optie aanmaken? Da's toch gewoon sterretje 21?quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:15 schreef Inu het volgende:
Hier allemaal vast nummer en alleen de wat hogere piefen een mobielHeb voor mezelf maar de optie aangemaakt om door te schakelen naar mn eigen mobiel voor als ik thuis werk...
Nee, hier moest er iets ingesteld worden...quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
optie aanmaken? Da's toch gewoon sterretje 21?
nee hoor, dat was vroegahquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
optie aanmaken? Da's toch gewoon sterretje 21?
er zit ook een transfer knupke op onze vaste telefoons (wij, de assistentes dus) maar die heb je niet op 'n cellquote:
precies. Ik bel wel terugquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:32 schreef -moppie- het volgende:
ik doe er trouwens niet aan, de telefoniste en de meeste mensen weten mijn mobiele nr. wel en anders ben ik gewoon effe niet bereikbaar!
quote:
die is hier not.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik wist het.... mag het weer van Sam?
zie mijn hyvesquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Vicky? ik denk nu meteen aan Boeffie maar das vast niet goed.
nee, kom je bij mij thuis niet tegen.quote:
Boeffie =ziekjes, ga vanaaf wormenkuurtje doen, kijken of dat helpt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee, dan zou het Fikkie zijnquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
Boeffie =ziekjes, ga vanaaf wormenkuurtje doen, kijken of dat helpt.
Wel speels, eet niet of weinig, schijt nog meer diarree dan ik.
allemaal hetzelfde, Fikkie of Vickyquote:
hoeveel uur moet je nog?quote:
breng effe koffie dan?quote:
ik ga er vanuit dat de meesten hier hun mama lief vinden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:16 schreef -moppie- het volgende:
Ik krijg zo het gevoel waarom wij moeten vragen waarom ze zo lief is
officieel nog 19. Weet niet of ik ze vol ga krijgenquote:
nee, jij zegt natuurlijk memquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:20 schreef -moppie- het volgende:
ik vind mijn mama lief maar ik loop dat niet zo te roepen en ik noem haar t.o. anderen geen mama........
En dat is mijn probleem omdat?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:20 schreef -moppie- het volgende:
ik vind mijn mama lief maar ik loop dat niet zo te roepen en ik noem haar t.o. anderen geen mama........
wehehehequote:
nee als ik het over mijn ouders heb zeg ik 'ouders' of mijn vader of moeder maar niet mijn papa en mama... lief als kleintjes dat zeggen maar moet niet te lang duren.quote:
OMG ze gaat ons nog 19 uur daarmee lastigvallenquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
officieel nog 19. Weet niet of ik ze vol ga krijgen
Heb zelfs mijn OOO-autoreply al ingeregeld voor vrijdag
pita kip?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
omdat het kan!!
Ik ga maar ff een broodje halen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |