ED aan het checken met de sleutels in de hand
ja, en het gaat er vooral om dat je je kind vertrouwtquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik vertrouw NIEMAND met mijn kind...
das vaud, dat weet ik..
is ook op jouw leeftijd nog leuks hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
EftelingIk wou dat ik daar was geweest vroegâh.
Klopt, ben er in januari voor het eerst geweest met m'n zus.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
is ook op jouw leeftijd nog leuks hoor.
oh das geen probleem! instructables ingeprent, nummers kent ze. voldoende snoep, 2 poncho's..quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, en het gaat er vooral om dat je je kind vertrouwt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |